Het grote BeyondGaming Dating topic

tinder bij mij zijn 99% schoon vrouwen waar ge uw afvraagd van hoe komt dat ze erop zitten of, of het bots zijn. Maar bij velen staat er een IG bij en als ik dan check zijn het effectief echte personen.

Online dating - 0 likes maar als ik offline ga heb ik veel meer succes dus offline zal het worden
Alé vriend, natuurlijk zijn dat echte personen als hun Instagram erbij staat. Maar de enige reden dat die erbij staat is op Instagram followers bij te scoren. Niet omdat ze echt op zoek zijn naar een partner.
Ze openen dan Tinder overal waar ze komen, zodat zoveel mogelijk hongerige mannen hen volgen

Venten zijn soms zo simpel

Tja die gast zag er bijlange niet uit als een fysicanerd maar knap en atletisch. En hij had een dikke job bij de bank dus zeker wel high end.
Knap, atletisch en een dikke job... En ik maar denken dat vrouwen op zoek zijn naar diepgang :)

Onlangs was hier een vriendin op bezoek. Mrs. More vroeg haar hoe haar date met X was geweest. Antwoord: 'goh, hij rijdt met een Skoda'. Sic. :)

Knap, atletisch en een dikke job... En ik maar denken dat vrouwen op zoek zijn naar diepgang :)

Onlangs was hier een vriendin op bezoek. Mrs. More vroeg haar hoe haar date met X was geweest. Antwoord: 'goh, hij rijdt met een Skoda'. Sic. :)
Mjah soms is dat het geval dat men diepgang zoekt. Maar laten we eerlijk zijn... Doorgaans is het eerst een opeenstapeling van oppervlakkige beweegredenen. Veel clichés zijn clichés voor een reden.

En als ze dan een alfamannetje met schone auto heeft is het achteraf klagen dat het niet marcheert en dat ze verbinding mist en dat hij blijft jagen op andere vrouwen en van die dingen?

Ieder zijn eigen smaak zeker, gelukkig dat dat soort vrouwen dan zou afknappen op mijn auto. Ik knap af op vrouwen die zo'n dingen belangrijk vinden.

Deze veralgemenende commentaar helpt niemand. Het enige wat je doet is een kunstmatig vijandelijk beeld ophangen.

Veel vrouwen (uitzonderingen daargelaten) zoeken helemaal geen "diepgang".
De meesten (vooral als ze weten dat ze knap zijn) willen in de eerste plaats een man met een hoge status, imago....en man waar ze letterlijk en figuurlijk kunnen naar opkijken.
Het zijn dat type mannen die volop aandacht krijgen op de datingssites en maar te kiezen hebben terwijl het merendeel vd mannen zich moet beperken met nu en dan eens een date.
Pas als zo'n vrouwen ouder worden (plus 30) hun biologische klok begint te tikken en de topmannen jongere exemplaren verkiezen dat ze hun eisen noodgedwongen wat gaan minderen.

De meesten (vooral als ze weten dat ze knap zijn) willen in de eerste plaats een man met een hoge status, imago....en man waar ze letterlijk en figuurlijk kunnen naar opkijken.
Het zijn dat type mannen die volop aandacht krijgen op de datingssites en maar te kiezen hebben terwijl het merendeel vd mannen zich moet beperken met nu en dan eens een date.
Pas als zo'n vrouwen ouder worden (plus 30) hun biologische klok begint te tikken en de topmannen jongere exemplaren verkiezen dat ze hun eisen noodgedwongen wat gaan minderen.
"Alle vrouwen" vervangen door "de meeste vrouwen" doet je niet gematigder of geloofwaardiger klinken, hoor. Het beeld dat jij ophangt van vrouwen doet me vooral denken dat je confirmation bias hebt en de gevallen onthoudt die jouw beeld bevestigen.

Wat is ook de waarde van dit soort posts hier? Daar kan geen enkele zinvolle discussie over ontstaan, want wie gaat bewijzen wat "de meeste" vrouwen willen of denken?

En als ze dan een alfamannetje met schone auto heeft is het achteraf klagen dat het niet marcheert en dat ze verbinding mist en dat hij blijft jagen op andere vrouwen en van die dingen?

Ieder zijn eigen smaak zeker, gelukkig dat dat soort vrouwen dan zou afknappen op mijn auto. Ik knap af op vrouwen die zo'n dingen belangrijk vinden.
Terecht!

Nu, die vriendin waarover ik sprak heeft ook al relaties gehad met mannen die in pakweg een Toyota, Volkswagen, Peugeot (vul in) reden. Dat is nu niet een materialistisch ingestelde vrouw maar ik denk dat ze dat gewoon zei omdat de date tegenviel en ze niet exact kon benoemen waarom. Dan is 't gemakkelijk om te vervallen in stereotypen. Al klinkt dat dan erg oppervlakkig (helemaal mee eens). Moest die kerel haar wel bevallen dan was zijn wagen compleet irrelevant geweest.

