Het grote BeyondGaming Dating topic

Als alphamale moet er nu eenmaal regelmatig gesmout worden.
* wappert efkes met zijn pols om zijn Rolex te flashen, rinkelt met de sleutelbos met Porsche logo prominent in beeld *
Of wa is de dark side precies als het over alfagedrag gaat? :unsure:
Openingszinnen als "I love you to the Death Star and back"?
of
"Hey schatje, wil je mijn Imperial Starfighter eens zien?"
 
Laatst bewerkt:
Als alphamale moet er nu eenmaal regelmatig gesmout worden.
* wappert efkes met zijn pols om zijn Rolex te flashen, rinkelt met de sleutelbos met Porsche logo prominent in beeld *

Openingszinnen als "I love you to the Death Star and back"?
of
"Hey schatje, wil je mijn Imperial Starfighter eens zien?"

En zwaar ademen achter een masker? :thinking:
 
Hier na 1,5 jaar single (man, 35, dochtertje) besloten om eens een poging te wagen op datingapps. Zondag tinder geïnstalleerd. Profiel aangemaakt, redelijke fotos (denk ik, kort gecheckt bij een vriendin), korte bio. Eerst en vooral. Al die opties op tinder. Plus, gold, platinum, boosts, superlikes. Tis bijna een spel geworden. Al een enorm pushend gevoel. Toch maar plus gekocht op aanraden van een vriend. Redelijk "open" geswiped. Eerste dag kreeg ik 3 likes. Om ze te zien moet je bijbetalen, niet gedaan. Week verder, geen match.
Andere vriend raad aan om bumble te installeren. Woensdag geïnstalleerd. Ziet er qua gevoel al iets interessanter uit. Na de match moet de vrouw dus het gesprek starten. Profiel volledig aangevuld. 8 "likes" de eerste dag, 2 matches gemist omdat ik naar links geswiped heb. 4 likes blijven open staan. Heb twee matches, maar geen berichten op dit moment. 1 match loopt deze avond af, de andere morgen middag.
Weet er niet echt wat van te denken. Zal wel nog wat geduld hebben.
 
8 likes op Bumble op één dag is echt wel netjes hoor. :bow:

Ik heb er gemiddeld denk ik één om de veertien dagen...
Oke, ik ben ondergemiddeld knap, dus het is niet dat jij mij als maatstaf moet nemen, maar toch.. :)
 
8 likes op Bumble op één dag is echt wel netjes hoor. :bow:

Ik heb er gemiddeld denk ik één om de veertien dagen...
Oke, ik ben ondergemiddeld knap, dus het is niet dat jij mij als maatstaf moet nemen, maar toch.. :)
Als ik tinder installeer, heb ik op 1 dag 25 likes. Volgende dag dan 40 totaal.
Maar dan stopt het volledig.
Ik vind foto's ook wat moeilijk op tinder.
Voorzicht is ok, maar als je vanboven kijkt naar me in men bovenkop zo goed als kaal.
Moet ik dan speciaal een pic van boven erbij zetten, om hen geen surprises te geven..

Bumble is ook vreemd.
Ik installeer en heb 11 likes op 1 dag, maar ik vind ze niet terug.
Als ik leeftijd en afstand maximum zet en alles links of rechts swipe, blijft getal zelfde.

Ik moet zeggen dat ik tinder wss al 50 x deleted/installed heb. Dus kan me ook goed inbeelden dat sommige vrouwen hier in de buurt zo iets hebben van is die gast daar weer. Ik zit in een soort van tweestrijd. Ene moment voel je je eenzaam en heb je nood aan intimiteit of gewoon gevoel van gewild te zijn. Andere moment voelt alles zo oppervlakkig aan en heb ik ook de mentale "gezondheid" er niet voor om de strijd met anderen aan te gaan.
 
Top, ben blij voor jou!
Just chill en alles komt goed. Is het niet met deze, dan is het met iemand anders en dan moest dat maar zo zijn.
Heel veel succes gewenst!
Ik ben net terug van de date. Kort samengevat: ze heeft 30 minuten op zich laten wachten omdat er file was. Ik was buiten in de regen aan het wachten dus had beslist om in een café te wachten tot ze komt. Opeens kwam er een meid aan de tafel naast mij zitten. Na een paar minuten keerde ze zich naar me toe en vroeg of ik iets wou drinken. Ik zei nee bedankt dat is vriendelijk maar ik wacht op iemand. Zij heeft dan aangedrongen om 1 wijntje te drinken terwijl ik wacht. Ik heb gezegd dat ik dan een glas water zal nemen. Zij heeft een wijntje besteld voor zichzelf en een glas water voor mij. Dan kwam de bediende met een betaalmachine. Zij wachtte en keek me aan. Ik heb tegen haar gezegd: “betaal jij maar je wijn, ik zal mijn glas water betalen”. Zij heeft dan geantwoord met “ik merk net dat ik mijn bankkaart vergeten ben”. Dan was er opeens 5 seconden stilte waar we alle drie elkaar aan het staren waren (de bediende, ik en die meid). Ik heb dan maar gezegd “ok ik zal het wel betalen”. Nadien begon ze te praten… ze vroeg of ik op een blind date of tinder date wacht. Ik zei “nee een oude vriendin van op school” (niet waar dus). Dan vroeg ik of zij op iemand wacht. Ze zei “nee ik wacht op niemand” met een glimlach. Op dat moment kreeg ik berichtje van mijn date dat ze er was en me zocht. Ik ben dan opgestaan om te vertrekken en heb tegen die meid gezegd “sorry mijn vriendin is er ik moet vertrekken, ge moogt de wijn en mijn water opdrinken”. Ze keek me heel vies aan zonder iets te zeggen en ik ben dan vertrokken…

Dan heb ik dus m’n date ontmoet, we zijn ergens iets gaan eten. Het heeft in totaal 1,5u geduurd. Het was wel ok… we hebben een leuke tijd gehad, af en toe gelachen. Ik denk niet dat het awkward is geweest. Op het einde stelde ze voor om door te gaan omdat het wat laat werd. Ik heb haar voorgesteld om haar af te zetten. Eerst heeft ze geweigerd en gezegd dat ze wel met de bus zou gaan. Ik heb dan gezegd dat het vrij laat is en de bus misschien laat zal komen en het is slecht weer met regen. Na wat twijfelen heeft ze toegestemd, dus heb ik haar afgezet ergens waar zij het geschikt vond, niet ver van haar thuis (zij beweerde paar minuten wandelafstand). Tijdens het afzetten heb ik gezegd dat ik een leuke tijd heb doorgebracht en blij ben dat we hebben afgesproken. Zij heeft “ik ook” gezegd. Ik ben nadien thuis gekomen en heb haar een berichtje gestuurd “ik zou graag verder met jou willen afspreken en elkaar van dichterbij leren kennen, ik vind het leuk om tijd door te brengen met u… uiteraard als jij het ook wilt”. Al 30 minuten geen antwoord gekregen, dus heb haar daarnet een 2e bericht gestuurd met “ben je goed thuisgekomen?”. Nog steeds geen antwoord. Dus tja… ik weet niet wat ik er van moet denken, ik kan niet goed inschatten hoe de date is gegaan. Als ze niet verder zou willen afspreken en er niets in ziet, zou ik dat wel jammer vinden… het is nu spannend afwachten wat ze gaat antwoorden.
 
Terug
Bovenaan