Het grote BeyondGaming Dating topic

De meeste koppels met kleine kinderen gaan niet uit elkaar omdat er geen seks meer is maar omdat ze de verbinding met elkaar verliezen omdat alle tijd in werk en gezin kruipt. En meestal gaan ze niet uit elkaar met kleine kinderen, maar erna, wanneer de kinderen wat groter zijn, er meer tijd is voor elkaar en je merkt dat je elkaar bent kwijtgespeeld in die tussentijd.
Nee nee, dat klopt. Daarom zei ik expliciet seks én intimiteit ;)

En dat laatste is natuurlijk een ruim begrip. Als je als koppel geen intimiteit hebt, zal de seks er wrs ook niet zijn (of weinig betekenisvol).

Als je niet de tijd of de moeite neemt om elkaar eens vast te pakken, een kus te geven of dicht bij elkaar in de zetel de kruipen, ... dan ontbreekt er toch een belangrijke factor.

Ik zou seks ook niet kunnen missen, maar ik hecht nog iets meer belang aan de 'kleine' vormen van intimiteit. We zijn allebei geen spring-uit-het-bed mensen, en die extra tijd dat we 's morgens nog even tegen elkaar gaan liggen en knuffelen, is voor mij heel veel waard, om maar een voorbeeld te geven.

Dus ik zal het ruim genoeg nemen. Intimiteit, en bij uitbreiding seks, zou ook in een volgende relatie toch van vitaal belang zijn voor mij. Niet minder als 15 jaar geleden.

Een beetje een dubbele vind ik. Want langs de ene kant zal seks op jongere leeftijd wel belangrijker zijn voor de meeste maar langs de andere kant ben je op dat vlak waarschijnlijk ook nog veel flexibeler omdat het allemaal nog nieuw is.
Ik denk dat seks op elke leeftijd belangrijk kan zijn. Het zal anders zijn als je 50 of 60 bent dan als je 20 bent maar daarom hoeft het niet minder belangrijk te zijn in een relatie. Als zal dit ook wel zeer individueel zijn natuurlijk en afhangen van hoe je in het leven staat. Maar is dat dan weer niet voor elke leeftijdscategorie het geval?

Gisteren afgesproken met een meisje om samen te wandelen met de hondjes. Half uur tot een natuurgebied gereden om daar te wandelen en gewoon zwaar geghost :rofl:

Ik stuur toen ik vertrok al een WhatsApp dat ik 5 min later was maar dat kwam niet aan. Dan toen ik er was idem, dan maar ff met de hond gewandeld en t afgetrapt. Den hond heeft zich tenminste geamuseerd :laugh:
Ik had er al een wat raar gevoel bij op de manier waarop ze soms stuurde, dus ja.

Dan maar gaan kijken naar de padel-wedstrijd van 't meisje waar ik straks mijn 2de date mee heb. Dus toch nog mijn tijd nuttig gespendeerd 😌

Gisteren afgesproken met een meisje om samen te wandelen met de hondjes. Half uur tot een natuurgebied gereden om daar te wandelen en gewoon zwaar geghost :rofl:

Ik stuur toen ik vertrok al een WhatsApp dat ik 5 min later was maar dat kwam niet aan. Dan toen ik er was idem, dan maar ff met de hond gewandeld en t afgetrapt. Den hond heeft zich tenminste geamuseerd :laugh:
Ik had er al een wat raar gevoel bij op de manier waarop ze soms stuurde, dus ja.

Dan maar gaan kijken naar de padel-wedstrijd van 't meisje waar ik straks mijn 2de date mee heb. Dus toch nog mijn tijd nuttig gespendeerd 😌
Her loss!

Ofwel leest ze hier mee en ziet ze dat je te veel ronddatet naar haar goesting... 😛

in before "dat is niet netjes van jou, Mulan!" - hij zou heus wel langer dan een half uur in de auto moeten zitten om met mij af te spreken! 😝

Her loss!

Ofwel leest ze hier mee en ziet ze dat je te veel ronddatet naar haar goesting... 😛

in before "dat is niet netjes van jou, Mulan!" - hij zou heus wel langer dan een half uur in de auto moeten zitten om met mij af te spreken! 😝
In deze tijd is dat een flex ja, zeker alst mee ne diesel is. Dan is hij toch wel heel comitted he..:unsure:

M’n ex (moeder van m’n kinderen) was uiteindelijk 2,5 uur later dan afgesproken voor onze eerste date omdat ze in slaap was gevallen in haar zetel. Als we toen ergens “neutraal” hadden afgesproken, was ik terug naar huis gegaan en had er wrs niks van gekomen. Maar we hadden afgesproken dat ze tot bij mij zou komen om met 1 auto naar ‘t stad te rijden dus ik was terwijl wat huishouden aan’t doen tot ze dan toch belde dat ze zich overslapen had en of ze nog altijd mocht komen. 😁

Das wel een zalig verhaal om aan de kinderen te vertellen 😅

M’n ex (moeder van m’n kinderen) was uiteindelijk 2,5 uur later dan afgesproken voor onze eerste date omdat ze in slaap was gevallen in haar zetel. Als we toen ergens “neutraal” hadden afgesproken, was ik terug naar huis gegaan en had er wrs niks van gekomen. Maar we hadden afgesproken dat ze tot bij mij zou komen om met 1 auto naar ‘t stad te rijden dus ik was terwijl wat huishouden aan’t doen tot ze dan toch belde dat ze zich overslapen had en of ze nog altijd mocht komen. 😁
Na de sex kan dat wel eens gebeuren he .

