Het grote BeyondGaming Dating topic

Dat verklaart natuurlijk wel veel. Als je fysiek en mentaal snel uitgeput bent, staat je libido zelden torenhoog... Al dan niet extra onderdrukt door antidepressiva.
Het gaat niet om dezelfde persoon.

Zou er nergens (in de Flair ofzo) een tip staan om te checken of mannen enkel op seks uit zijn genre: "zeg dat je geen nood hebt aan seks, 1 keer om de 14 dagen"? :unsure:

Wat bedoel je met slechte seks?
Als ze net uit een depressie komt en je ziet haar graag kan je beetje begripvol omgaan met de hele situatie nee? Niets zo mooi als je samen met iemand die je leuk vindt om daaraan te twerken. Tenminste als al de rest gewoon oké is.
1x/2 weken lijkt me ook wel wat weinig maar ze voelt zich kennelijk niet lekker dan kan ze jouw gezeik omtrent seks wel missen als kiespijn, denk ik dan.
Daarbij als je denkt dat elke vrijpartij als koppelzijnde elke keer weer spetterend en hemels is/zal zijn well let me tell you this much===> :nono:

@jawadde001

Jullie zijn het door elkaar aan't slaan hoor :p

Hij had een paar dates met iemand waarbij de seks slecht was en dat zei van die 14 dagen

Nu wil hij daten met iemand die deeltijds werkt doordat ze uit een depressie komt. Zoals ik het las was het ook niet het deeltijds werk op zich dat het probleem vormde maar het feit dat hij nu alles betaalt en zich een beetje een wandelende portefeuille voelt ( ondanks dat hij zelf voorstelde om alles te betalen).

Ahja, en vrouwen kunnen het nu eenmaal echt wel te druk hebben. Ik ben momenteel bezig met parttime werk, een bijberoep en deelname aan twee wedstrijden. Mochten m'n lief en ik niet al samenwonen hij zou mij ook niet veel horen denk ik :unsure:

Laatst bewerkt:
Dat verklaart natuurlijk wel veel. Als je fysiek en mentaal snel uitgeput bent, staat je libido zelden torenhoog... Al dan niet extra onderdrukt door antidepressiva.
Ik denk dat het over twee verschillende vrouwen gaat? Maar antidepressiva zijn geen vriendjes met libido idd.

Als ze net uit een depressie komt en je ziet haar graag kan je beetje begripvol omgaan met de hele situatie nee? Niets zo mooi als je samen met iemand die je leuk vindt om daaraan te twerken. Tenminste als al de rest gewoon oké is.
Ik weet niet of zoiets een goed idee is. Een relatie is geen werkproject, je kan er zo in opgaan en plots zien dat het echt niet klikt eens die persoon genezen is. Dan heb je er zoveel tijd en energie in gestoken. Anderzijds kan je ook mee naar beneden getrokken worden als het niet gaat beteren. Vaak zie je dat de gezonde partner een soort van potentieel ziet (wanneer de zieke partner genezen zou zijn), hetgeen vaak niet uitkomt, hetzij omdat dat potentieel er in feite niet in zit of omdat de zieke partner niet geneest.

Het zal een onpopulaire mening zijn, maar ik denk dat mensen met psychische problemen eerst door hun problemen moeten geraken alvorens te gaan daten. En dit zeg ik met alle begrip voor die mensen, maar ik ken persoonlijk net iets te veel mensen die megahard hebben afgezien door "relaties" te starten met mensen met depressies, persoonlijkheidsstoornissen,... . Dat is iets anders als een depressie opkomt in een relatie, dan kan je er uiteraard samen aan werken, maar sowieso ken je de andere persoon dan al en hou je oprecht van die mens. Maar zit je niet in een relatie, zorg dan dat je een goede en normale versie van jezelf bent waarvan een ander oprecht van kan houden en kennis mee kan maken.

Laatst bewerkt:
Ik weet niet of zoiets een goed idee is. Een relatie is geen werkproject, je kan er zo in opgaan en plots zien dat het echt niet klikt eens genezen. Dan heb je er zoveel tijd en energie in gestoken. Anderzijds kan je ook mee naar beneden getrokken als het niet gaat beteren. Vaak zie je dat de gezonde partner een soort van potentieel ziet (wanneer de zieke partner genezen zou zijn), hetgeen vaak niet uitkomt, hetzij omdat dat potentieel er niet in zit of omdat de zieke partner niet geneest.

Het zal een onpopulaire mening zijn, maar ik denk dat mensen met psychische problemen eerst door hun problemen moeten geraken alvorens te gaan daten. En dit zeg ik met alle begrip voor die mensen, maar ik ken persoonlijk net iets te veel mensen die megahard hebben afgezien door "relaties" te starten met mensen met depressies, persoonlijkheidsstoornissen,... . Dat is iets anders als een depressie opkomt in een relatie, dan kan je er uiteraard samen aan werken. Maar zit je niet in een relatie, zorg dan dat je een goede en normale versie van jezelf bent waarvan een ander oprecht kan houden en kennis mee kan maken.

Jazeker, ben het volledig met je eens hoor.
Maar vandaar dat ik ook zei 'als het voor rest oké is en enkel de seks een werkpunt is'. Iemand die nog in een depressie zit moet idd eerst aan zichzelf werken maar zoals ik het begrepen had was ze er al een jaartje uit dus enkel nog de seks.
Iets wat uiteraard ook niet te onderschatten valt.

Ik denk dat het over twee verschillende vrouwen gaat? Maar antidepressiva zijn geen vriendjes met libido idd.
Meestal niet, maar dat is geen regel.
Ik neem AD’s en mijn libido is prima.

