Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zou vooraleerst er niet van uitgaan dat iemand die aan paardrijden doet meer van de natuur zou houden. In't Waregemse is dat een en al posh status gedoe, en 't zal daar niet alleen zijn. Als ge dan ziet dat er tijdens de "grote koerse" meer wel dan niet een paard moet worden ingeslapen is de liefde voor de natuur ver te zoeken. Dit efkes terzijdeOm het eens terug wat lucht in dit topic te laten:
waarom is in het ogen van zoveel mannen (en/of vrouwen) paardrijden zo'n gigantische rode vlag?
Misschien scheelt er iets met mij, maar ik zie het niet zo, ik denk: ik vind liefde voor de natuur belangrijk, iemand die van paarden houdt heeft dat meer dan gemiddeld dus... maar ondanks dat ze een tikkeltje overgewaardeerd zijn door paarenliefhebbers zelf maar desondanks prachtige dieren.
Oké, kan wel raden: paarden kost veel geld, tijd, moeite, etc. maar dat is toch een zorg voor de partner zelf of zie ik dat verkeerd? Iemand die trauma's van daten met een amazone/cowboy wilt delen?
Ik ken aangename mensen die paardrijden maar stuk voor stuk neemt dat wereldje een beetje hun leven over. Het is niet gewoon het dier zelf dat tijd en geld kost, maar alle vrienden hebben dezelfde hobby, iedereen gaat "op wedstrijd", het is gespreksonderwerp nr. 1, ...Om het eens terug wat lucht in dit topic te laten:
waarom is in het ogen van zoveel mannen (en/of vrouwen) paardrijden zo'n gigantische rode vlag?
Misschien scheelt er iets met mij, maar ik zie het niet zo, ik denk: ik vind liefde voor de natuur belangrijk, iemand die van paarden houdt heeft dat meer dan gemiddeld dus... maar ondanks dat ze een tikkeltje overgewaardeerd zijn door paarenliefhebbers zelf maar desondanks prachtige dieren.
Oké, kan wel raden: paarden kost veel geld, tijd, moeite, etc. maar dat is toch een zorg voor de partner zelf of zie ik dat verkeerd? Iemand die trauma's van daten met een amazone/cowboy wilt delen?
Ik heb een 16 jaar lang een vaste relatie gehad met een high value man tijdens het beoefenen van de job als prostituee dus zo onmogelijk is dat niet. En er zijn momenteel wel degelijk enkele high value mannen in mij geïnteresseerd voor een vaste relatie. Zelfs iemand die op dit forum meeschrijft. Tot slot zie ik mezelf verre van als een boss girl en ik denk ook niet dat iemand die mij kent of mij leert kennen mij zo zou omschrijven. Uw post slaat echt nergens op...Ik lees eens een paar dagen niet mee en ik mag 15 pagina's inhalen
Een relatie aangaan lukt precies niet maar gewoon los poepen met venten wel. Op vlak van evolutionaire datingstrategie ben je dus als vrouw volledig gefaald: enkel goed voor one night stands of losse scharrels, zie ook uw job. Vanuit uw bril bekeken ook logisch, welke high value male wil nu een relatie met een prostituee (letterlijk of figuurlijk) en/of iemand die geen lange relaties kan aanhouden? Goed bezig, boss girl
Nooit vergeten dat dit oorspronkelijk een forum voor gamers was. Sociale vaardigheden zijn dan vaak wat moeilijker...
Ze zijn sowieso niet allemaal zo maar ik kan er wel wat over kwijt… Het is soms een combinatie van en soms gewoon de volledige collectie van de volgende dingen :Om het eens terug wat lucht in dit topic te laten:
Ik dacht dat we dit geheim gingen houden!er zijn momenteel wel degelijk enkele high value mannen in mij geïnteresseerd voor een vaste relatie. Zelfs iemand die op dit forum meeschrijft.
Wat een bitch ben jij zeg, chatten met meisjes en intussen ook nog aanpappen met @Dewdrop DazzleIk dacht dat we dit geheim gingen houden!
All jokes aside, ik weet zelfs niet wie of wat @Dewdrop Dazzle is… maar aangenaam!

