Het grote BeyondGaming Dating topic

Ik versta ook totaal niet waarom bepaalde mensen uit mijn omgeving me altijd maar aanmoedigden om rond te poepen en me dat nu nog steeds zeggen te doen. Ik dacht misschien dat ik daar nu de kans tot zou nemen, maar heb toch gemerkt dat dat echt niets voor mij is.

Hier is dat ook zo: "nu kan je rondpoepen, profiteer van uw vrijheid, blablabla." Geen behoefte aan rondpoeperij, nooit gehad eigenlijk. Het is maar hoe je seks voor uzelf invult zeker? 🤷‍♂️ Profiteren van mijn vrijheid vul ik anders in, dat gaat vooral over weer mijn eigen ding kunnen doen en genieten van mijn tijd alleen zonder iemand die constant alles wat ik doe onder een vergrootglas legt. Dus ik zou zeggen: Geniet van uw verliefdheid en uw nieuwe liefde maar neem zeker ook tijd en ruimte voor uzelf. Het is uiteindelijk niet niks dat je hebt meegemaakt.

@kay-gell alsof jij je tegenover eender wie zou moeten verantwoorden. 😉
Je bent eerlijk geweest tegen haar, geniet er dus maar van! 🥰
Wie weet loopt het over 2 maand fout... Wie weet ook helemaal niet! 💪

Ach dat rondpoepen na een breuk. Ik was daar mee begonnen en daar blijven steken (letterlijk en figuurlijk :p). Ben er 6 jaar later nog mee samen, wonen 2 jaar samen en gelukkiger als ooit op dat gebied. Uiteindelijk is dat het doel toch.

Enige jammere aan de scheiding is dat ik mijn zoontje maar 1 week op 2 bij me heb,

Ik weet de oorsprong van bovenstaande running joke niet (meer) maar ik had vrijdag nen date en heb wel effectief gevraagd hoe ze parkeerde... :shutup: 🤷‍♂️

Ik heb geen leven en film dan mensen vanachter mijn raam die ni kunnen parkeren en zwier da op internet.
Waarom doet gij da eigenlijk? Dacht dak den enige rare was die daar een obsessie mee had.

En het is niet dat ik er niet de kans toe gehad heb. Allee, zonder zelfstoef maar als ik wil dan date ik elke avond met vrouwen en ga ik met een deel ervan in bed. Maar thanks but no thanks.
Ik ben nu benieuwd om u eens te zien, maar kben bang datk u kom poepen en uw relatie verpest!

Veel succes en plezier!

Ik vind het grappig hoe verschillende mensen omgaan met een breuk.
1 jaar geleden ben ik na een relatie van 8 jaar uit elkaar gegaan met m'n vriendin (beide onze keuze). Ik heb de breuk nog steeds niet verwerkt, heb geen zin in dates en heb geen enkel perspectief op een nieuwe relatie. Ik hoor m'n ex ook nog heel regelmatig.

Maar @kay-gell , top dat het bj jou zo vlot gaat natuurlijk. Lijkt me zeker de betere manier van de 2.

1 jaar geleden ben ik na een relatie van 8 jaar uit elkaar gegaan met m'n vriendin (beide onze keuze). Ik heb de breuk nog steeds niet verwerkt, heb geen zin in dates en heb geen enkel perspectief op een nieuwe relatie. Ik hoor m'n ex ook nog heel regelmatig.

Maar @kay-gell , top dat het bj jou zo vlot gaat natuurlijk. Lijkt me zeker de betere manier van de 2.
1 Jaar na een relatie van 8 jaar is echt niet zo uitzonderlijk. Hangt er allemaal van af waarom en hoe het is misgelopen en hoe je daar zelf mee omgaat.

Bij mij heeft het mij vooral geholpen dat ik mij altijd beseft heb dat ik nog nooit echt tegenslag meegemaakt heb en ik mij best mentaal wat sterker kon maken om zulke dingen makkelijker te overkomen.
Ik ben ook nooit de confrontatie met haar uit de weg gegaan door ze elke dag te zien in de gym en het feit dat het gewoon zo over the top is maakt het net makkelijker denk ik. Nu goed, who knows krijg ik binnen een paar weken of maand mijne klop. Ik heb zoiets nog nooit meegemaakt dus het kan, maar voor mij voelde het wel na 2 weken echt als afgesloten en leek me de weg vooruit de beste.

Ja hier korte update: ben dus bijna 3 weken verder sinds mijn eerste date.
En ja het is gewoon uitgedraaid op een relatie.

