Mulan
Well-known member
Wil je aub geen uitspraken van de minst geloofwaardige "echte" vrouw bombarderen tot waarheid?Ik schets maar hoe het aanvoelt soms.
Mijn vorige "dating" ervaring waren eerder: je komt iemand tegen op school/in het uitgaan, je ziet die geregeld en geraakt aan de praat, de vonk vliegt over, bam je bent "samen". Er was gewoon geen Tinder of Bumble dus je had alleen maar de mensen die je tegen kwam in je omgeving en het proces was allemaal veel organischer.
Nu is het gewoon een brave new world. Geen idee wat de regels nu nog zijn, of hoe je het nu eigenlijk moet aanpakken. En dat bovenop de uitdaging die daten boven de 30 sowieso al meebrengt.
En ja, wat is kwaliteit? Geen idee. Ik voldoe alleszins niet aan het alpha of beta plaatje dat Dewdrop Dazzle schetst. Niet lelijk, maar zeker geen model met perfecte kaak, symmetrisch gezicht, tandpastareclametanden, en een wasbordje. Deftige job met groeikansen, maar zeker geen 3000 netto (en ook geen masterdiploma). Geen villa, maar wel een appartementje of knus rijhuisje aan't zoeken. Geen Audi of BMW, wel ne Peugeot 308 die lekker zit en goed optrekt (ik bleef liever onder m'n budget dan per se een Audi ofzo te nemen). Dominant in bed? Soms, naargelang de stemming. Als mijn bedpartner er geen zin in heeft, is mijn goesting ook wel snel over — vrouwen die opgewonden geraken van een man die haar half verkracht zijn bij mij aan't foute adres.
De mensheid dankt u.