Maar er 'gaat' toch niks smooth? Het gaat gewoon compleet normaal, da's een interactie zoals er elke dag miljarden gebeuren. Moest nu iemand die je van haar noch pluim kent plots zeggen dat ze met je op reis wilt naar Dubai en dat zij alles zal betalen dan zou ik zeggen 'opletten, jongen!' maar dit is echt werkelijk gewoon zo basis qua menselijke interactie dat ik het echt wel vreemd vind dat je je daar zulke vragen bij stelt.
Als je al zo diep nadenkt bij gewoon basis menselijke interacties tussen vrienden/kennissen dan is er toch wel echt nog wel wat werk aan de winkel hoor. Mijn excuses als dat hard klinkt, maar het is wel de waarheid.
Je bent er al mee bevriend, je kent ze al, dus dan is het toch helemaal niet vreemd dat zij interesse toont in je leven? Wat is daar nu verdacht aan? Je kan hier toch ook helemaal geen schade oplopen? Je stuurt die foto's (of je doet het niet) en je gaat verder met je leven. Ze zit toch niet aan te sturen op wilde bedavontuurtjes of weet ik veel, of je kop zot te maken?