Yes, yes allemaal heel snel enzo I know. Maar goed, ik ben degene die 2 weken na mijn breuk besloten heeft dat het in mijn hoofd voldoende afgesloten was om te beginnen daten. En dan moet ik natuurlijk ook niet verrast zijn dat de mogelijkheid bestaat dat ik iemand tegenkom omdat dat ook uiteindelijk mijn bedoeling is/was bij het daten.
Met name was die bedoeling iemand tegenkomen die ook iets serieus wilde beginnen.
Ik versta ook totaal niet waarom bepaalde mensen uit mijn omgeving me altijd maar aanmoedigden om rond te poepen en me dat nu nog steeds zeggen te doen. Ik dacht misschien dat ik daar nu de kans tot zou nemen, maar heb toch gemerkt dat dat echt niets voor mij is.

En het is niet dat ik er niet de kans toe gehad heb. Allee, zonder zelfstoef maar als ik wil dan date ik elke avond met vrouwen en ga ik met een deel ervan in bed. Maar thanks but no thanks.
Uiteindelijk dus toch een paar vrouwen gezien die zich zowat spontaan "aanboden", de meesten die ik al van vroeger kende, redelijk wat matches op apps maar uiteindelijk weinig die ik opnieuw wilde zien of waar ik eigenlijk mee wilde afspreken. Eentje heeft me dus zelfs laten staan en een andere die thuis is gekomen bekoelde nogal redelijk snel erna had ik de indruk en dat klikte ook niet echt zoals dat nu is.
Vanaf die eerste date was dat gewoon langs beide kanten top, ik kende haar ook al even via-via dus contact liep vlot.
En de dates volgende gewoon ook erg snel op zich en duurden telkens 5 uur ofzo en dat werd gewoon maar intenser en intenser. Maar ja, wat kan ik zeggen? Als het goed is dan is het goed.

Ik heb deze klik nog maar 2 keer gehad met iemand en dat is dan uitgedraaid op relaties van 13 en 4 jaar. Bij de eerste heeft het daten enorm lang geduurd, bij de 2de ging het ook heel snel. Dus ja, ik heb het maar laten gebeuren nu deze keer en we zien wel zeker. Maar ik wil nu ook niet deze kans laten schieten.
Het kan niet echt veel slechter eindigen dan de vorige relatie en dat ben ik ook te boven gekomen dus ja I'll deal with it.

We hebben elkaar zeker de laatste 2 weken enorm veel gezien en dat gaat gewoon erg goed, ook dit weekend gewoon samen gespendeerd.
Ja, natuurlijk ge hebt die verliefdheid en die maakt u zeker blind tot op zekere hoogte daar ben ik me ook van bewust. Het is niet de eerste keer in mijn leven dat ik verliefd ben hé.
Maar ge kunt mekaar maar echt leren kennen door elkaar veel te zien en dat doen we dan dus maar en dan kan ik er ook niet echt veel aandoen dat het goed gaat. Integendeel ik ben daar heel tevreden mee. Ik heb toch ook eens gehoord bij wat kameraden die haar kennen en blijkbaar is het wel echt iemand serieus ook qua relaties.

Kan het dat ik misschien iemand vind waar het nog beter mee klikt? Goh ja dat kan, maar moet ik daarom 30 vrouwen nog gaan daten. Voelt ook niet echt goed en waarom zou ik?
Ze deelt veel van mijn normen en waarden, dezelfde humor (we lachen heel wat af), is sportief, gaat ook al es graag uiteten, knap, op fysiek vlak ook hetzelfde,...
Ze vinkt voorlopig gewoon al mijn vakjes af en ik de hare blijkbaar.
Dus nu even genieten van de leuke verliefdheid dingen en zien en eraan werken om daar iets deftig van uit te bouwen, wat beiden toch onze bedoeling is. Het feit dat ze 1.5 jaar lang single is geweest en toch wel wat aandacht krijgt sterkt me daar ook wel in.

Ik ben alleszins stapelgek van haar en zij van mij. We amuseren ons te pletter en krijgen niet genoeg van elkaar.
Of het tussen ons lukt of niet, dat zal de toekomst wel uitwijzen, zeker?
Niets zo deprimerend als van die extreem gelukkige mensen.

Congrats eh bro :unsure:

Yes, yes allemaal heel snel enzo I know.
Er is maar 1 iemand die kan bepalen of het te snel is en dat ben jij. Dat is voor iedereen namelijk anders.

Mijn ex is ook al terug samen met iemand anders en dat lijk heel goed te gaan. Ik merk echter dat ik nog niet klaar ben voor iets serieus. Ik geniet enorm van de aandacht van mijn date/fwb/... maar hou de boot heel sterk af richting iets serieus. Zij is daar van op de hoogte dus op zich kan dat ook geen kwaad. Maar ik betrap er mezelf op dat ik soms bepaalde opmerkingen van haar begin te analyseren of ze niet meer betekenen. Ik ga dus binnenkort nog eens een serieus gesprek moeten voeren vrees ik en ik kijk er eerlijk gezegd niet naar uit.

