Het grote BeyondGaming Dating topic

Er is een meisje waarmee ik momenteel vriendschappelijk praat en soms bellen we eens, we hebben dan wel een leuke tijd. Nu, ik vertrek binnenkort een weekendje op verlof. Zij vroeg me om veel foto’s te sturen tijdens m’n verlof, ze verduidelijkte “geen foto’s van jezelf maar van de natuur, de omgeving, …”

Ik snap niet goed de bedoeling daarvan? Ik heb haar gezegd dat ik iemand ben die liever het moment beleeft in plaats van foto’s zitten trekken met de smartphone. Daarop zei ze “ja maar dat neemt maar 2 seconden, trek de foto’s om te sturen en beleef daarna het moment zoveel ge wilt haha”

Wat wil ze bereiken?
Gratis reisfoto's! :s

Dus dat is positief. Ik zie haar wel als normale vriendin/maat, dus ik ga er geen extra bedenkingen bij maken.
Die bedenkingen zit je nu hier toch al te maken?

Ik zou ze geen foto's sturen hoor, dikke kans dat ze die natuurfoto's in ObsIdentify/waarnemingen.be gaat steken om daar haar score op te krikken zonder dat ze zelf moet buitenkomen, de parasiet!

Laatst bewerkt:
OK… ik wist niet goed of dat een red flag was, omdat ze me misschien wou stalken of controleren waar ik heenga.
Dit is gewoon iemand die interesse toont in je weekend/leven. Dan stuur jij foto's, en dan hoort ze op die manier van jou en zo blijf je op een speelse manier in contact. Of het is een psychopatische stalkende toekomstige seriemoordenaar, maar die kans is laag genoeg om de kans toch te wagen zou ik zeggen.

Je moet echt niet alles zo overdenken hoor. Dit is echt een van de meest basic, normale vormen van communicatie die er zijn tussen twee mensen die interesse in elkaar hebben. Door zelfs zulke zaken te overdenken doe je jezelf echt geen plezier.

Er is een meisje waarmee ik momenteel vriendschappelijk praat en soms bellen we eens, we hebben dan wel een leuke tijd. Nu, ik vertrek binnenkort een weekendje op verlof. Zij vroeg me om veel foto’s te sturen tijdens m’n verlof, ze verduidelijkte “geen foto’s van jezelf maar van de natuur, de omgeving, …”

Ik snap niet goed de bedoeling daarvan? Ik heb haar gezegd dat ik iemand ben die liever het moment beleeft in plaats van foto’s zitten trekken met de smartphone. Daarop zei ze “ja maar dat neemt maar 2 seconden, trek de foto’s om te sturen en beleef daarna het moment zoveel ge wilt haha”

Wat wil ze bereiken?
Dit zijn het soort vragen waar ik vroeger ook van wakker zou gelegen hebben. Dan heb ik leren beseffen dat ik waarschijnlijk een beetje op het autismespectrum zit en dat dit behoorlijk normale menselijke interactie is waar het niet veel zin van heeft om veel over na te denken. Mensen ontwikkelen een vriendschappelijke relatie door geïnteresseerd te zijn in elkaars leven. Zij wilt je reisfoto's zien, ergo ze toont interesse in je leven, ergo ze is vriendelijk.

Mja ik denk het ook… waarschijnlijk heeft ze zoals @Dr. Sheldon Cooper zegt interesse in m’n weekend. Dus dat is positief. Ik zie haar wel als normale vriendin/maat, dus ik ga er geen extra bedenkingen bij maken.
Je zegt het hier toch zelf? :p
Als een goeie vriendin mij foto's vraagt van de natuur die ik ga bezoeken, dan is dat toch gewoon uit interesse? Ik zou dat tof vinden om dan schone fotokes van de streek door te sturen. Natuurlijk moet mijne kop daar dan niet op staan op die foto's want als het een "normale vriendin/maat" is, dan hoeft die toch uw kop niet te zien?

Ik weet het niet… het lijkt alsof alles te makkelijk en te “smooth” gaat, dat zij te enthousiast is terwijl er eigenlijk geen basis voor is (of wel maar ik zie dat niet in). Dan stel ik me vragen als “faket zij het?” of “zit ze met m’n voeten te spelen?”. Ik denk dat ik zodanig lang geen normale communicatie heb gehad met mensen dat het minste mij bedenkingen geeft. Het feit dat ik in het verleden mensen met slechte intenties heb gekend speelt ook een rol. Maar dit lijkt, zoals jullie aangeven, doodnormale communicatie tussen twee vrienden die basis interesse tonen in elkaars leven. Het is eventjes wennen en voornamelijk bijleren, maar door steeds meer om te gaan met verschillende mensen op een vriendschappelijke manier denk ik dat het goed zal komen. Ik merk zelf al vooruitgang in mezelf, vooral in m’n hoofd.

