Het grote BeyondGaming Dating topic

Niks mis met trio's natuurlijk, maar die "elkaar een highfive geven" klinkt nu wel heel awkward moet ik zeggen. :unsure:

Anders is het geen Eiffeltoren hé. :laugh:
(Zelf moeten Googlen + prentje ervan opzoeken, enkel met tekst verstond ik het niet... :shy:)
Voor de volledigheid: een spitroast is zonder die high five.

Bestaat er geen app waar enkel chads en alpha players op staan? Kwestie dat ik het beu ben om 36000 keer naar rechts te klikken voordat ik iemand vind die ik seksueel aantrekkelijk vind :shy:
Bedoel je niet “naar links”?

Altijd tof als anderen beslissen dat je maar weer moet gaan daten natuurlijk. Zeker familie is een ergerlijke in mijn geval: "maar alez, ge zijt nog veel te jong om alleen te blijven! Ge MOET..."
Euh... Mag ik zelf nog bepalen waar ik wel en niet nood aan heb of zin in heb en aan welk tempo? Elke gelegenheid dat ze me zien opnieuw... 🙈
Klinkt als van die familieleden die op elk trouwfeest afkomen met: "En wanneer jij?"

Dat stopt meestal als ge hetzelfde begint terug te doen maar dan op begrafenissen.

Altijd tof als anderen beslissen dat je maar weer moet gaan daten natuurlijk. Zeker familie is een ergerlijke in mijn geval: "maar alez, ge zijt nog veel te jong om alleen te blijven! Ge MOET..."
Euh... Mag ik zelf nog bepalen waar ik wel en niet nood aan heb of zin in heb en aan welk tempo? Elke gelegenheid dat ze me zien opnieuw... 🙈
Gewoon in tranen uitbarsten, hoe ge uw ex nog niet verwerkt hebt en nu maar niet de juiste tegenkomt. En al wat ge maar kunt bedenken, zolang het maar met veel snikken en weinig coherent is.
Als ge dat consequent doet bij zo een vragen, gaan mensen wel een tweede keer nadenken voor ze die nog eens stellen.

Den Basic Fit app?

Moest ik op mannen vallen dan zouden dat nu wel niet mijn types zijn. Eerder stoere rocker types die weliswaar hun lichaam verzorgd hebben en wat gespierd zijn (maar geen spierbundel type), Scandinavische types met karakterkoppen zouden ook goed scoren... Eerder types als Josh Homme, Dave Grohl, Mads Mikkelsen of Anders Rydning.

Die alpha players zijn het mannelijke equivalent van leeghoofdige bimbo's.

De players die ik tot nu toe tegenkwam waren allemaal gasten met een univ diploma in statistiek, fysica enz. Dus met alpha bedoel ik dus allesbehalve leeghoofdig maar een high end profiel. Waarmee ik niet wil zeggen dat een player niet leeghoofdig kan zijn. Alpha is een uitgehold begrip geworden maar voor mij is het iemand die een goede job/status heeft en zijn waarde op de datingmarkt kent. Die Anders Rydning ziet er inderdaad wel goed uit, de rest van de namen die je opsomt zijn niet mijn types.

Op het dating forum gaat het over godsdienst... Beetje afhankelijk van welke godsdienst maar doorgaans is godsdienst nu niet iets wat je moet aansnijden tijdens het fixen van een date.

"hey, leuk profiel heb je. Ik zie op die foto zowaar een laat romaanse kerk. Blij dat ik hier eindelijk 's iemand tegenkom die, net als ik, nostalgisch is naar de katholieke Vlaamse maatschappelijke waarden uit de eerste helft van de 20e eeuw. Heb je toevallig zondag om 10 u. al iets te doen? Ik wil je anders graag 's uitnodigen voor de communie in een leuke kathedraal".
Maar wel zien dat je voor het zingen de kerk uitgaat hé.

Update over mijn speeddating avontuur..