Ook als het over mannen gaat mogen veralgemenende termen als alfa- en betaman achterwege blijven.
Dat klopt volledig. Tinder is trouwens de app om als vrouw op zoek te gaan naar de beste sekspartner (alpha) want het is heel gemakkelijk om snel een selectie te maken op basis van de symmetrie van de gezichten die je te zien krijgt. Bij een knap symmetrisch gezicht volstaat het om te kijken of de bio ook nog een "dik" diploma vermeld. Met als resultaat dat ik slechts in 5 procent van de gevallen naar rechts swipe. Bij een match moet de conversatie met de man mij kunnen overtuigen. Komt de man te braaf, te behoeftig of te aanklampend over dan unmatch ik al snel. Bij andere datingsites die meer gericht zijn op relaties zoals parship leg ik de lat voor een match een pak lager en begin ik vaak zelf de conversatie. Ik hanteer dus 2 verschillende strategieën afhankelijk van wat ik zoek en wat de man mij te bieden heeft, een kortetermijnsrelatie (met alfaman) of langetermijnsrelatie (met betaman). Idealiter heb je als vrouw zowel een alfa als een betaman in je leven die best niet van elkaar afweten :wink:

Wat is ook de waarde van dit soort posts hier? Daar kan geen enkele zinvolle discussie over ontstaan, want wie gaat bewijzen wat "de meeste" vrouwen willen of denken?
Da's eenvoudig: iedereen zoekt connectie in een relatie. Een gevoel van diepe verbondenheid met een ander persoon waardoor je je aangetrokken voelt tot mekaar.

Ik denk dat de meeste vrouwen toch gewoon op zoek zijn naar een stabiele man die zijn leven en rugzakje op orde heeft, waarmee het aangenaam samenleven is en toch enigszins aantrekkelijk is? En dan moet er ook wel nog een klik/chemie zijn ja.

Vrouwen die geen diepgang zoeken en een wandelende portefeuille willen waarmee ze kunnen pronken bestaan ook wel. Die mogen wat mij betreft hun alfamannetje hebben hoor, ze passen bij elkaar.

Dat klopt volledig. Tinder is trouwens de app om als vrouw op zoek te gaan naar de beste sekspartner (alpha) want het is heel gemakkelijk om snel een selectie te maken op basis van de symmetrie van de gezichten die je te zien krijgt. Bij een knap symmetrisch gezicht volstaat het om te kijken of de bio ook nog een "dik" diploma vermeld. Met als resultaat dat ik slechts in 5 procent van de gevallen naar rechts swipe. Bij een match moet de conversatie met de man mij kunnen overtuigen. Komt de man te braaf, te behoeftig of te aanklampend over dan unmatch ik al snel. Bij andere datingsites die meer gericht zijn op relaties zoals parship leg ik de lat voor een match een pak lager en begin ik vaak zelf de conversatie. Ik hanteer dus 2 verschillende strategieën afhankelijk van wat ik zoek en wat de man mij te bieden heeft, een kortetermijnsrelatie (met alfaman) of langetermijnsrelatie (met betaman). Idealiter heb je als vrouw zowel een alfa als een betaman in je leven die best niet van elkaar afweten :wink:
Hell, ik denk dat je beiden in dezelfde man kan vinden! Dat zijn de unicorns... Hoewel, zo zeldzaam zijn ze nu ook weer niet. Ik kan best stoer en succesvol overkomen en anderzijds zorgend en kwetsbaar. Om één of andere redenen zal ik het tweede aspect niet erg aan bod laten komen op een eerste date. Dan is het eerder ervoor zorgen dat de etalage er goed uitziet.

Bij vrouwen niet anders denk ik.

Sorry maar dit is toch gewoon bijna knal hetzelfde als kerels die cijfers geven aan een vrouw. Beetje scheve visie op de venten hebt ge vind ik persoonlijk.

Van de betaman krijg je meestal hoofdpijn die de alfaman op zijn beurt verlicht met wat orgasmes hier en daar :shutup:
Tenzij de betaman net degene is die moeite doet om u een orgasme te bezorgen en de alfaman vooral met zijn eigen orgasme bezig is? Maar dan spreken we misschien eerder over een gammaman? Want dat zijn doe-het-zelvers 🤪

Vermeldt.

Verder vind ik de veralgemeningen hier in een aantal posts gaan van tenenkrullend naar weerzinwekkend. Maar dat zal wel aan mij liggen, "de betaman voor een langetermijnsrelatie" en "de alfaman voor de korte termijn". Is dat een beetje de nieuwe versie van "een prinses in de keuken en een tijger in bed"? Dat oude, vrouwonvriendelijke deuntje? Speciaal dat dat nu opeens kan gerecycleerd worden en dan ineens wél zou kloppen (en geen objectificatie zou zijn). En de "unicorn" die beide is. Laat me niet lachen. Iedereen is beide.

Het voordeel van jouw swipe-strategie die elke diepgang ontbreekt, is er in ieder geval wel: de profielen met enige diepgang ben je meteen kwijt, dus kom je alleen tegen wat je al wou, toch.

Ik vermoed dat de mensen die hier de psyche van de man/vrouw perfect hebben doorgrond uiteraard in een zeer succesvolle relatie zitten met de ideale partner?

Van de betaman krijg je meestal hoofdpijn die de alfaman op zijn beurt verlicht met wat orgasmes hier en daar :shutup:

Dan is het de kunst om er één te zoeken/vinden die zowel alfa, beta, als omega en plus daarnaast gamma is en ook een beetje delta en nog meer dingen die eindigen op een 'a'.
Allemaal in 1 vent hé, niet een stuk of 7 tegelijk.👀
Die van mij is van alles een beetje, denk zoals de meeste mansoorten.

Terug
Bovenaan