Het grote BeyondGaming Dating topic

Ja goed, kleine update hier.
Heb dus wat vrouwen die er duidelijk snel in willen vliegen maar niet mijn ding, ik krijg daar een beetje een afkeer van. Maar sinds de eerste dag heb ik zelf contact genomen met een gemeenschappelijke vriendin (enfin kennis eerder) en daar al véél mee gebabbeld.
We bellen geregeld (dinsdag nog om 4u omdat we beiden niet konden slapen) en ze stuurt sinds enkele dagen ook soms berichtjes met foto'tjes van wat ze aan het doen is (een foto uit de opleiding of vanuit de auto) en ik ook. Dus het is de laatste dagen een beetje voorbij het punt van enkel babbelen over de miserie.
Ik merk wel dat er een heel goed contact is. Gisteren had ze een date met een koppel en iemand die ze "gezocht" hadden voor haar en ze belde me rond 23u na de date of ze niet nog mocht langskomen om iets te drinken thuis.
Samen dan 1.5u in de zetel gezeten thuis en opnieuw heel leuke babbel gehad.

Wat het is of wordt, ik heb geen idee. Maar mijn hoofd denkt al eens wat meer aan haar dan aan de kutsituatie, dus dat is goed denk ik dan?
Aan de ene kant voelt het wel wat verkeerd omdat het zooooooooo snel is, maar het is ook niet dat we gekust hebben of mekaar heel de dag door horen. Maar ik merk dat het wel de goede kant zou kunnen opgaan. Het stoort me ook niet dat ik haar zie of ze me belt, de rest hou ik wél op afstand.
We zullen wel zien, zeker? Ik wil ze nu ook niet wegduwen omdat het te snel is, want ja misschien mis ik wel een goede kans om te zien hoe het gaat.
Voor hetzelfde geld springt het morgen ook af om één of andere reden, dus ja.
Afgaande op een paar van uw IG posts gaan ze in de rij staan voor u. Geniet ervan :)

Bedoel je daarmee een gemeenschappelijke vriendin van jou en jouw ex?

Ja "vriendin" is veel gezegd. Is iemand die we heel soms es zagen in een groep. Maar echt zelden, ik weet wel dat ze in dezelfde situatie gezeten heeft en daarom dus contact gezocht.

Afgaande op een paar van uw IG posts gaan ze in de rij staan voor u. Geniet ervan :)
Afhankelijk van welk type persoon hij na die shag-periode wenst aan te trekken, zou ik daar ook niet in overdrijven. :tongue:

Ja "vriendin" is veel gezegd. Is iemand die we heel soms es zagen in een groep. Maar echt zelden, ik weet wel dat ze in dezelfde situatie gezeten heeft en daarom dus contact gezocht.
Ok, weet dan wel dat dit awkward situaties zal geven in de toekomst.

Iets wat je u eigenlijk niet moet aantrekken, maar toch...

Er staat geen vaste "rouwperiode" in de wet geschreven na het einde van een relatie. Als het klikt, klikt het. Anderen blijven liever een lange periode alleen na een breuk of willen zelfs helemaal geen relatie meer.

Ik ben dan weer van mening dat het per definitie ongezond is om u van de ene relatie in de andere te smijten (ik weet dat ge daar nu nog niet over kunt spreken), en dat ge op dit moment, of ge dat nu zelf beseft of niet, niet 'toerekeningsvatbaar' zijt en ge niet goed kunt inschatten wat ge wel/niet nodig hebt.

U amuseren of troost vinden bij iemand waar ge u goed bij voelt is een andere zaak natuurlijk.

Zoals ik dus zei

Misschien toch binnenkort es wa rondhoren 😂
Alleszins slim en grappig meisje van wak ervan gezien heb.

Edit: ok, ik heb miss net een berichtje gestuurd naar een gemeenschappelijke vriendin om te vragen mij pretty please naar voor te schuiven als die begint te daten. 😅🤣
Niet geschoten is altijd mis!

Ik ben dan weer van mening dat het per definitie ongezond is om u van de ene relatie in de andere te smijten (ik weet dat ge daar nu nog niet over kunt spreken), en dat ge op dit moment, of ge dat nu zelf beseft of niet, niet 'toerekeningsvatbaar' zijt en ge niet goed kunt inschatten wat ge wel/niet nodig hebt.

U amuseren of troost vinden bij iemand waar ge u goed bij voelt is een andere zaak natuurlijk.
Ik deel die mening.
Ik denk inderdaad dat het een classic rebound scenario is. Gaat daar een goeie relatie uit voorkomen? Meestal niet, maar proof is in eating the pudding.