Hier is dat ook zo: "nu kan je rondpoepen, profiteer van uw vrijheid, blablabla." Geen behoefte aan rondpoeperij, nooit gehad eigenlijk. Het is maar hoe je seks voor uzelf invult zeker? 🤷‍♂️
Awel ik had ook geen behoefte aan de sex an sich. Maar de affectie en het gewild voelen doet wel enorm goed, maar:

Profiteren van mijn vrijheid vul ik anders in, dat gaat vooral over weer mijn eigen ding kunnen doen en genieten van mijn tijd alleen zonder iemand die constant alles wat ik doe onder een vergrootglas legt.
Toegegeven, daar geniet ik nog meer van.

Toegegeven, daar geniet ik nog meer van.
Een relatie hoeft ook niet te betekenen dat je gaat samenwonen en 24/7 op elkaars kop moet kijken. Tijd alleen & eigen ding kunnen doen kan nog altijd samengaan met een relatie, het is dan een kwestie van daar duidelijk over te zijn naar uw partner toe en het geluk te hebben dat die daar hetzelfde in staat.

En bij deze nog een update..

Tijdens het sturen met A werd ik stilaan wel enthousiast over haar... We hadden elkaar wat verkeerd ingeschat. Zij had ook een origineel idee voor de eerste date waarbij we elkaar goed konden leren kennen. Er was eigenlijk de eerste date al een stevige klik, vond ik toch... We hebben een 4-tal uur rondgewandeld en gebabbeld in de stad tot het half 1 was. Op het einde had ik echt het gevoel dat we allebei wilden kussen, maar ik heb het op twee dikke knuffels gehouden.

Enerzijds omdat een eerste date misschien al wat vroeg is voor iets intiems (ja, voor mij is een kus wel intiem). Anderzijds ook omdat de date met B toch ging door gaan. En pikant detail: de dames bleken goede vriendinnen te zijn, dus ze wisten van elkaar dat ze met dezelfde man op date gingen.. Wel fair play van haar dat ze dat ook gewoon zei.

De date met B was ook leuk. Toffe madam, echter had ik bij haar een vriendschapsgevoel. Het vonkte voor mij niet, absoluut niet zoals bij A. Dus ben ik er ook niet verder mee gegaan.

Ik had met A eigenlijk al direct een tweede date vastgelegd na de "veilig thuis!" sms. Tussen de dates door veel gestuurd, 1x gebeld, en de tweede date was gewoon fantastisch. Het was direct duidelijk dat het er boenk op was (veel gelachen, veel knuffels en aanrakingen). Ik had een ludieke activiteit gepland waar we beide hard van genoten (ze maakte zich half lachend zorgen hoe ze daar ooit boven kon) en toen we naar't stad wandelden hadden we elkaar al stevig vast. Verder gebabbeld bij 2 drankjes en na zonsondergang, op weg naar een restaurant, hebben we voor het eerst gekust.

We waren er eigenlijk snel aan uit dat we eigenlijk wel exclusief met elkaar wilden daten. Zij is eigenlijk niet graag met meerderen tegelijk bezig, en ik wou toch ook iets van zekerheid om me veilig te voelen mijn hart te openen. We gaan het wel rustig aan doen — nog geen officiële relatie, of de vrienden/ouders ontmoeten etc. gewoon de tijd nemen. Ze is ook maar pas 4 maanden uit haar laatste relatie. Voor mij is dit eigenlijk ideaal... Mijn onzekerheden zijn gesust en we krijgen beide de ruimte om de liefde verder te laten groeien.

Bij het afscheid hebben we nog 1u afwisselend liggen ouderwets muilen en gewoon elkaar vasthouden en genieten van de sfeervolle muziek op de radio. Ik voelde me terug een tiener, en op een gegeven moment zei ze dat ook :love2: . De derde date zal wel pas voor over een dikke week zijn wegens reisplannen in het verlengde weekend. Maar ze is er wel eerst over begonnen ;)

Ik probeer er nu rustig bij te blijven, nog niet te ver vooruit lopen op de feiten (hoewel ik soms wat begin te zweven). Maar ook gewoon genieten van dit geluk dat mij eindelijk gegund is :D

't Is vandaag nationale rouwdag der single ladies. Kjell en ik zijn van de markt :cool:

Heb met A nog een paar dates gehad. Het was voor ons allebei echt goed raak, bij elke keer dat we elkaar zagen maakten we grote sprongen voorwaarts qua vertrouwen, gesprekken, intimiteit, intensiteit,...

