Het grote BeyondGaming Dating topic

Ik zit nu te denken… het zou misschien kunnen dat die 1e meid die ik tegenkwam in de café een “ingehuurde” persoon was waarmee zij wou aftoetsen hoe oprecht ik was met haar? Dus als ik zou staan flirten met die 1e (die ze misschien kent en die een rol speelt), dan zou ze misschien nadien niet verder willen daten met mij. Het lijkt ver gezocht maar vrouwen zijn capabel om dat soort zaken te doen. Vanwaar weet ik dat allemaal? Van m’n ex, die vertelde me verhalen van hoe haar vriendinnen soms mannen die ze daten “testen”. Het gebeurt soms ook via sociale media. Vrouwen kunnen soms gevaarlijk zijn.😅
Als dat uw idee is van vrouwen, blijf dan maar vrijgezel en stop met daten.

En dat is m'n laatste reactie hier op u.

En daar ging het terug fout... :unsure:

Tuurlijk schakelen we allemaal standaard iemand in voor een eerste date! We weten nog niet eens of die kerel irl OOK leuk is of niet, dus moeten we zijn loyaliteit testen vooraleer we beslissen of hij een fijne kerel is of niet... 🙄
Dat is een veralgemening, ik heb zoiets niet gezegd. Ik zei dat sommigen dat misschien zouden doen (ik baseer me op wat m’n ex destijds heeft verteld over haar vriendinnen). Maar het is te ver gezocht denk ik, akkoord. Het was maar een gedachte die ik luidop had meegedeeld. Ik heb vaak de neiging om dat direct neer te pennen.
Nope, definitely a troll.
No longer should it be fed.
Als ik de berichten van sommige users hier lees (en het zijn meestal dezelfde personen), dan zie ik enkel dat er grapjes worden gemaakt, mensen worden afgebroken voor wat ze zeggen of meemaken op een date, het lijkt een competitie te zijn van wie de meest grappige reactie kan geven. Dan spreek ik nog niet over de privé berichten die ik krijg van verschillende users. Wie de troll is, is eigenlijk duidelijk. En akkoord, misschien zou ik het niet meer moeten voeden door m’n ervaring te delen. Bovendien, deze eerder vernoemde personen delen nooit zelf hun date ervaring, terwijl anderen hun date ervaring hier openlijk delen. Niet iedereen date op dezelfde manier of drukt zich uit op dezelfde manier, iedereen is verschillend. Ik ben er zeker van dat indien deze personen hun eigen ervaring zouden delen, dat er ook wel wat te zeggen valt. En daar is niks mis mee, iedereen heeft wel iets waaraan ie moet werken, niemand is perfect.

Ik stel voor dat @Spiderman ons de volgende date gewoon volgende meedeelt:
-datum, uur
-geplande traject van en naar locatie en evt traject nadien

We zullen dan voldoende BG-leden langs het traject opstellen, ook op date-locatie zelf en tot de nabijgelegen parkeerplaatsen.

We kunnen dan ook desgewenst ingrijpen tijdens de date, even “cut” roepen ofzo.
En we kunnen ook alles monitoren.

Ik stel voor dat @Spiderman ons de volgende date gewoon volgende meedeelt:
-datum, uur
-geplande traject van en naar locatie en evt traject nadien

We zullen dan voldoende BG-leden langs het traject opstellen, ook op date-locatie zelf en tot de nabijgelegen parkeerplaatsen.

We kunnen dan ook desgewenst ingrijpen tijdens de date, even “cut” roepen ofzo.
En we kunnen ook alles monitoren.
Gaan die BG-ers dan de date ook "testen"?

