Het grote BeyondGaming Dating topic

En ook heel saai waarschijnlijk?
't Is maar hoe je 't bekijkt. In m'n hoofd is niks saai. Hangt voornamelijk af van 't perspectief.

Vanuit mijn perspectief kan ik vaak moeilijk overweg met vage dingen dus dan wordt het iets wat lijkt op kwantumfysica waar ik geen kaas van gegeten heb.
Als ik een bepaald (werk/denk)kader heb is het veel simpeler maar dat heb je dus niet. Je hebt immers geen inzicht in de ander.

Ik benoemde iets hierboven als weird/creepy maar dat denken anderen waarschijnlijk ook over mij. Natuurlijk niet met die intenties maar 't is wel het creëerde effect. 't Is precies alsof ik niet de juiste driver/codec/... heb staan die hiermee wèl zou overweg kunnen.
Iets wat voor anderen blijkbaar bijzonder simpel is of toch zo lijkt te zijn is voor mij dus bijzonder moeilijk. En soms omgekeerd maar nja, dan ben ik de vreemde eend in de bijt en dan voel ik me dom dus eender hoe, ik ben te dom om met iets wat 'basis' is om te gaan.

't Is trouwens niet omdat iets een kader heeft dat het saai is. Er kan veel gebeuren in dat kader maar dan is er enige duidelijkheid geschetst.

Soit, ik ben blijkbaar ook een Spiderman, helaas want da's niet zo handig als je 't menselijke net nodig hebt/graag zou willen. Die nabijheid van anderen.

Het is natuurlijk niet omdat je een motorjacket van Hell's angles draagt dat je een moto hebt, maar je gaat andere mensen die impressie wel geven.
Horloges, net zoals kleren, geven weldegelijk info over iemand als persoon.

Alvorens een relatie kan starten moet er eerst verleiding zijn.
Bij bepaalde mensen.

Daarom dat ik af en toe (al lachend) random stijladvies vraag maar eigenlijk is het wel serieus. Ik zou een eigen stijl willen maar begrijp er geen snars van. Dus ik ben de dertien in een dozijn. Omdat het mij ook niks interesseert in zeker opzicht. Het is maar materialistisch. Vind ik blijkbaar toch niet zo belangrijk. Voor mij moet iets werken i.p.v. er mooi uit zien. Dat iets mooi is, is mooi meegenomen maar als het niet werkt is het waardeloos. Het functionele.

Nog eens gepoogd na een week stilte om eens te horen of ze nog wou afspreken. Vandaag niet het goede moment zei ze. Later misschien. Ik geloof dat ze gewoon wilt afspreken als ze goesting heeft om eens samen te slapen en knuffelen en meer niet want meer dan dat hebben we ook nooit gedaan. Vind het wel vrij klote maar ah well.

Ondertussen met een aantal andere matches aan het chatten via Bumble maar eh, conversaties lijken gewoon weer richting FWB/one night stands te gaan. Vorig jaar zou ik geen nee zeggen maar zoek toch iets met meer betekenis.

Nog eens gepoogd na een week stilte om eens te horen of ze nog wou afspreken. Vandaag niet het goede moment zei ze. Later misschien. Ik geloof dat ze gewoon wilt afspreken als ze goesting heeft om eens te slapen en knuffelen en meer niet want meer dan dat hebben we ook nooit gedaan. Vind het wel vrij klote maar ah well.

Ondertussen met een aantal andere matches aan het chatten via Bumble maar eh, conversaties lijken gewoon weer richting FWB/one night stands te gaan. Vorig jaar zou ik geen nee zeggen maar zoek toch iets met meer betekenis.
Da's wel kak dat dat dan ook niet gewoon zo benoemd wordt. Misschien wel tijd om het eens te verduidelijken zodat je meer zekerheid krijgt?

't Is maar hoe je 't bekijkt. In m'n hoofd is niks saai. Hangt voornamelijk af van 't perspectief.
Ik vind de wetenschappelijke aspecten van de liefde of aantrekking ook wel interessant maar dat hoort dan eerder op het wetenschap subforum iplv. een dating topic waar het meer over praktische tips gaat.
Wat studies of literatuur linken, why not.

Ik vind de wetenschappelijke aspecten van de liefde of aantrekking ook wel interessant maar dat hoort dan eerder op het wetenschap subforum iplv. een dating topic waar het meer over praktische tips gaat.
Wat studies of literatuur linken, why not.
Praktische tips waar men meteen bedenkingen bij heeft. Dus de ene benadering is de andere niet.

Jij geeft praktische tips maar blijkbaar lijken die weinig indruk te maken op bepaalde gebruikers dus jouw benadering is mogelijks niet compatibel met hen maar mogelijks wel met anderen. Mijn benadering is mogelijks incompatibel met de meeste personen maar mogelijks wel net goed voor diegene die ik op 't oog heb. Ook al is het een eerder theoretische benadering.

