Screw2020
Active member
't Is maar hoe je 't bekijkt. In m'n hoofd is niks saai. Hangt voornamelijk af van 't perspectief.En ook heel saai waarschijnlijk?
Vanuit mijn perspectief kan ik vaak moeilijk overweg met vage dingen dus dan wordt het iets wat lijkt op kwantumfysica waar ik geen kaas van gegeten heb.
Als ik een bepaald (werk/denk)kader heb is het veel simpeler maar dat heb je dus niet. Je hebt immers geen inzicht in de ander.
Ik benoemde iets hierboven als weird/creepy maar dat denken anderen waarschijnlijk ook over mij. Natuurlijk niet met die intenties maar 't is wel het creëerde effect. 't Is precies alsof ik niet de juiste driver/codec/... heb staan die hiermee wèl zou overweg kunnen.
Iets wat voor anderen blijkbaar bijzonder simpel is of toch zo lijkt te zijn is voor mij dus bijzonder moeilijk. En soms omgekeerd maar nja, dan ben ik de vreemde eend in de bijt en dan voel ik me dom dus eender hoe, ik ben te dom om met iets wat 'basis' is om te gaan.
't Is trouwens niet omdat iets een kader heeft dat het saai is. Er kan veel gebeuren in dat kader maar dan is er enige duidelijkheid geschetst.
Soit, ik ben blijkbaar ook een Spiderman, helaas want da's niet zo handig als je 't menselijke net nodig hebt/graag zou willen. Die nabijheid van anderen.
reageren. Want je weet enkel dat ze bedenkingen hebben maar wat houden die dan in? Hoe zou het dan wèl werken voor hen. Da's praktische feedback die wel heel handig kan zijn.