Spiderman
Banned
Overzicht van de voorstellen/annulaties was als volgt:Heeft ze dan al veel geannuleerd of heeft ze een afspraak die nog niet concreet was vastgelegd (genre "misschien volgend weekend") niet laten doorgaan? In het laatste geval is dat geen annulatie maar wordt er gewoon te lang gewacht om concreet af te spreken.
Ik had eens een zondag de dag zelf voorgesteld om eens een wandeling te maken. Ze zei dat ze er zeer graag zin in had maar volzet was, dus vroeg ze of de week daarop kon. Ik ging daarmee akkoord. De volgende dag had ik haar een locatie voorgesteld. Zij heeft gezegd dat het te ver was, dus hadden we gezegd dat we dan ergens dicht bij haar zouden gaan wandelen. Maar de locatie stond niet vast. Een week is voorbij gegaan met af en toe sms’en en de vrijdagavond (de dag voor de ontmoeting) heb ik dubbel gecheckt of ze nog steeds kon. Zij heeft gezegd dat er iets is tussengekomen en stelde voor om volgend weekend af te spreken.
Nadien heb ik gezegd dat ik tegen dan op reis zou vertrekken, dus heb haar voorgesteld om in de week te ontmoeten op eendert welke dag. Zij heeft gezegd dat het moeilijk zal zijn in de week en stelde voor om in ‘t weekend af te spreken. Dus we zijn overeengekomen om af te spreken wanneer ik terug zou komen. Tijdens mijn reis was ze nog zeer enthousiast en zei iets in de aard van “we spreken zeker af wanneer je terug bent he!”.
Ik kom terug van op reis, we bellen/sms’en bijna elke dag, hebben een leuke tijd samen, praten over wat diepere onderwerpen, … en deze donderdagavond tijdens het bellen vraag ik of ze plannen heeft voor ‘t verlengd weekend. Enkel zaterdag is ze volzet zegt ze, voor de rest niets. Gisteren, vrijdagavond, stel ik voor om in ‘t weekend af te spreken. Ze zegt “ik dacht dat ik je zei dat ik zaterdag volzet was”. Dan zeg ik “ah juist, geen probleem een ander keertje dan”. (Geen flauw idee waarom zondag niet in aanmerking komt langs haar kant, maar ik forceer het niet). Daarna zegt ze “volgend weekend is mogelijk als dat voor u lukt?” Daarop zeg ik dat het zaterdag overdag wel lukt en zij is daar akkoord mee gegaan. Ik heb deze ochtend ook nog een specifieke locatie en uur voorgesteld voor die dag, en ook wat we allemaal kunnen doen (wandeling, gezelschapspel spelen, ijsje eten). Zij heeft nog niet geantwoord.
“ en zei “we kunnen daar gaan, ik ben er nooit eerder geweest”. Ik heb geantwoord met “perfect, deal!”.

(van het topic)