Nadat we een date hadden vastgelegd, heeft B al 3 dagen niet meer gereageerd op mijn laatste bericht. Gezien het al de 2e keer is dat ze me meerdere dagen "gelezen" laat staan, ga ik het gewoon zo laten.

Ben wel begonnen met sturen naar A. Ik had niets meer gestuurd na de date te regelen omdat ik het gevoel had dat ik geen serieuze keuze was, maar dacht "what the hell". We blijken toch wel heel veel gemeen te hebben. Langs de andere kant herinner ik me nog heel goed dat ze bijzonder veel aandacht had voor een andere man na de speeddating, dus I'm trying not to get my hopes up. We zien wel volgende week zeker.

Ik hoor van velen dat ze 100, 200 of meer dates gehad hebben en nog niemand hebben (of er zoveel nodig hadden om iemand te vinden). De moed zakt me in de schoenen als ik dat hoor :frown:

Update over mijn speeddating avontuur..

Nadat we een date hadden vastgelegd, heeft B al 3 dagen niet meer gereageerd op mijn laatste bericht. Gezien het al de 2e keer is dat ze me meerdere dagen "gelezen" laat staan, ga ik het gewoon zo laten.

Ben wel begonnen met sturen naar A. Ik had niets meer gestuurd na de date te regelen omdat ik het gevoel had dat ik geen serieuze keuze was, maar dacht "what the hell". We blijken toch wel heel veel gemeen te hebben. Langs de andere kant herinner ik me nog heel goed dat ze bijzonder veel aandacht had voor een andere man na de speeddating, dus I'm trying not to get my hopes up. We zien wel volgende week zeker.

Ik hoor van velen dat ze 100, 200 of meer dates gehad hebben en nog niemand hebben (of er zoveel nodig hadden om iemand te vinden). De moed zakt me in de schoenen als ik dat hoor :frown:
Dan moet ik er niet meer aan beginnen. Thanks.

Kan ik m'n energie ergens anders in steken.

Ik heb doorheen de jaren met misschien 10-15 mannen gedatet die ik online tegen ben gekomen en heb met 3 ervan iets gehad.
Dan kan je zeggen: okee, dat is hoopgevend!
Of je kan ook zeggen: maar je bent wel single, Mulan!

Ook een pannenkoek heeft 2 kanten. 😉

Dan moet ik er niet meer aan beginnen. Thanks.

Kan ik m'n energie ergens anders in steken.

Ik heb doorheen de jaren met misschien 10-15 mannen gedatet die ik online tegen ben gekomen en heb met 3 ervan iets gehad.
Dan kan je zeggen: okee, dat is hoopgevend!
Of je kan ook zeggen: maar je bent wel single, Mulan!

Ook een pannenkoek heeft 2 kanten. 😉

Toegegeven: denk dat 50% van die mensen ook wel toegaf dat ze het "daten" vaak puur als tijdverdrijf gebruikten. Gewoon om mensen te leren kennen, een avondje weg te zijn, zonder al die mensen als serieuze potentiële liefdeskandidaat te zien.

En er zijn ook veel mensen die eerder 10-20 first dates gehad hebben vooraleer het echt wederzijds klikte. Als je er op zoekt, lijken veel bronnen eerder te spreken over tientallen (20, 30 zoiets) dan honderdtallen.

En puur statistisch gezien heb je gewoon meer kans om met mensen te daten die al met veel mensen op date geweest zijn... De kans is veel groter dat je 1/100 bent dan dat je 1/10 bent. De friendship paradox heet dat. Denk dat ik mezelf goede moed aan't inpraten ben.

@Mulan fijn dat je me (alweer) een hart onder de riem wil steken! We geraken er wel meid, our person is out there :hug:

@kay-gell mss een optie als rebound?

Oei, ik wou net @kay-gell taggen in een post met Céline Van Ouytsel, een vrouw waar de meeste mannen wel van zouden dromen denk ik, niet alleen knap, maar ook nog eens intelligent en grappig (ken ze wel alleen maar van de aftershow van De Mol, dus kan dat ook mis inschatten natuurlijk).

