Het grote BeyondGaming Dating topic

Een ONS ja.
Maar een deftige FWB kan zelfs beter zijn dan een relatie :)
Kan ik inkomen, maar doorgaans toch ook geen lang leven beschoren? Ofwel komen er gevoelens bij kijken (seks durft al wel eens verbondenheid te stimuleren) ofwel leert iemand een lief kennen

Kan ik inkomen, maar doorgaans toch ook geen lang leven beschoren? Ofwel komen er gevoelens bij kijken (seks durft al wel eens verbondenheid te stimuleren) ofwel leert iemand een lief kennen
Waar is de obligate *nudge nudge wink wink* comment van @ThomasMore dat een relatie daarvoor geen belet moet zijn? :unsure:

Anyway, ik denk er nu ook wel op die manier over, lijkt me dat voor de gemiddelde persoon zoiets niet echt iets is dat op langere termijn een succes blijft.

Waar is de obligate *nudge nudge wink wink* comment van @ThomasMore dat een relatie daarvoor geen belet moet zijn? :unsure:

Anyway, ik denk er nu ook wel op die manier over, lijkt me dat voor de gemiddelde persoon zoiets niet echt iets is dat op langere termijn een succes blijft.
Zo'n een comment was niet nodig vond ik :)

Seks creëert zeker verbondenheid, altijd. Je deelt immers een intiem moment. Die verbondenheid kan een leuke gemeenschappelijke herinnering zijn, vriendschap of liefde (in de positieve zin, je kan immers ook negatief verbonden zijn als dader en slachtoffer).

ONS, FWB, relatie open of exclusief maakt allemaal niks uit. Belangrijkste is dat alle betrokkenen zich er ok bij voelen. Duidelijkheid, transparantie en verbindend kunnen communiceren zijn de sleutels tot een succesvolle relatie, welke vorm die ook heeft :)

Ik ben het er overigens mee eens dat FWB voor de gemiddelde persoon op langere termijn onhoudbaar zal blijken. Een exclusieve monogame relatie is nu éénmaal de culturele norm dus dat verander je niet zomaar. Maar zoals in elke cultuur ontstaan er ook subculturen.

FWB zal doorgaans geen lang leven beschoren zijn maar ook daar hoeft dat niet altijd zo te zijn. Overigens zal een exclusieve monogame relatie ook niet automatisch een garantie zijn op een lange relatie.

Dat kan ja maar dat is niet altijd zo. Zelfde geval bij relaties.

De ene FWB kan een maandje duren de andere een jaartje hangt er een beetje van af.
Goede afspraken maken goede vrienden :)

:wtf: Dus volgens jou zijn er geen mensen die regelmatig seks hebben met iemand waar ze geen vriendschap mee hebben?
Zegt het concept "lust" jou iets?
Of... Betaald gezelschap?
Het was een inaccuraat mopje, geen welgemeende stelling.

Men steke zijn praalstaaf waar hij wil of hangt de mossel uit waar zij wil. Mmmmkay?

Vroeger vond ik het altijd zo wat beschamend als ik "Tinder" moest antwoorden toen mensen mij vroegen hoe ik en mn toenmalig lief elkaar hadden leren kennen. Nu zou m'n antwoord eigenlijk het BG datingtopic moeten zijn, maar ik ga gewoon Tinder antwoorden denk ik.

Vroeger vond ik het altijd zo wat beschamend als ik "Tinder" moest antwoorden toen mensen mij vroegen hoe ik en mn toenmalig lief elkaar hadden leren kennen. Nu zou m'n antwoord eigenlijk het BG datingtopic moeten zijn, maar ik ga gewoon Tinder antwoorden denk ik.
Straks komt heel Vlaanderen naar hier om een lief te zoeken. 't Zal schoon zijn.

Ik heb me daar nooit voor geschaamd. Da’s toch een aanvaardbare manier van mensen leren kennen en daten?

Ik heb me daar nooit voor geschaamd. Da’s toch een aanvaardbare manier van mensen leren kennen en daten?
Tinder? Ja
Het BG dating topic? .....

Nee nu is dat idd doodnormaal maar kheb het over toen Tinder nog maar pas bestond. Zeker voor de oudere generatie was dat toch iets abstract en onbetrouwbaar.

Terug
Bovenaan