Het grote BeyondGaming Dating topic

Ik schets maar hoe het aanvoelt soms.

Mijn vorige "dating" ervaring waren eerder: je komt iemand tegen op school/in het uitgaan, je ziet die geregeld en geraakt aan de praat, de vonk vliegt over, bam je bent "samen". Er was gewoon geen Tinder of Bumble dus je had alleen maar de mensen die je tegen kwam in je omgeving en het proces was allemaal veel organischer.

Nu is het gewoon een brave new world. Geen idee wat de regels nu nog zijn, of hoe je het nu eigenlijk moet aanpakken. En dat bovenop de uitdaging die daten boven de 30 sowieso al meebrengt.

En ja, wat is kwaliteit? Geen idee. Ik voldoe alleszins niet aan het alpha of beta plaatje dat Dewdrop Dazzle schetst. Niet lelijk, maar zeker geen model met perfecte kaak, symmetrisch gezicht, tandpastareclametanden, en een wasbordje. Deftige job met groeikansen, maar zeker geen 3000 netto (en ook geen masterdiploma). Geen villa, maar wel een appartementje of knus rijhuisje aan't zoeken. Geen Audi of BMW, wel ne Peugeot 308 die lekker zit en goed optrekt (ik bleef liever onder m'n budget dan per se een Audi ofzo te nemen). Dominant in bed? Soms, naargelang de stemming. Als mijn bedpartner er geen zin in heeft, is mijn goesting ook wel snel over — vrouwen die opgewonden geraken van een man die haar half verkracht zijn bij mij aan't foute adres.
Wil je aub geen uitspraken van de minst geloofwaardige "echte" vrouw bombarderen tot waarheid?
De mensheid dankt u. :unsure:

Okee, ik zal het logischer uitleggen:
Klinkt alsof je een doorsnee kerel met een doorsnee leven en doorsnee ambities hebt.

Zoek je dan een miss/voetballersvrouw/onbereikbaar iets?

Of denk je: ik zoek iemand van gelijk niveau? Op vlak van waarden, intelligentie, inkomen, fysiek voorkomen,....
Waarschijnlijk wel?

WIJ OOK!
Duidelijk zo? 😁

Wie praat er nu in 's hemelnaam over auto's en hun prestige tijdens een date :shutup:
Ben zelf beter dan iedereen want ik rijd met een Cambio

Ik zal eerlijk zijn, ik moet terugkomen op mijn vorige statement.

Elke man met dit horloge kan mij keihard krijgen. Ik ben zo geconditioneerd.
Ik had vroeger een Flikflak uurwerk van Bollie & Billie en de tong van Billie bewoog heen en weer op de seconden, maar 't is gestolen, sorry 🥲

@xAnyana en alle andere vrouwen, ik ben momenteel niet open voor een relatie omdat ik heb besloten om te focussen op mezelf. Maar ik ben wel beschikbaar om vriendschappelijk kennis te maken. Misschien kunnen we samen eens iets leuks doen!
Trolletje toch!

Okee, ik zal het logischer uitleggen:
Klinkt alsof je een doorsnee kerel met een doorsnee leven en doorsnee ambities hebt.

Zoek je dan een miss/voetballersvrouw/onbereikbaar iets?

Of denk je: ik zoek iemand van gelijk niveau? Op vlak van waarden, intelligentie, inkomen, fysiek voorkomen,....
Waarschijnlijk wel?

WIJ OOK!
Duidelijk zo? 😁

Ah kijk, nu verstaan we elkaar :biglaugh:

Denk da'k wa teveel op r/Dating gezeten heb :unsure:

Wil je aub geen uitspraken van de minst geloofwaardige "echte" vrouw bombarderen tot waarheid?
De mensheid dankt u. :unsure:
Dewdrop "haar" uitspraken zijn pure redpill. Eerlijk gezegd blijf ik liever de rest van m'n leven single en kinderloos dan te geloven dat het allemaal zo darwinistisch is.