Het was voor ons allebei de eerste speeddate (ik had wel hier en daar al wat dates 'via via' gehad, zij had nog niet gedate sinds haar laatste relatie) en we zijn er nog allebei ondersteboven van hoe goed het klikt. Emotioneel, intellectueel, qua levensdoelen en hoe we in't leven staan, seksueel...

Ik kan me niet herinneren dat ik het ooit zo zwaar te pakken had.. Die verliefdheid en aantrekking, ja. Maar ook het gevoel van "dit zou ze wel eens kunnen zijn...".

Dus ja we hebben het officieel gemaakt. Khad mezelf altijf beloofd dat als ik iemand tegen kwam bij wie het gewoon vuurwerk was, ik die kans met beide handen zou grijpen. Gedaan met "de persoon met wie ik date" :D

Proficiat kerel! Als het goed voelt, en je bent er emotioneel oprecht klaar voor, waarom niet? Je wordt ouder, je hebt meer ervaring dus je weet beter wat je wilt... De tijd is niet de belangrijkste factor :)

En ik volg je wel wat die one night stands betreft. Heb dat één keer gedaan maar was afgrijselijk. Lag mss ook aan het gebrek aan 'chemistry'. Maar ik vond een masturbatiesessie een 10x betere avondvulling dan die ONS... Maar nog het liefst een heerlijk potje vrijen als hoogtepunt van een liefdevolle, passionele relatie waar het ook emotioneel goed klikt.

Casual sex is serieus overroepen IMO.

* zucht *
30 minuten is niks

Ik heb na een avondje uit minimaal 30 minuten nodig om mijn make up te verwijderen, te douchen, deze massa in een comfyoutfit te hijsen, mezelf een thee te zetten en dan pas ga ik mijn telefoon te zoeken. Kans is dan ook redelijk groot dat die nog gewoon in mijn handtas ligt.
Spiderman moet minder plakken en wat meer relaxen.😓

Gefeliciteerd aan degeen die een lief hebben gevonden, vanaf nu verwachten we jullie in het "heb je een lief" topic, het "ergernissentopic" waar jullie alle frustraties van jullie nieuw lief kunnen ventileren, het "lieve en leuke kantjes van je partner" topic en uiteraard het "onderbroekenpotic" zodat we volledig up to date blijven en uiteindelijk het "jonge ouderstopic" etc etc
Waar we jullie hopelijk nooit zullen tegenkomen is "opnieuw op eigen benen" topic. :nono:

Hier is dat ook zo: "nu kan je rondpoepen, profiteer van uw vrijheid, blablabla." Geen behoefte aan rondpoeperij, nooit gehad eigenlijk. Het is maar hoe je seks voor uzelf invult zeker? 🤷‍♂️ Profiteren van mijn vrijheid vul ik anders in, dat gaat vooral over weer mijn eigen ding kunnen doen en genieten van mijn tijd alleen zonder iemand die constant alles wat ik doe onder een vergrootglas legt. Dus ik zou zeggen: Geniet van uw verliefdheid en uw nieuwe liefde maar neem zeker ook tijd en ruimte voor uzelf. Het is uiteindelijk niet niks dat je hebt meegemaakt.
Dat lijkt denk ik zo interessant en leuk voor wie zelf (niet zo gelukkig?) in een relatie zit, maar dat rondpoepen is iets dat ook niet echt in mijn karakter lag, dus hier was dat ook nooit echt aan de orde toen ik single was. Ik weet nog dat ik 1x zo'n friends with benefits situatie had geregeld via Bumble, en dat eigenlijk toch allemaal maar tegenviel.

Een relatie hoeft ook niet te betekenen dat je gaat samenwonen en 24/7 op elkaars kop moet kijken. Tijd alleen & eigen ding kunnen doen kan nog altijd samengaan met een relatie, het is dan een kwestie van daar duidelijk over te zijn naar uw partner toe en het geluk te hebben dat die daar hetzelfde in staat.
Kan? Dat moet gewoon.

Het lijkt me zelfs totaal niet gezond om 24/7 samen te zijn. Tijd voor jezelf is belangrijk en zal de relatie alleen maar ten goede komen. Elkaar missen is ook soms nodig.

Ik ken maar weinig koppels die compleet dezelfde interesses hebben en dag in dag uit samen zijn en dezelfde hobby's uitvoeren. Ge ziet dat bij 16 jarigen, ja.

Oh, en ik kende 1 volwassen koppel die dat deed. Maar die heeft z'n vrouw onlangs van den trap geduwd.

Terug
Bovenaan