Ik zei het maanden geleden al: stop toch met reageren op Spiderman. Het heeft gans dit topic verpest.
En sinds wanneer ben jij de autoriteit op dit forum? Imo is @Spiderman geen troll maar gewoon sociaal niet zo goed (een klein understatement). En zelfs al zou hij een troll zijn, het zorgt tenminste nog wat voor animo op dit forum ipv het continue afkraken van anderen

Ik twijfel nog steeds
Ik ook maar in geval van twijfel moet je de persoon het voordeel van de twijfel geven.
😁 Dat klopt als een bus, als hij een troll is, doet hij het meesterlijk goed!
Wel net daarom doet hij imo niet echt aan trollen, trollen is specifiek mensen op stang jagen om commotie uit te lokken, imo brengt hij hier meer zichzelf in een slecht daglicht dan dat hij anderen op stang jaagt. Moest hij effectief trollen doet hij het dan eigenlijk niet zo goed.

En sinds wanneer ben jij de autoriteit op dit forum? Imo is @Spiderman geen troll maar gewoon sociaal niet zo goed (een klein understatement). En zelfs al zou hij een troll zijn, het zorgt tenminste nog wat voor animo op dit forum ipv het continue afkraken van anderen
Zit duidelijk ergens op het spectrum maar ik betwijfel of hij het zelf weet.

Ik zit nu te denken… het zou misschien kunnen dat die 1e meid die ik tegenkwam in de café een “ingehuurde” persoon was waarmee zij wou aftoetsen hoe oprecht ik was met haar? Dus als ik zou staan flirten met die 1e (die ze misschien kent en die een rol speelt), dan zou ze misschien nadien niet verder willen daten met mij. Het lijkt ver gezocht maar vrouwen zijn capabel om dat soort zaken te doen. Vanwaar weet ik dat allemaal? Van m’n ex, die vertelde me verhalen van hoe haar vriendinnen soms mannen die ze daten “testen”. Het gebeurt soms ook via sociale media. Vrouwen kunnen soms gevaarlijk zijn.😅
Als je wil kan je mij ook daarvoor inhuren. Backgroundcheck, leugendetector, opsporen van mogelijke ingehuurde personen, plastische chirurgiedetectie, bedhistorie, maagdelijkheidstest...
Voor een kleine meerprijs ga ik op proefdate waar ik me uitgeef voor u.

Klopt vrouwen doen dit constant.

Laat mij voor vrijdag dus maar weten waar ik moet zijn om jouw Date te testen.

Je hebt toch ook al nagekeken of haar Instagram niet publiek staat?

En of ze op zondag geen koffiekoeken eet... Want je weet wat ze zeggen he van mensen die op zondag koffiekoeken eten?!

Troll of niet, die mens is gewoon geweldig voor quasi iedere andere minder sociale mens zijn zelfvertrouwen he...
En fantastisch voor mijn humeur :D

Troll of niet, die mens is gewoon geweldig voor quasi iedere andere minder sociale mens zijn zelfvertrouwen he...
Hij wordt wel spontaan aangesproken op café om wijntjes te drinken. Hij is misschien wel de heetste kerel van heel BG. Juist nog wat werken aan die communicatieskills.

Totaal niet ver gezocht. Binnen de Ndrangheta maffia is dat een doodnormale prakijk. Ze willen daar immers vooraleer er een nieuw lid in de familie komt, zeker zijn dat het een betrouwbaar, recht door zee persoon betreft. Als je bij de minste afleiding door vrouwelijk schoon uit je lood geslagen zou zijn, kan dat potentieel gevaarlijk zijn voor het voortbestaan van de organisatie en de veiligheid van de leden. Het is dus belangrijk dat ze vooraf weten welk vlees ze in de kuip hebben.
Dat deze test zo vroeg in het proces plaats vindt, wil zeggen dat je met een hooggeplaatst persoon binnen de organisatie te maken hebt. Waarschijnlijk gaat het om de dochter van 1 van de leiders en is haar toekomstige partner dus automatisch een opvolger voor de top. Dit gaat zeker niet de enige test zijn. Dus wees alert en dapper de komende tijd. Er gaan je nog wel wat beproevingen te wachten staan. Maar eens je binnen geraakt, ga je daar de vruchten van plukken.

Ja hier korte update: ben dus bijna 3 weken verder sinds mijn eerste date.
En ja het is gewoon uitgedraaid op een relatie.