Dit hele topic zit vol met regelrechte lowvalue betas, kan geloven dat dewdrop hier weinig bijval krijgt!
Mijn laatste horloge was er eentje gekocht op Ebay.
0,99 dollar, inclusief verzending uit China.

Ik heb compleet afgedaan als mijn vrouw me ooit laat zitten... :eek2:

Je zegt het zelf, op een maand tijd heb je 400 matches... Dat als man horen is slikken, hoor. Hoe moet je daar in godsnaam tegen opboksen? Als je dan een paar maanden gaat zitten chatten heeft ze ondertussen al 1000+ andere mannen om haar aandacht af te leiden. Dan blijf ik liever weg van die apps... Goed om je zelfvertrouwen om zeep te helpen en je tijd te verspillen.
Het is niet nodig om dat zo bedreigend te zien. Van die 400 matches zijn er waarschijnlijk al 350 marginalen of venten die na twee zinnen vissen achter seks of dickpicks sturen. Als je een beetje een normale stabiele vent bent steek je daar met kop en schouders bovenuit.

Maar ik moet toegeven, het is 18 jaar geleden dat ik op de datingmarkt ben geweest. Misschien dat ik het allemaal wat zwartgalliger ga zien eens ik mij er effectief aan waag :unsure:

Volgens mij ben je hier in België redelijk snel een high value male. Het volstaat hoger opgeleid te zijn en een job te hebben van rond de 3000 netto. Het verschil tussen alpha en beta heeft dan weer niks te maken met geld, maar eerder met de datingstrategie die de man in kwestie heeft. Een alpha is knap (chad) en heeft een dik diploma/goede job (high value). De top 3% is een alpha player, dat zijn mannen die knap zijn, een dik diploma/goede job hebben, een bad boy karakter hebben (dominant) en uitzonderlijk goed zijn in bed. Niet zelden hebben ze psychopate of narcistische kenmerken en spelen ze mindgames (emotionele onbereikbaarheid, negeren van de vrouwelijke behoeftes, breadcrumbing) om hun zin te krijgen. Zie Christian Grey in de film Fifty Shades of Grey. De alpha player zal weinig moeite moeten doen om een vrouw in bed te krijgen want de vrouwen denken (onbewust) dat hij superieur DNA heeft. Hij kan gerust rondrijden met een fiets of aftandse wagen. De alpha player biedt geen vaste relatie of stabiliteit.

De beta moet het dan weer hebben van zijn materiële status of job en rijdt bijvoorbeeld rond met een dikke wagen omdat hij vrouwen hiermee wil imponeren. De beta biedt vrouwen een relatie en stabiliteit zodat hij aan seks kan komen. Zowel alpha als betamannen kunnen succesvol zijn in hun strategie. De ene is niet beter dan de andere, ze hanteren gewoon een andere strategie. Het is voor vrouwen wel belangrijk te weten met welke man ze te doen hebben want meestal is het niet mogelijk om met een alpha een vaste relatie aan te gaan. Een alpha player is meestal zo populair dat je hem moet delen met andere vrouwen. Sorry voor mijn wal of text maar ik denk dat sommigen de verschillen tussen alpha en beta niet begrijpen. Het is trouwens niet mijn bedoeling om mensen in hokjes te verdelen maar als je op online apps zit dan wordt het een en ander wel duidelijker als je meer afweet over de pseudo-wetenschap erachter.

Is dat wat 45 jarige maagdelijke, kalende mannen met bierbuik en een teveel aan rughaar, die te veel reddit lezen, tegenwoordig denken dat vrouwen willen?

Het is niet nodig om dat zo bedreigend te zien. Van die 400 matches zijn er waarschijnlijk al 350 marginalen of venten die na twee zinnen vissen achter seks of dickpicks sturen. Als je een beetje een normale stabiele vent bent steek je daar met kop en schouders bovenuit.
Mijn probleem is alvast dat ik dan door die 350 zo gedegouteerd ben, dat ik al verwacht dat nr 351 ook wel zo zal zijn, waardoor die OOK geen eerlijke kans meer krijgt van mij omdat de rest het verkloot heeft. 😬

Ik word in elk geval niet gelukkig van het medium.