De theoretische benadering kan voor mij ook praktische oplossingen bieden. Of omgekeerd maar dan merk ik dus dat er bedenkingen zijn. Dus of je het nu praktisch of theoretisch bekijkt. Dan nog hangt het van uw doelpubliek af of iets werkt blijkbaar.

Het ene sluit het andere niet uit.

Wat wèl praktisch zou zijn is weten waarom bepaalde personen met bijv. :unsure: reageren. Want je weet enkel dat ze bedenkingen hebben maar wat houden die dan in? Hoe zou het dan wèl werken voor hen. Da's praktische feedback die wel heel handig kan zijn.

Mijn benadering is mogelijks incompatibel met de meeste personen maar mogelijks wel net goed voor diegene die ik op 't oog heb. Ook al is het een eerder theoretische benadering.
Als er al één ‘theoretische benadering’ is bij het daten, dan zeker deze. Doe uzelf niet anders voor dan je bent. Dan vind je wel de persoon die echt bij u past.

Niet dat dat wil zeggen dat niemand meer hoeft te werken aan zichzelf.

Als er al één ‘theoretische benadering’ is bij het daten, dan zeker deze. Doe uzelf niet anders voor dan je bent. Dan vind je wel de persoon die echt bij u past.

Niet dat dat wil zeggen dat niemand meer hoeft te werken aan zichzelf.
Dat klopt. Een probleem dat ik ervaar is dat ik per definitie vrij formeel ben, vaak AN praat of iets wat er op lijkt zonder regiospecifiek accent. Dat uit zich ook in informele situaties maar da's niet handig natuurlijk. Ik heb eerlijk gezegd weinig inzicht in straattaal, in hoe men spreekt in informele situaties. Ik heb eerder ook al aangehaald dat de connectie met leeftijdsgenoten ontbreekt en dit is denk ik zo'n onzichtbare muur. Ik ben op zich relatief goed in talen maar die zijn ook contextgebonden. Als je daar de bal een stuk misslaat, dan ben je sowieso al wat vreemd. Doe daar nog wat sociale onhandigheid bij in 't algemeen en dan ben je een weirdo/creep. Zoals ik eerder zei, niet met die intentie natuurlijk maar door gebrek aan ervaring en dan voornamelijk in informele context.

Ik heb evenmin een realistisch beeld van mezelf, net door het gebrek aan ervaring en feedback. De meeste mensen die vrienden hebben krijgen (on)bewust waardevolle feedback die ik ontbreek. Of mogelijks negeer omdat die niet paste in m'n denkkader.

Kort gezegd komt het erop neer dat ik in m'n hoofd leef, dat niet kon aftoetsen aan de werkelijkheid. Al dan niet (on)bewust ontwijken van situaties met potentiële interactie met anderen. Mezelf eigenlijk voornamelijk beperkt. Weliswaar deels door anderen maar vooral een denkkader dat eigenlijk mezelf al afstrafte nog voor iemand anders dat kon doen.

Soit. Ik moet m'n berichten kort houden naar 't schijnt dus I'll let it go for now.

Wat wèl praktisch zou zijn is weten waarom bepaalde personen met bijv. :unsure: reageren. Want je weet enkel dat ze bedenkingen hebben maar wat houden die dan in?
Lees uw post dan nog eens een keer of 2-3. :unsure:
En niemand is u een hele hoop extra uitleg verschuldigd he. Het is een reactie emoji gelijk een ander.

Ge kunt er achteraf nog altijd goei grote janten op zetten.
Wat ik mij afvraag : als ge een bedrijfsleider zijt, ben je dan ook fiscaal aftrekbaar?

(think about it) 🤔

Je mag ook geen emissiewaarden meer hebben naar de toekomst toe, dus ruften is ook een grote no no

Laatst bewerkt:
Lees uw post dan nog eens een keer of 2-3. :unsure:
En niemand is u een hele hoop extra uitleg verschuldigd he. Het is een reactie emoji gelijk een ander.
Het kan ook wat meaningless overkomen eh... Ik geef hem gelijk, meestal als ik een unsure'ke doe zet ik er wel wat duiding bij. Er zijn er hier veel die dat doen, en het ambetante is dat ge niet rechtstreeks kunt replyen op zo'n smileys...

Misschien een werkpuntje in de forum software ofzo? Kleine aanpassing mss?

Reply op een smiley moet toch kunnen, en zou zelf soms handig zijn ook

Bij bepaalde mensen.

