TNTim
Well-known member
Waarschijnlijk wel, anders hebben mensen met jouw beroep geen klanten.Net het omgekeerde. Je hebt er die daarop kicken.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarschijnlijk wel, anders hebben mensen met jouw beroep geen klanten.Net het omgekeerde. Je hebt er die daarop kicken.

Ik denk dat je dan eerder personen op tinder tegenkomt die graag eens een nachtje met je vertoeven, maar verder niets serieus willen?Net het omgekeerde. Je hebt er die daarop kicken.
Integendeel. Ik kom tegenwoordig vaak mannen tegen die een relatie zien zitten, ondanks die stiel. Zijn wel vaak mannen met meer zelfvertrouwen dan gemiddeld.Ik denk dat je dan eerder personen op tinder tegenkomt die graag eens een nachtje met je vertoeven, maar verder niets serieus willen?
Typisch, die masters in de fysica.Integendeel. Ik kom tegenwoordig vaak mannen tegen die een relatie zien zitten, ondanks die stiel. Zijn wel vaak mannen met meer zelfvertrouwen dan gemiddeld.
Dat valt te zien wat je zoekt.Is dat oprecht een ding, enkel rechts swipen bij 'high end profielen'?
Ik zit nu een aantal weken op Bumble maar ik krijg geen matches meer, zelfs niet als ik 50 keer op like druk. Weet iemand hoe dat komt? Ik heb uit pure wanhoop betaald voor Premium maar zelfs dat werkt niet.
Integendeel. Ik kom tegenwoordig vaak mannen tegen die een relatie zien zitten, ondanks die stiel. Zijn wel vaak mannen met meer zelfvertrouwen dan gemiddeld.
Bumble gebruik ik niet meer. Enkel nog Tinder en Parship momenteel

Jammer. Dan gaan wij elkaar nooit daten. Your loss.Bumble gebruik ik niet meer. Enkel nog Tinder momenteel![]()
Ja, maar dat is nóg een stap hé. Ik was al maar half invested.Maar dan deïnstalleer je de app nadien toch weer, als je er enkel opzat om eens te zien waar iedereen het over heeft?
Wtf? Ik val altijd enorm op fysica nerds (en dan weet ik atijd maar achteraf dat ze fysica gestudeerd hebben), maar dat zijn het ook. Fysicanerds. High end profiel zou ik ze nu niet noemen (wel verdomd schattig allemaal). Ik ben ooit naar de dag van de fysica geweet aan de UGent, amai, zo'n koddigaards, 'k zou ze allemaal mee naar huis gepakt hebben!De players die ik tot nu toe tegenkwam waren allemaal gasten met een univ diploma in statistiek, fysica enz. Dus met alpha bedoel ik dus allesbehalve leeghoofdig maar een high end profiel.
Specifiek fysica nerds?Ja, maar dat is nóg een stap hé. Ik was al maar half invested.
Wtf? Ik val altijd enorm op fysica nerds (en dan weet ik atijd maar achteraf dat ze fysica gestudeerd hebben), maar dat zijn het ook. Fysicanerds. High end profiel zou ik ze nu niet noemen (wel verdomd schattig allemaal). Ik ben ooit naar de dag van de fysica geweet aan de UGent, amai, zo'n koddigaards, 'k zou ze allemaal mee naar huis gepakt hebben!

Tja die gast zag er bijlange niet uit als een fysicanerd maar knap en atletisch. En hij had een dikke job bij de bank dus zeker wel high end.Ja, maar dat is nóg een stap hé. Ik was al maar half invested.
Wtf? Ik val altijd enorm op fysica nerds (en dan weet ik atijd maar achteraf dat ze fysica gestudeerd hebben), maar dat zijn het ook. Fysicanerds. High end profiel zou ik ze nu niet noemen (wel verdomd schattig allemaal). Ik ben ooit naar de dag van de fysica geweet aan de UGent, amai, zo'n koddigaards, 'k zou ze allemaal mee naar huis gepakt hebben!
... Wtf? Ik val altijd enorm op fysica nerds (en dan weet ik atijd maar achteraf dat ze fysica gestudeerd hebben), maar dat zijn het ook. Fysicanerds. High end profiel zou ik ze nu niet noemen (wel verdomd schattig allemaal). Ik ben ooit naar de dag van de fysica geweet aan de UGent, amai, zo'n koddigaards, 'k zou ze allemaal mee naar huis gepakt hebben!

Op IG klik dan soms eens op die knappe vrouwen die mijn foto's knap vinden en vaak staat daar een link bij naar een natuurfotografiewebsite genaamd OnlyFans.tinder bij mij zijn 99% schoon vrouwen waar ge uw afvraagd van hoe komt dat ze erop zitten of, of het bots zijn. Maar bij velen staat er een IG bij en als ik dan check zijn het effectief echte personen.
Online dating - 0 likes maar als ik offline ga heb ik veel meer succes dus offline zal het worden
Tinder in Brussel vind ik vrij waardeloos. Buiten one night stands nooit iets uitgekomen voor mij. Leuk natuurlijk als het dat is wat ge zoekt. Bumble daarentegen werkt voor mij zeer goed. Bij een match moet de vrouw eerst bericht zenden dus dat bespaart je al heel wat moeite plus heb de indruk dat er precies wat slimmere dames zijn bij mijn matches.
Vrouw die ik nu even date is zeer druk deze week en geeft zelf geen mogelijkheid op om nog eens af te spreken. Heb ook gemerkt dat toen ik eens voorstelde om een citytrip te doen (ze was bezig over hoe graag ze dat deed) daar niet echt op inging. Bleh.
Date ingepland deze zaterdagavond met iemand anders. Zullen zien.

Een citytripke als eerste date?Tinder in Brussel vind ik vrij waardeloos. Buiten one night stands nooit iets uitgekomen voor mij. Leuk natuurlijk als het dat is wat ge zoekt. Bumble daarentegen werkt voor mij zeer goed. Bij een match moet de vrouw eerst bericht zenden dus dat bespaart je al heel wat moeite plus heb de indruk dat er precies wat slimmere dames zijn bij mijn matches.
Vrouw die ik nu even date is zeer druk deze week en geeft zelf geen mogelijkheid op om nog eens af te spreken. Heb ook gemerkt dat toen ik eens voorstelde om een citytrip te doen (ze was bezig over hoe graag ze dat deed) daar niet echt op inging. Bleh.
Date ingepland deze zaterdagavond met iemand anders. Zullen zien.