Ik weet niet of zoiets een goed idee is. Een relatie is geen werkproject, je kan er zo in opgaan en plots zien dat het echt niet klikt eens die persoon genezen is. Dan heb je er zoveel tijd en energie in gestoken.
Niet heel akkoord, tenzij ik je verkeerd begrijp.
Maar een relatie is imo toch redelijk werken aan de relatie, water bij de wijn doen, compromissen zoeken, rekening houden met elkaar.
En ja, soms gaat dat over futiliteiten, soms over grootschalige onderwerpen.

Het zal een onpopulaire mening zijn, maar ik denk dat mensen met psychische problemen eerst door hun problemen moeten geraken alvorens te gaan daten. En dit zeg ik met alle begrip voor die mensen
Hier wel 100% mee akkoord, hoewel ik die fout ook al gemaakt heb en het al eens positief en eens negatief is uitgedraaid.

Het zal een onpopulaire mening zijn, maar ik denk dat mensen met psychische problemen eerst door hun problemen moeten geraken alvorens te gaan daten.
Het hangt er wel van af hoe zwaar die problemen wegen. Als psychische problemen een absolute no-go zijn dan mag pakweg de helft van de vrijgezellen stoppen met daten.

Goede sex is anders toch wel gecorreleerd met een goed mentaal welzijn volgens mij. Als wij ons hier allebei goed voelen dan is sex een feestje maar wanneer iemand zich wat minder voelt dan daalt de frequentie en intensiteit snel. Dat is waar je als koppel mee moet omgaan. Je mag anderzijds wel verwachtingen uiten over sex maar dan zonder voorwaarden. Dus niet van hé ik wil die trio of je kan vertrekken...

Het hangt er wel van af hoe zwaar die problemen wegen.

Daar komt eigenlijk wel op neer. Je kan niet iemand die zich niet prettig voelt omdat hij/zij bijgekomen is of in een ander soort dipje zit gaan vergelijken met iemand die al jaren lang met een zware depressie worstelt en die zich net in leven houdt dmv therapie en medicatie.
Die laatste ga je niet zomaar effe redden of (volledig) genezen door een kusje of een knuffel, denk ik dan.
Dus ligt eraan met wat voor mentale issues die persoon te maken heeft.

Die laatste ga je niet zomaar effe redden of (volledig) genezen door een kusje of een knuffel, denk ik dan.
Het is sowieso niet de rol van een partner om u te redden/genezen van een psychisch probleem. Die kan alleen zorgen voor de beste omstandigheden waarin je aan uzelf kan werken.

Ik snap nog wel dat je in een prille relatie met iemand die in een depressie of zo sukkelt iets hebt van "sorry manneke, hoe hard het ook is, hier heb ik niet voor gekozen". In een jarenlange relatie wordt het toch een ander verhaal. (en dat snapte mij ex precies ook niet)

De afgelopen 2 maanden verschillende leuke dates gehad met iemand en we hadden ook dagelijks contact via messenger, maar de laatste 2 weken merkte ik dat ze amper nog iets stuurde en dat het moeilijk was om een volgende date te regelen. Ik voelde aan dat er iets niet goed zat, maar ze verzekerde mij dat alles in orde was maar dat ze het enorm druk had.
Enfin, gisteren post ze op Facebook een foto met een man en is haar status in een relatie.
Ik stuur haar een berichtje dat het mij duidelijk wordt waarom ze het zo druk had, en dat ze mij beter had kunnen laten weten dat er iemand anders in haar leven was in plaats van mij gewoon te negeren. Hopsakee, defriended op Facebook.

De afgelopen 2 maanden verschillende leuke dates gehad met iemand en we hadden ook dagelijks contact via messenger, maar de laatste 2 weken merkte ik dat ze amper nog iets stuurde en dat het moeilijk was om een volgende date te regelen. Ik voelde aan dat er iets niet goed zat, maar ze verzekerde mij dat alles in orde was maar dat ze het enorm druk had.
Enfin, gisteren post ze op Facebook een foto met een man en is haar status in een relatie.
Ik stuur haar een berichtje dat het mij duidelijk wordt waarom ze het zo druk had, en dat ze mij beter had kunnen laten weten dat er iemand anders in haar leven was in plaats van mij gewoon te negeren. Hopsakee, defriended op Facebook.
Van zo'n volk ben je dan ook beter vanaf. Tijd voor leukere meiden.

Beide.

Denk ik ook, want blijkbaar ziet ze zelf niet in dat je een andere mens zo niet behandeld. Het had ook pijn gedaan als ze mij dit 2 weken geleden eerlijk liet weten maar op deze manier, bah bah bah, was echt een mokerslag toen ik die foto zag.
Mensen met zo weinig respect voor een ander wil je liever niet als partner.
Jammer dat je er zo achter moest komen.

Maand geleden iemand ontmoet en ondertussen 4 keer afgesproken.
Langs mijn kant zat het helemaal goed, maar ze zei gisteren dat ik niet helemaal ben wat ze zocht (andere woorden, maar daar kwam het op neer).

Dikke kut is het. Heb al redelijk wat gedate afgelopen jaren en meestal weet ik na 1 date of het wel iets voor mij is.
Ach, niets aan te veranderen.

Blijkbaar is er wel iets aan te veranderen.
We zijn nog altijd aan het daten en zien elkaar meer en meer :unsure:

vrouwen eh.. ik zal ze nooit begrijpen

Terug
Bovenaan