En bij deze nog een update..
Tijdens het sturen met A werd ik stilaan wel enthousiast over haar... We hadden elkaar wat verkeerd ingeschat. Zij had ook een origineel idee voor de eerste date waarbij we elkaar goed konden leren kennen. Er was eigenlijk de eerste date al een stevige klik, vond ik toch... We hebben een 4-tal uur rondgewandeld en gebabbeld in de stad tot het half 1 was. Op het einde had ik echt het gevoel dat we allebei wilden kussen, maar ik heb het op twee dikke knuffels gehouden.
Enerzijds omdat een eerste date misschien al wat vroeg is voor iets intiems (ja, voor mij is een kus wel intiem). Anderzijds ook omdat de date met B toch ging door gaan. En pikant detail: de dames bleken goede vriendinnen te zijn, dus ze wisten van elkaar dat ze met dezelfde man op date gingen.. Wel fair play van haar dat ze dat ook gewoon zei.
De date met B was ook leuk. Toffe madam, echter had ik bij haar een vriendschapsgevoel. Het vonkte voor mij niet, absoluut niet zoals bij A. Dus ben ik er ook niet verder mee gegaan.
Ik had met A eigenlijk al direct een tweede date vastgelegd na de "veilig thuis!" sms. Tussen de dates door veel gestuurd, 1x gebeld, en de tweede date was gewoon fantastisch. Het was direct duidelijk dat het er boenk op was (veel gelachen, veel knuffels en aanrakingen). Ik had een ludieke activiteit gepland waar we beide hard van genoten (ze maakte zich half lachend zorgen hoe ze daar ooit boven kon) en toen we naar't stad wandelden hadden we elkaar al stevig vast. Verder gebabbeld bij 2 drankjes en na zonsondergang, op weg naar een restaurant, hebben we voor het eerst gekust.
We waren er eigenlijk snel aan uit dat we eigenlijk wel exclusief met elkaar wilden daten. Zij is eigenlijk niet graag met meerderen tegelijk bezig, en ik wou toch ook iets van zekerheid om me veilig te voelen mijn hart te openen. We gaan het wel rustig aan doen — nog geen officiële relatie, of de vrienden/ouders ontmoeten etc. gewoon de tijd nemen. Ze is ook maar pas 4 maanden uit haar laatste relatie. Voor mij is dit eigenlijk ideaal... Mijn onzekerheden zijn gesust en we krijgen beide de ruimte om de liefde verder te laten groeien.
Bij het afscheid hebben we nog 1u afwisselend liggen ouderwets muilen en gewoon elkaar vasthouden en genieten van de sfeervolle muziek op de radio. Ik voelde me terug een tiener, en op een gegeven moment zei ze dat ook

. De derde date zal wel pas voor over een dikke week zijn wegens reisplannen in het verlengde weekend. Maar ze is er wel eerst over begonnen
Ik probeer er nu rustig bij te blijven, nog niet te ver vooruit lopen op de feiten (hoewel ik soms wat begin te zweven). Maar ook gewoon genieten van dit geluk dat mij eindelijk gegund is