Hmmm kan je daar ook misschien alternatieve verklaringen voor vinden dan 'vrouwen zijn gold diggers'? Zoals ik weet niet sociologische verklaringen en verschillen in status tussen mannen en vrouwen en hmmm moeilijk moeilijk moeilijkMannen daten vaker down en vrouwen up, dan omgekeerd.

Ik vrees echt wel dat tweede hoor. En ik vind het eigenlijk wat ongemakkelijk hoe hier zo hard wordt doorgegaan op screw en spooderman. Allez, ik snap het hé, 't is idd wreed ongemakkelijk en what the fuck en ze posten hier uiteindelijk zelf, maar zoals je zelf zegt... ze ontbreken de sociale capaciteiten en 'k vind het dan niet zo netjes om daar dan zo wat op in te hakken of om er mee te lachen. Wel met wat ze zeggen of de vergezochtheid ervan, maar de oorsprong daar allemaal van vind ik niet zo grappig.Ik gaf u altijd ergens het voordeel van de twijfel, maar nu kom je weer met zo een enorm absurde statements dat je
- ofwel een troll bent
- ofwel serieus wat sociale capaciteit ontbreekt en imo nog lang niet aan daten toe bent. En in dat geval precies zelfs eerder moeite hebt met het onderhouden van vriendschappen.
Kurzgesagt, mannen met ASS zijn vaak sociaal heel onhandig en dan doen mensen van "lol ben je nu aan 't trollen" of "werk eerst maar eens aan uzelf" of "lol snap je het nu NOG niet" en yeah, 't is allemaal deel van het labeltje guys. En niet zo netjes om er dan zo hard op door te gaan. Net zoals op Discord soms gebeurd (soms wel, soms niet terecht).
Ik weet écht dat niet iedereen dat herkent (anderen wel) en ik wil niet weer oneindig doorgaan op labeltjes, maar het sociaal aanvoelen is ook in de omgekeerde richting niet altijd ideaal. Ja, spooderman en screw doen 'raar' en nee het helpt niet als je daar pagina's lang over doorgaat en hoopt dat ze het ineens gaan leren of zo.
Dit is kind of lachen met the weird kid in de klas die dan jaren later gezien gewoon autisme had en stel nu dat ik zeg "hier, een jongen met autisme" gaan we dan ook allemaal doen van HAHAHAHA WAT EEN WEIRDO LOL is dat nu een troll of wat?!
Ik bedoel gewoon... Niet jij specifie r4h want jij bent een coole dude (maar ik vond jouw post 't makkelijkst om op in te pikken), maar gastjes... Voel dat ff gewoon aan hé zeg.
En amai ik walg van mezelf met al die Engelse woorden erdoor. En ik wil jullie niet allemaal 'terecht wijzen' of hoe dat ook overkomt maar ik vind het allemaal zo ongemakkelijk om te lezen. Want ja, screw en spooderman zeggen zelf dat ze anders zijn en dat ze zich anders voelen en niet op hun plek en sociaal niet goed zijn en euh ja, dan gaat iedereen zeggen van "amai ja idd je bent ECHT WEL anders wtf" en ik vind dat gewoon allemaal niet ok.
.