Ja goed, kleine update hier.
Heb dus wat vrouwen die er duidelijk snel in willen vliegen maar niet mijn ding, ik krijg daar een beetje een afkeer van. Maar sinds de eerste dag heb ik zelf contact genomen met een gemeenschappelijke vriendin (enfin kennis eerder) en daar al véél mee gebabbeld.
We bellen geregeld (dinsdag nog om 4u omdat we beiden niet konden slapen) en ze stuurt sinds enkele dagen ook soms berichtjes met foto'tjes van wat ze aan het doen is (een foto uit de opleiding of vanuit de auto) en ik ook. Dus het is de laatste dagen een beetje voorbij het punt van enkel babbelen over de miserie.
Ik merk wel dat er een heel goed contact is. Gisteren had ze een date met een koppel en iemand die ze "gezocht" hadden voor haar en ze belde me rond 23u na de date of ze niet nog mocht langskomen om iets te drinken thuis.
Samen dan 1.5u in de zetel gezeten thuis en opnieuw heel leuke babbel gehad.
Wat het is of wordt, ik heb geen idee. Maar mijn hoofd denkt al eens wat meer aan haar dan aan de kutsituatie, dus dat is goed denk ik dan?
Aan de ene kant voelt het wel wat verkeerd omdat het zooooooooo snel is, maar het is ook niet dat we gekust hebben of mekaar heel de dag door horen. Maar ik merk dat het wel de goede kant zou kunnen opgaan. Het stoort me ook niet dat ik haar zie of ze me belt, de rest hou ik wél op afstand.
We zullen wel zien, zeker? Ik wil ze nu ook niet wegduwen omdat het te snel is, want ja misschien mis ik wel een goede kans om te zien hoe het gaat.
Voor hetzelfde geld springt het morgen ook af om één of andere reden, dus ja.