Wat in godsnaam is een high value man? Is dat vanaf een bepaald loon? Of een bepaald merk van kledij?Ik heb een 16 jaar lang een vaste relatie gehad met een high value man tijdens het beoefenen van de job als prostituee dus zo onmogelijk is dat niet. En er zijn momenteel wel degelijk enkele high value mannen in mij geïnteresseerd voor een vaste relatie. Zelfs iemand die op dit forum meeschrijft. Tot slot zie ik mezelf verre van als een boss girl en ik denk ook niet dat iemand die mij kent of mij leert kennen mij zo zou omschrijven. Uw post slaat echt nergens op...
We leven niet langer in de jaren '50 hoor.netto € 500 per maand minder het daten niet gemakkelijker gaat maken, een vrouw zoekt ook een partner om een deftig financieel stabiel bestaan mee uit te bouwen.
Er is dan ook helemaal niks met paardrijden, net zoals er verkeerds is aan harp spelen, beachvolleybal, golfen, boeken verzamelen of designer handtassen verzamelen (Om het eens terug wat lucht in dit topic te laten:
)...Het feit dat iemand een hobby heeft en daar passie kan insteken is het belangrijkste en hetgeen bovenstaanden met elkaar verbindt. Ah en de botten en het zweepje kunnen nog van pas komen buiten de manege
Ik denk ook dat de afwijzende reflex vooral stamt uit de connotatie dat de reële impact op het dagdagelijkse leven tussen iemand die een paard heeft en iemand die beach volley speelt toch wel heel anders is. Iemand die twee keer per week een uur gaat paardrijden in het bos met een paard van de manège zou ik nog wel schattig vinden, maar meestal is het niet 'gewoon' dat he. Soms hangt er gewoon echt een hele identiteit aan vast die wel verder gaat dan de doorsnee sportactiviteit.Er is dan ook helemaal niks met paardrijden, net zoals er verkeerds is aan harp spelen, beachvolleybal, golfen, boeken verzamelen of designer handtassen verzamelen ()...Het feit dat iemand een hobby heeft en daar passie kan insteken is het belangrijkste en hetgeen bovenstaanden met elkaar verbindt. Ah en de botten en het zweepje kunnen nog van pas komen buiten de manege
![]()

Maar goed, ik neem aan dat de term 'high value' hier ook wel meer betekent dan inkomen, maar dat het een combinatie is van goeie job/sociaal/grappig/knap etc he. Op zich is uw dat allemaal niet zo heel anders dan wat iedereen wel graag heeft (hoewel het gewicht dat aan elk van die eigenschappen gehangen wordt wel kan variëren natuurlijk), het is gewoon wanneer ge vrij rechttoe rechtaan begint te spreken in categorieën van alpha/beta of high value/low value dat het bij mij wel heel onsympathiek begint binnen te komen.Ik denk als ge onironisch praat over 'high value' en 'low value' in termen van een levenspartner vinden, dat ge al te ver zijt gevaren om nog deftig en diepgaand geluk te vinden. Als ge gewoon wat sappen wilt uitwisselen, dan maakt het niets uit natuurlijk.
De afkomst, economische standing, job enzovoort van mijn vriendin kunnen mij nu eens geen reet schelen. Iedereen rondom mij papt aan met de rijkste die kunnen vinden (geen idee of het toevallig is of niet) maar ik heb gewoon gekozen voor de vrouw die ik interessant, slim, lief en mooi vond. Dat was en is nog steeds een persoon waar ik mee wil leven en iets mee wil blijven verderbouwen, los van alle randzaken in de samenleving en economie.
Maar mensen benaderen op een manier om er schijnbaar iets uit te halen ofzo... Eng. Maar ja, dat is ieder zijn keuze. Voor sommigen is een relatie in het beste geval effectief een companionship met financiële incentives. Als ge daar mee uw geluk hebt, more power to you.
En dan komen we bij de checklists waarbij potentiële partners al dat soort vakjes moeten afvinken, en dan klagen dat er niemand wordt gevonden. Moet universitair diploma hebben, moet minstens x € inkomen hebben, moet een schone auto hebben, ...het is gewoon wanneer ge vrij rechttoe rechtaan begint te spreken in categorieën van alpha/beta of high value/low value dat het bij mij wel heel onsympathiek begint binnen te komen.