Wat het is of wordt, ik heb geen idee. Maar mijn hoofd denkt al eens wat meer aan haar dan aan de kutsituatie, dus dat is goed denk ik dan?
Aan de ene kant voelt het wel wat verkeerd omdat het zooooooooo snel is, maar het is ook niet dat we gekust hebben of mekaar heel de dag door horen. Maar ik merk dat het wel de goede kant zou kunnen opgaan. Het stoort me ook niet dat ik haar zie of ze me belt, de rest hou ik wél op afstand.
We zullen wel zien, zeker? Ik wil ze nu ook niet wegduwen omdat het te snel is, want ja misschien mis ik wel een goede kans om te zien hoe het gaat.
Voor hetzelfde geld springt het morgen ook af om één of andere reden, dus ja.
Persoonlijk ben ik nogal nihilistisch in die zaken, waarmee ik bedoel: maakt toch allemaal weinig uit. Ik denk ook niet dat vlak na een breuk (op deze manier dan nog) je het best geschikt bent voor een langdurige relatie. Maar dat wil niet zeggen dat het per definitie verkeerd is. Uiteindelijk kan dat goed of slecht lopen, zoals altijd zeker. Ik zou gewoon wat "in the moment" leven en zien hoe het loopt, zonder te hard van stapel te lopen, maar ook zonder je nodeloos af te schermen.

Voor hetzelfde geld ben je binnen X jaar samen met haar, en ligt er niemand nog wakker van hoe en wanneer jullie elkaar hebben leren kennen, of weet je binnen X jaar amper nog hoe ze eruit zag, en dan zal er evengoed niemand wakker liggen van wat er juist gebeurd is.

Persoonlijk ben ik nogal nihilistisch in die zaken, waarmee ik bedoel: maakt toch allemaal weinig uit. Ik denk ook niet dat vlak na een breuk (op deze manier dan nog) je het best geschikt bent voor een langdurige relatie. Maar dat wil niet zeggen dat het per definitie verkeerd is. Uiteindelijk kan dat goed of slecht lopen, zoals altijd zeker. Ik zou gewoon wat "in the moment" leven en zien hoe het loopt, zonder te hard van stapel te lopen, maar ook zonder je nodeloos af te schermen.

Voor hetzelfde geld ben je binnen X jaar samen met haar, en ligt er niemand nog wakker van hoe en wanneer jullie elkaar hebben leren kennen, of weet je binnen X jaar amper nog hoe ze eruit zag, en dan zal er evengoed niemand wakker liggen van wat er juist gebeurd is.

Ja, zo zie ik het ook nu wel.
Voor hetzelfde geld springt dat volgende week af en is het zo hé. Heb ook niet het gevoel dat ik het puur doe om me "bezig te houden" want de rest houd ik echt wel af. Maar ja het klikt wel en volgende week klikt het misschien helemaal niet meer.

Je zal zelf de situatie wel kunnen inschatten. Als ge u op dit moment goed voelt bij haar moet ge vooral blijven afspreken.

Een rebound na een stukgelopen relatie, daar is imo niets mis mee.
Wat mij betreft - en wetende wat uw ex u geflikt heeft - krijg je zelfs bonuspunten omdat uwe ex haar ook kent.

De players die ik tot nu toe tegenkwam waren allemaal gasten met een univ diploma in statistiek, fysica enz. Dus met alpha bedoel ik dus allesbehalve leeghoofdig maar een high end profiel. Waarmee ik niet wil zeggen dat een player niet leeghoofdig kan zijn. Alpha is een uitgehold begrip geworden maar voor mij is het iemand die een goede job/status heeft en zijn waarde op de datingmarkt kent. Die Anders Rydning ziet er inderdaad wel goed uit, de rest van de namen die je opsomt zijn niet mijn types.

Als jij de persoon op 9L van Brussel bent heb je mij denk ik ooit eens gestuurd dat ik wel nog knap ben :cool:
(Volgens mij had je toen denk ik wel een andere nick ik weet het niet meer zo goed)

Dus met alpha bedoel ik dus allesbehalve leeghoofdig maar een high end profiel. Waarmee ik niet wil zeggen dat een player niet leeghoofdig kan zijn. Alpha is een uitgehold begrip geworden maar voor mij is het iemand die een goede job/status heeft en zijn waarde op de datingmarkt kent.
Heb je ondertussen zelf dan al een andere job?
Kan me voorstellen dat jouw job (of vorige job) mogelijks wel een afknapper is voor high end profielen.

Terug
Bovenaan