Daarom dat ik af en toe (al lachend) random stijladvies vraag maar eigenlijk is het wel serieus. Ik zou een eigen stijl willen maar begrijp er geen snars van. Dus ik ben de dertien in een dozijn. Omdat het mij ook niks interesseert in zeker opzicht. Het is maar materialistisch. Vind ik blijkbaar toch niet zo belangrijk. Voor mij moet iets werken i.p.v. er mooi uit zien. Dat iets mooi is, is mooi meegenomen maar als het niet werkt is het waardeloos. Het functionele.
Dat is zo voor u persoonlijk maar hoe andere mensen naar u kijken is ook heel waardevol. Het affecteert namelijk hoe ze u zullen behandelen.

Ik snap uw punt en ken tal van mensen (ook mezelf vroeger) in uw positie die dan door een goeie zus, vriend of vriendin een hele make-over/metamorfose ondergaan en zo wel een eigen stijl vinden.
Als ge u kleed in een stijl waarin ge u goed voelt of zoals de persoon die ge ambieert te zijn, dan geeft ge misschien meer informatie aan de persoon tegenover u dan je met woorden tijdens de date kan uitdrukken.
En die personen waren nog altijd dezelfde als daarvoor maar kwamen veel minder '13 in een dozijn, grijze muizen, saai of geen persoonlijkheid' over.

Praktische tips waar men meteen bedenkingen bij heeft. Dus de ene benadering is de andere niet.

Jij geeft praktische tips maar blijkbaar lijken die weinig indruk te maken op bepaalde gebruikers dus jouw benadering is mogelijks niet compatibel met hen maar mogelijks wel met anderen. Mijn benadering is mogelijks incompatibel met de meeste personen maar mogelijks wel net goed voor diegene die ik op 't oog heb. Ook al is het een eerder theoretische benadering.

De theoretische benadering kan voor mij ook praktische oplossingen bieden. Of omgekeerd maar dan merk ik dus dat er bedenkingen zijn. Dus of je het nu praktisch of theoretisch bekijkt. Dan nog hangt het van uw doelpubliek af of iets werkt blijkbaar.

Het ene sluit het andere niet uit.

Wat wèl praktisch zou zijn is weten waarom bepaalde personen met bijv. :unsure: reageren. Want je weet enkel dat ze bedenkingen hebben maar wat houden die dan in? Hoe zou het dan wèl werken voor hen. Da's praktische feedback die wel heel handig kan zijn.
Je bekijkt het allemaal wat te strak terwijl dating geen exacte wetenschap is.
Praktische tips hoeven en kunnen niet bij iedere date partner werken. Dat neemt niet weg dat ze uw kansen verhogen.
Wie weet kom je op een dag wel die ene persoon tegen die net zoals jou puur functioneel naar kleren kijkt. Maar die kans is misschien minimaal terwijl je je visvijver meestal alleen maar kan verruimen.
Zelfs als je zoals hierboven vermeld heeft een horloge op 1 user blijkbaar geen effect. Of toch niet bewust. Maar het gaat je ook niet benadelen. Zelfs als je het puur wiskundig wil bekijken is dat een assymetrisch risico.

Da's wel kak dat dat dan ook niet gewoon zo benoemd wordt. Misschien wel tijd om het eens te verduidelijken zodat je meer zekerheid krijgt?
Vind het moeilijk om vlakaf te vragen waar ze naar op zoek is of wat ze wilt. Op de meeste profielen waar ik mee match staat er ook altijd bij de vraag wat je zoekt "ik weet het nog niet", kwestie van dingen open te houden vermoed ik. Voel me er wel vrij verdrietig om. Was van zin om met een FWB af te spreken vanavond maar uiteindelijk toch niet gedaan. Eens voor de verandering alleen zijn. Heb eigenlijk ook weinig zin om nieuwe dates te regelen.

Als ik tegenover u zit, elleboog op de tafel en pols aan de kin/schouder of schouder bv., komt op hetzelfde neer als zwaaien. Bij mij is dat wel altijd een aandachtstrekker.
Omgekeerd kijk ik ook altijd naar de oorbellen. Ongetwijfeld fetish langs mijn zijde maar leg een paar oorbellen op tafel en ik kan u zo zeggen welke vrouwelijke collega die zijn. Van sommige ken ik zelfs het exacte aantal dat ze dragen. :oi22:
Maar horloges interesseren mij niet en ik heb er geen kennis over. Dus gewoon met uw pols aan uw kin zitten zal mij niets doen opvallen (tenzij misschien als ik toevallig hetzelfde horloge heb of het is een opvallend klein/groot/flashy exemplaar). Dus ja, ge zou al zeer ostentatief moeten bezig zijn met uw pols heen en weer te bewegen of 10000 keer naar uw horloge kijken eer ik zou doorhebben dat daar iets belangrijks mee is.

Nu ik draag ook zowat 95% van de tijd dezelfde "stekerkes" dus ik ben gewoon geen deel van uw doelgroep hé.

Terug
Bovenaan