Denk dat de meeste mannen (inclusief mezelf) daar wel kansloos bij zijn, maar als ze niet naar een leeftijdsverschil kijkt, dan maakt @kay-gell misschien nog wel een kans. :-P Allebei ook iets minder leuks gemeen (bedriegers als ex).

Oei, ik wou net @kay-gell taggen in een post met Céline Van Ouytsel, een vrouw waar de meeste mannen wel van zouden dromen denk ik, niet alleen knap, maar ook nog eens intelligent en grappig (ken ze wel alleen maar van de aftershow van De Mol, dus kan dat ook mis inschatten natuurlijk).

Denk dat de meeste mannen (inclusief mezelf) daar wel kansloos bij zijn, maar als ze niet naar een leeftijdsverschil kijkt, dan maakt @kay-gell misschien nog wel een kans. :p Allebei ook iets minder leuks gemeen (bedriegers als ex).

Zoals ik dus zei
Ge lacht nu hé.
Maar ik las da en was ff gaan kijken. Blijkbaar hebben we best wat gemeenschappelijke vrienden dus ben ze toch ma gaan volgen 🤣😂

Misschien toch binnenkort es wa rondhoren 😂
Alleszins slim en grappig meisje van wak ervan gezien heb.

Edit: ok, ik heb miss net een berichtje gestuurd naar een gemeenschappelijke vriendin om te vragen mij pretty please naar voor te schuiven als die begint te daten. 😅🤣

Laatst bewerkt:
Edit: ok, ik heb miss net een berichtje gestuurd naar een gemeenschappelijke vriendin om te vragen mij pretty please naar voor te schuiven als die begint te daten. 😅🤣

giphy.gif

Ook vooral high maintenaince,

Ze woont maar 2-3km van mijn deur :coolbrows:

Zo’n madam gaat toch vooral op zoek naar een toffe knappe partner die toevallig ook 10K netto binnenrijft. Ofwel eigen bedrijf heeft.

Ja goed, kleine update hier.
Heb dus wat vrouwen die er duidelijk snel in willen vliegen maar niet mijn ding, ik krijg daar een beetje een afkeer van. Maar sinds de eerste dag heb ik zelf contact genomen met een gemeenschappelijke vriendin (enfin kennis eerder) en daar al véél mee gebabbeld.
We bellen geregeld (dinsdag nog om 4u omdat we beiden niet konden slapen) en ze stuurt sinds enkele dagen ook soms berichtjes met foto'tjes van wat ze aan het doen is (een foto uit de opleiding of vanuit de auto) en ik ook. Dus het is de laatste dagen een beetje voorbij het punt van enkel babbelen over de miserie.
Ik merk wel dat er een heel goed contact is. Gisteren had ze een date met een koppel en iemand die ze "gezocht" hadden voor haar en ze belde me rond 23u na de date of ze niet nog mocht langskomen om iets te drinken thuis.
Samen dan 1.5u in de zetel gezeten thuis en opnieuw heel leuke babbel gehad.

Wat het is of wordt, ik heb geen idee. Maar mijn hoofd denkt al eens wat meer aan haar dan aan de kutsituatie, dus dat is goed denk ik dan?
Aan de ene kant voelt het wel wat verkeerd omdat het zooooooooo snel is, maar het is ook niet dat we gekust hebben of mekaar heel de dag door horen. Maar ik merk dat het wel de goede kant zou kunnen opgaan. Het stoort me ook niet dat ik haar zie of ze me belt, de rest hou ik wél op afstand.
We zullen wel zien, zeker? Ik wil ze nu ook niet wegduwen omdat het te snel is, want ja misschien mis ik wel een goede kans om te zien hoe het gaat.
Voor hetzelfde geld springt het morgen ook af om één of andere reden, dus ja.

Terug
Bovenaan