Yes, yes allemaal heel snel enzo I know. Maar goed, ik ben degene die 2 weken na mijn breuk besloten heeft dat het in mijn hoofd voldoende afgesloten was om te beginnen daten. En dan moet ik natuurlijk ook niet verrast zijn dat de mogelijkheid bestaat dat ik iemand tegenkom omdat dat ook uiteindelijk mijn bedoeling is/was bij het daten.
Met name was die bedoeling iemand tegenkomen die ook iets serieus wilde beginnen.
Ik versta ook totaal niet waarom bepaalde mensen uit mijn omgeving me altijd maar aanmoedigden om rond te poepen en me dat nu nog steeds zeggen te doen. Ik dacht misschien dat ik daar nu de kans tot zou nemen, maar heb toch gemerkt dat dat echt niets voor mij is.

En het is niet dat ik er niet de kans toe gehad heb. Allee, zonder zelfstoef maar als ik wil dan date ik elke avond met vrouwen en ga ik met een deel ervan in bed. Maar thanks but no thanks.
Uiteindelijk dus toch een paar vrouwen gezien die zich zowat spontaan "aanboden", de meesten die ik al van vroeger kende, redelijk wat matches op apps maar uiteindelijk weinig die ik opnieuw wilde zien of waar ik eigenlijk mee wilde afspreken. Eentje heeft me dus zelfs laten staan en een andere die thuis is gekomen bekoelde nogal redelijk snel erna had ik de indruk en dat klikte ook niet echt zoals dat nu is.
Vanaf die eerste date was dat gewoon langs beide kanten top, ik kende haar ook al even via-via dus contact liep vlot.
En de dates volgende gewoon ook erg snel op zich en duurden telkens 5 uur ofzo en dat werd gewoon maar intenser en intenser. Maar ja, wat kan ik zeggen? Als het goed is dan is het goed.

Ik heb deze klik nog maar 2 keer gehad met iemand en dat is dan uitgedraaid op relaties van 13 en 4 jaar. Bij de eerste heeft het daten enorm lang geduurd, bij de 2de ging het ook heel snel. Dus ja, ik heb het maar laten gebeuren nu deze keer en we zien wel zeker. Maar ik wil nu ook niet deze kans laten schieten.
Het kan niet echt veel slechter eindigen dan de vorige relatie en dat ben ik ook te boven gekomen dus ja I'll deal with it.

We hebben elkaar zeker de laatste 2 weken enorm veel gezien en dat gaat gewoon erg goed, ook dit weekend gewoon samen gespendeerd.
Ja, natuurlijk ge hebt die verliefdheid en die maakt u zeker blind tot op zekere hoogte daar ben ik me ook van bewust. Het is niet de eerste keer in mijn leven dat ik verliefd ben hé.
Maar ge kunt mekaar maar echt leren kennen door elkaar veel te zien en dat doen we dan dus maar en dan kan ik er ook niet echt veel aandoen dat het goed gaat. Integendeel ik ben daar heel tevreden mee. Ik heb toch ook eens gehoord bij wat kameraden die haar kennen en blijkbaar is het wel echt iemand serieus ook qua relaties.

Kan het dat ik misschien iemand vind waar het nog beter mee klikt? Goh ja dat kan, maar moet ik daarom 30 vrouwen nog gaan daten. Voelt ook niet echt goed en waarom zou ik?
Ze deelt veel van mijn normen en waarden, dezelfde humor (we lachen heel wat af), is sportief, gaat ook al es graag uiteten, knap, op fysiek vlak ook hetzelfde,...
Ze vinkt voorlopig gewoon al mijn vakjes af en ik de hare blijkbaar.
Dus nu even genieten van de leuke verliefdheid dingen en zien en eraan werken om daar iets deftig van uit te bouwen, wat beiden toch onze bedoeling is. Het feit dat ze 1.5 jaar lang single is geweest en toch wel wat aandacht krijgt sterkt me daar ook wel in.

Ik ben alleszins stapelgek van haar en zij van mij. We amuseren ons te pletter en krijgen niet genoeg van elkaar.
Of het tussen ons lukt of niet, dat zal de toekomst wel uitwijzen, zeker?

Terug
Bovenaan