Gisteren afgesproken met een meisje om samen te wandelen met de hondjes. Half uur tot een natuurgebied gereden om daar te wandelen en gewoon zwaar geghost

Spiderman?

Ze bedoelde misschien iets anders met "hondjes" en "wandelen in natuurpark"?

Nee, het suckt als het op die manier wordt afgebroken hé. Dat ze dan gewoon zegt dat ze het niet meer ziet zitten.

Spiderman?

Ze bedoelde misschien iets anders met "hondjes" en "wandelen in natuurpark"?

Nee, het suckt als het op die manier wordt afgebroken hé. Dat ze dan gewoon zegt dat ze het niet meer ziet zitten.

Idd mja ben er ni rouwig om. Kheb ne fijne namiddag gehad uiteindelijk en m'n hondje heeft wa kunnen crossen. Win-win.

Heeft leeftijd/levensfase hier ook geen grote invloed op? Ik weet niet hoe oud jij bent, @Z3r0 ?
Maar als je 20er bent, staat seksuele "matching" doorgaans wat hoger op de lijst dan bij mensen die al huisje-boompje-beestje-kindje hebben.
Dan is "stabiliteit" doorgaans net iets belangrijker in een nieuwe relatie !op voorwaarde dat een langdurige relatie het doel is! dan de vraag of ze je het beste orgasme ooit zal bezorgen.

Als je geen zin hebt in "ik wil iemand waarmee ik oud wil worden" dan maakt leeftijd natuurlijk geen hol uit, dan staat plezier maken in eender welke vorm hoger op het lijstje dan het wat saaiere spul.
Ik ben rond de 35.

Als ze onduidelijk is, warm en koud blaast...ga er dan in 99% vd gevallen van uit dat haar interesse beperkt is.

Ja idd. Nu ik had er ook ni veel zin in tbh.
Die klik met dat ander meisje is me toch net iets te goed om nog voorlopig echt te daten voor 't moment.

Zonet 5 uur aan een stuk iets gedronken en hapje gegeten zonder 1 dood moment. Dinsdag spreken we terug af. Das dan de 4de keer op 6 dagen.
We zien wel, er zit geen haast bij om ne move te maken maar tis wel duidelijk dat er langs beide kanten meer dan gewone interesse is en het goed klikt. Dan zien we wel waar 't eindigt 😁

Ja idd. Nu ik had er ook ni veel zin in tbh.
Die klik met dat ander meisje is me toch net iets te goed om nog voorlopig echt te daten voor 't moment.

Zonet 5 uur aan een stuk iets gedronken en hapje gegeten zonder 1 dood moment. Dinsdag spreken we terug af. Das dan de 4de keer op 6 dagen.
We zien wel, er zit geen haast bij om ne move te maken maar tis wel duidelijk dat er langs beide kanten meer dan gewone interesse is en het goed klikt. Dan zien we wel waar 't eindigt 😁
Leuk natuurlijk maar ben je niet bang dat dit alles wel heel snel komt na de breuk?

Leuk natuurlijk maar ben je niet bang dat dit alles wel heel snel komt na de breuk?

Goh ja ergens denk ik dat soms wel.

Aan de andere kant, als het klikt dan klikt het I guess?
Vorige keer ook heel snel in een relatie gerold en die liep toch goed tot natuurlijk de hele situatie die zich afgespeeld heeft.

De relatie ervoor was ik langer alleen en die is ook misgelopen. Dus op zich hoeft dat niets te zeggen maar ik ben er me wel bewust van dat een maand niks is eigenlijk. Maar aan de andere kant: ik voel me wel goed en dat staat los van dat meisje, die ik nog maar de eerste keer gezien heb woensdag als date.

Maar voor 't zelfde geld loopt 't volgende week mis en dan is 't zo...
Ook net nog allebei gestuurd dat het op z'n gemakje mag en geen haast bij is. Dat stelt me wel gerust ook ergens want m'n vorige wilde heel snel kussen, intiem zijn,... Achteraf bekeken precies ni zo een top signaal want had ze blijkbaar snel met anderen ook. 😅

Zoals ik het zie heb ik 3 keuzes denk ik: ofwel doe ik niets actief en blijf ik nog ff alleen, ofwel ga ik van de één op de ander daten, ofwel kijk ik even een tijdje hoe ik klik met dit meisje.
En dat laatste lijkt me nu 't best. Ik had 't ook niet echt verwacht dat dat zo ging klikken maar ik wil dan ook niet bewust dingen aan de kant schuiven omdat het te vroeg zou zijn.
Met dat meisje dat na een week ineens 's nachts aan mn deur stond is het ook wat bekoeld uiteindelijk en met de sporadische dates/koffiekes ook, dus het kan nog either way gaan met dit meisje nu ook.
Ik had 't ook gewoon ni echt verwacht omdat de rest ook maar "ok" was.

Maar ik wil haar zelf nu niet zomaar on hold zetten tenzij er iets grondigers moest haperen (wat nog kan hé).
Vervelend is wel dat ze net zo groot is als ik, miss zelfs nog net iets groter. Maar daar kan ik wel mee leven denk ik 😅

Laatst bewerkt:
Vervelend is wel dat ze net zo groot is als ik, miss zelfs nog net iets groter. Maar daar kan ik wel mee leven denk ik 😅
93211D56-E687-495D-A2FB-EFDD695D9758.jpeg

Met deze bad boys op de step en je moet de vrouwen van u afslaan.

Terug
Bovenaan