Ik weet het niet… het lijkt alsof alles te makkelijk en te “smooth” gaat, dat zij te enthousiast is terwijl er eigenlijk geen basis voor is (of wel maar ik zie dat niet in). Dan stel ik me vragen als “faket zij het?” of “zit ze met m’n voeten te spelen?”. Ik denk dat ik zodanig lang geen normale communicatie heb gehad met mensen dat het minste mij bedenkingen geeft. Het feit dat ik in het verleden mensen met slechte intenties heb gekend speelt ook een rol. Maar dit lijkt, zoals jullie aangeven, doodnormale communicatie tussen twee vrienden die basis interesse tonen in elkaars leven. Het is eventjes wennen en voornamelijk bijleren, maar door steeds meer om te gaan met verschillende mensen op een vriendschappelijke manier denk ik dat het goed zal komen. Ik merk zelf al vooruitgang in mezelf, vooral in m’n hoofd.
Ging je niet even stoppen met daten?

Ik weet het niet… het lijkt alsof alles te makkelijk en te “smooth” gaat, dat zij te enthousiast is terwijl er eigenlijk geen basis voor is (of wel maar ik zie dat niet in). Dan stel ik me vragen als “faket zij het?” of “zit ze met m’n voeten te spelen?”.
Maar er 'gaat' toch niks smooth? Het gaat gewoon compleet normaal, da's een interactie zoals er elke dag miljarden gebeuren. Moest nu iemand die je van haar noch pluim kent plots zeggen dat ze met je op reis wilt naar Dubai en dat zij alles zal betalen dan zou ik zeggen 'opletten, jongen!' maar dit is echt werkelijk gewoon zo basis qua menselijke interactie dat ik het echt wel vreemd vind dat je je daar zulke vragen bij stelt.

Als je al zo diep nadenkt bij gewoon basis menselijke interacties tussen vrienden/kennissen dan is er toch wel echt nog wel wat werk aan de winkel hoor. Mijn excuses als dat hard klinkt, maar het is wel de waarheid.

Je bent er al mee bevriend, je kent ze al, dus dan is het toch helemaal niet vreemd dat zij interesse toont in je leven? Wat is daar nu verdacht aan? Je kan hier toch ook helemaal geen schade oplopen? Je stuurt die foto's (of je doet het niet) en je gaat verder met je leven. Ze zit toch niet aan te sturen op wilde bedavontuurtjes of weet ik veel, of je kop zot te maken?

Maar er 'gaat' toch niks smooth? Het gaat gewoon compleet normaal, da's een interactie zoals er elke dag miljarden gebeuren. Moest nu iemand die je van haar noch pluim kent plots zeggen dat ze met je op reis wilt naar Dubai en dat zij alles zal betalen dan zou ik zeggen 'opletten, jongen!' maar dit is echt werkelijk gewoon zo basis qua menselijke interactie dat ik het echt wel vreemd vind dat je je daar zulke vragen bij stelt.

Als je al zo diep nadenkt bij gewoon basis menselijke interacties tussen vrienden/kennissen dan is er toch wel echt nog wel wat werk aan de winkel hoor. Mijn excuses als dat hard klinkt, maar het is wel de waarheid.

Je bent er al mee bevriend, je kent ze al, dus dan is het toch helemaal niet vreemd dat zij interesse toont in je leven? Wat is daar nu verdacht aan? Je kan hier toch ook helemaal geen schade oplopen? Je stuurt die foto's (of je doet het niet) en je gaat verder met je leven. Ze zit toch niet aan te sturen op wilde bedavontuurtjes of weet ik veel, of je kop zot te maken?
Inderdaad, je hebt gelijk.. ik moet eraan wennen. Soms voel ik me gelijk een kind die heel z’n leven in een kelder werd gevangengehouden zonder enig sociaal contact, waarna hij werd gered door buren die toevallig voorbij passeren. Ge kent het wel, dat komt soms eens voor in ‘t nieuws. OK dat is een extreem voorbeeld, maar soms voelt het alsof ik zo’n kind ben die alles op een latere leeftijd moet aanleren.

Waarom heb je er dan voor betaald?

EDIT: denk dat dit de beste uitleg is.

Vroeger toen ik opstap ging en ze was knap maar gek/saai blabla kon ik er nog moeite insteken om dat ze "knap" was.

Hetzelfde tegen einde van de avond wanneer je gewoon een scharrel wou meenemen zolang ze dikke tieten/kont. Kon ik er nog moeite insteken (onder invloed van alcohol natuurlijk).

Ik kan moeilijk rechtuit zeggen, kijk het is ofwel knallen of niks dus normaal dat je dan een beetje moeite moet doen maar daar zit juist het probleem.

Zolang het offline is kan ik goed zeveren enz. En ik wil niet zeggen dat ik een meester PUA ben maar offline is gewoon veel fijner je hebt drekt feedback hoe je bezig bent.

In de ogen kijken, is ze met haar haar aan het spelen, breng ik haar aan het lachen etc. Maar online jesus het voelt aan als een slaven job.

Ook al zijn ze knap na een paar keer heen en weer sturen is mijn aandacht/interesse volledig weg. Gewoon de kick van een match is leuk verder niets.

En als ze een butterface is lukt het mij totaal niet om sober hiermee te sturen.

Kweet heel opvervlakkig blablabla ma het is wat het is.

Terug
Bovenaan