Mijn laatste horloge was er eentje gekocht op Ebay.
0,99 dollar, inclusief verzending uit China.

Ik heb compleet afgedaan als mijn vrouw me ooit laat zitten... :eek2:

cartoon-clock.gif

Volgens mij ben je hier in België redelijk snel een high value male. Het volstaat hoger opgeleid te zijn en een job te hebben van rond de 3000 netto. Het verschil tussen alpha en beta heeft dan weer niks te maken met geld, maar eerder met de datingstrategie die de man in kwestie heeft. Een alpha is knap (chad) en heeft een dik diploma/goede job (high value). De top 3% is een alpha player, dat zijn mannen die knap zijn, een dik diploma/goede job hebben, een bad boy karakter hebben (dominant) en uitzonderlijk goed zijn in bed. Niet zelden hebben ze psychopate of narcistische kenmerken en spelen ze mindgames (emotionele onbereikbaarheid, negeren van de vrouwelijke behoeftes, breadcrumbing) om hun zin te krijgen. Zie Christian Grey in de film Fifty Shades of Grey. De alpha player zal weinig moeite moeten doen om een vrouw in bed te krijgen want de vrouwen denken (onbewust) dat hij superieur DNA heeft. Hij kan gerust rondrijden met een fiets of aftandse wagen. De alpha player biedt geen vaste relatie of stabiliteit.
Als je succes wilt bij een echte Alfa-chad als ik, moet je je wel eerst omvormen tot een Kardashian fembot.
Zonder opgespoten lippen, stijl lang zwart haar, en hersenloze staar in het oneindige sta je als vrouw helaas onderaan in de voedselketen voor echte players en kun je je alleen maar vastzuigen aan een nietsvermoedende beta. Dat is hoe de wereld in elkaar zit.

Maar blijkbaar moet ik gewoon leren "zonder voorkennis er eens op uit te trekken" dus dan moet er niet eens een bericht gestuurd worden, behalve: "hey, zin om iets te gaan drinken?"

Doen! Dat zijn meestal de plezantste dates!

Elke man met dit horloge kan mij keihard ...

Pas op met wat je typt. Mijn testosteron schoot weer de hoogte in.
EsHQF_5XIAEPX8n.jpg

Heeft dat toevallig een tril functie?

Ik heb voor 99 euro een roosgoud Stührling Skeleton gekocht op Groupon, 10 jaar geleden of zo.

Ik kreeg er verkeerdelijk 2 toegestuurd, 1 retour gedaan, dus dat uurwerk heeft mij 0 euro gekost.

De vraag voor @M°°nblade is nu natuurlijk: welke graad van cultivering bereik ik met dat uurwerk tijdens een date...
(als ik eraan denk om het aan te doen, want nog maar 1 keer gedragen want je moet dat opwinden en al van die arbeidsintensieve dingen :unsure:)
Ziet er prima uit!

Maar volgens deze survey
zijn het vooral de bauhaus modelletjes die goed scoren mij de dames.

Toevallig staat deze Junghans op mijn wish list.

Laatst bewerkt door een moderator:
De snelheid van de thread is niet bij te houden. 🥵

De bitchen gaan er precies niet op in
Er zijn een paar forumleden die me via PM hebben laten weten dat ze geïnteresseerd zijn
I wish

En de meiden hier zijn alles behalve bitches!

Ja ik probeer momenteel ook wat aan mezelf te werken daarom dat ik nu niet actief aan het daten ben. Maar wat wil je dan precies bereiken hiermee? Vrouwen leren kennen vriendschappelijk en je ziet wel of ... ?
Nee niet echt. Om vrienden te worden en samen een leuke tijd doorbrengen. Niets meer als dat. Ik ben het daten momenteel beu.

Terug
Bovenaan