Het grote BeyondGaming Dating topic

Ik ben nog maar vrijgezel en mijn collega's zitten al te pushen om mij in te schrijven voor blind getrouwd. "Je hebt er wel de looks en het karakter voor". Euhm ja, ik zit niet echt te wachten op een rits camera's in mijn leven. Daarbij, ik denk niet dat ze kandidaten toelaten met kleine kinderen.

Ik ben nog maar vrijgezel en mijn collega's zitten al te pushen om mij in te schrijven voor blind getrouwd. "Je hebt er wel de looks en het karakter voor". Euhm ja, ik zit niet echt te wachten op een rits camera's in mijn leven. Daarbij, ik denk niet dat ze kandidaten toelaten met kleine kinderen.
Dat is toch klassiek? In onze vriendengroep was ik vrij lang vrijgezel, en nu is de fakkel doorgegeven naar een van mijn maten, en ik heb nooit anders geweten dan die "grappig" bedoelde commentaren. In het geval van die maat is dat iemand die gewoon graag op zijn gemak thuis zit en niet zo bezig was met "een lief zoeken", lijkt me ook de doelgroep niet echt.

Altijd tof als anderen beslissen dat je maar weer moet gaan daten natuurlijk. Zeker familie is een ergerlijke in mijn geval: "maar alez, ge zijt nog veel te jong om alleen te blijven! Ge MOET..."
Euh... Mag ik zelf nog bepalen waar ik wel en niet nood aan heb of zin in heb en aan welk tempo? Elke gelegenheid dat ze me zien opnieuw... 🙈

Altijd tof als anderen beslissen dat je maar weer moet gaan daten natuurlijk. Zeker familie is een ergerlijke in mijn geval: "maar alez, ge zijt nog veel te jong om alleen te blijven! Ge MOET..."
Euh... Mag ik zelf nog bepalen waar ik wel en niet nood aan heb of zin in heb en aan welk tempo? Elke gelegenheid dat ze me zien opnieuw... 🙈
Vroeger was in sommige streken de traditie dat men voor single mannen op hun 30 jaar een "ossenfeest" organiseerde. Kwestie van zeker geen druk uit te oefenen; "hey hier is een feest dat we toevallig hebben genoemd naar een gecastreerde stier, want allez, ja...".

Nu goed ik vermoed dat men voor vrouwen niets deed want op die leeftijd single was destijds hetzelfde als een oude vrijster blijven, misschien kon die gewoon bij haar ouders blijven wonen en die verzorgen.

Bestaat er geen app waar enkel chads en alpha players op staan? Kwestie dat ik het beu ben om 36000 keer naar rechts te klikken voordat ik iemand vind die ik seksueel aantrekkelijk vind :shy:
Den Basic Fit app?

Moest ik op mannen vallen dan zouden dat nu wel niet mijn types zijn. Eerder stoere rocker types die weliswaar hun lichaam verzorgd hebben en wat gespierd zijn (maar geen spierbundel type), Scandinavische types met karakterkoppen zouden ook goed scoren... Eerder types als Josh Homme, Dave Grohl, Mads Mikkelsen of Anders Rydning.

Die alpha players zijn het mannelijke equivalent van leeghoofdige bimbo's.

@MisterV hoe fijn dat concept op papier ook lijkt... Je zal maar de pech hebben om in een pool te belanden met kandidaten zoals in het huidige seizoen. Dat is nog erger als daten :)
Ik moet zeggen dat ik dat programma nog nooit gezien heb buiten wat losse flarden.

Ge moet gij juist niks, en ik ook niet 🤪

Het laatste waar ik nu op zit te wachten is een relatie met iemand waarbij ik aanvoel dat het toch weer te veel plooien om te voldoen aan iemands goesting wordt.

Vroeger was in sommige streken de traditie dat men voor single mannen op hun 30 jaar een "ossenfeest" organiseerde. Kwestie van zeker geen druk uit te oefenen; "hey hier is een feest dat we toevallig hebben genoemd naar een gecastreerde stier, want allez, ja...".

Nu goed ik vermoed dat men voor vrouwen niets deed want op die leeftijd single was destijds hetzelfde als een oude vrijster blijven, misschien kon die gewoon bij haar ouders blijven wonen en die verzorgen.

Bestaat dat niet meer? Enfin, ik denk dat dat hier toch nog gebeurd als ik me da herinner.
Dan hangen hier allemaal zo foto'kes op met die zijne foto en "OS" erop.

Inderdaad, in de streek waar ik opgegroeid ben, hing het dorp dan vol met (slechte) copies met een foto, “ik ben os” en daar de 30 jarige z’n telefoonnummer op. Ik heb me altijd afgevraagd of daar ooit mensen (vrouwen?) naar bellen. Ik woonde op m’n 30e al elders, dus heb het niet kunnen ervaren 🤓

Inderdaad, in de streek waar ik opgegroeid ben, hing het dorp dan vol met (slechte) copies met een foto, “ik ben os” en daar de 30 jarige z’n telefoonnummer op. Ik heb me altijd afgevraagd of daar ooit mensen (vrouwen?) naar bellen. Ik woonde op m’n 30e al elders, dus heb het niet kunnen ervaren 🤓
Ge haalt uw schade wel in, ondertussen. 🤪

Tegenwoordig is het voor de gemiddelde dertigjarige "ik ben uw ideale ONS" i.p.v. os zeker?

Jip, toen kameraad dertig werd hebben we zijn foto ook overal uitgehangen en op sommige foto's stond ook zijn telefoon nummer.
Hij heeft telefoontjes ontvangen maar niets nuttig nee. Hij was er niet zo blij mee.

Zo lang ze u niet voorstellen om BG Australië te doen. Dat zou betekenen dat ge een strakgetrokken, volgespoten en marginale kleurplaat zou zijn. :unsure:

Terug
Bovenaan