Het grote BeyondGaming Dating topic

Excuses dat ik dit topic als dagboek gebruik maar heb er precies toch nood aan wat neer te pennen.
Hadden zaterdagavond derde date, voor haar gekookt, weer film gezien en hele nacht geknuffeld als een verliefd koppel. In de ochtend ging het ook goed. Dan weer via whatsapp vrij afstandelijk. Ik veronderstel dat het gewoon haar stijl van online communiceren is. Als ik uren bij haar zit kijkt ze misschien net geen 5 minuten op haar gsm. Loopt dus gewoon normaal maar in tegenstelling tot de vorige personen die ik date zit ik precies met keiveel onzekerheid en angst dat ze het plots gaat afblazen of geen interesse meer gaat hebben. Ik kan het niet goed uitleggen maar het komt in mijn stomme kop naar boven dat ze precies toch niet geïnteresseerd meer is omdat ze 2 uur na een whatsappke nog niet antwoordt. Ik weet hoe onnozel het klinkt en dat zij me eigenlijk ook niets verschuldigd is maar kan het toch maar moeilijk loslaten.

Heb afgelopen jaar redelijk wat afgedate, one night stands gedaan etc. maar dat was meer om wat plezier te hebben of bezig te zijn. Ik bekeek het toen ook allemaal wat luchtiger. Nu ben ik nerveus als ik voor haar deur sta.
Je bent verliefd, dan zijn zulke gevoelens en onzekerheden volstrekt normaal. :)

Ik snap het ook maar vind Tinder nu wel een platform voor singles. Als je als koppel wilt daten met andere koppels of alleenstaanden (of welke andere combo dan ook) kan je beter een platform als SDC nemen. Dan is het tenminste duidelijk.
Ik wist niet dat daar zelfs een app voor bestond. Eigenaardig dat er zo veel geile cuckold/cuckquean mensen zijn die elkaar willen uitwisselen… het toont dat waarden/normen van mensen in onze maatschappij soms fel verschillend zijn. Interessant…

Ik denk dat ik het snap. Ik ben al een paar keer zo’n koppels tegengekomen op Tinder waar de beschrijving sprak over een koppel die op zoek was naar een derde persoon, of een vrouw/man die in de beschrijving vermeldt dat ie in een relatie verkeert maar op Tinder zit om mensen te leren kennen, of om tijd te verdoen. Voor hetzelfde geld gaan dergelijke koppels samen op speeddate om andere mensen te leren kennen uit nieuwsgierigheid of ruilen ze elkaars partner uit nieuwsgierigheid… een soort van cuckold/cuckquean. In dat opzicht begrijp ik de context beter. Dat bestaat allemaal, tegenwoordig kom je alles tegen…en iedereen doet uiteraard wat ie wil, ik heb daar alle respect voor.
Ik wist niet dat daar zelfs een app voor bestond. Eigenaardig dat er zo veel geile cuckold/cuckquean mensen zijn die elkaar willen uitwisselen… het toont dat waarden/normen van mensen in onze maatschappij soms fel verschillend zijn. Interessant…
Trio's of groepsseks zijn niet alleen voor cuckolding hoor. Eiffeltoren, sandwich, bukkake, ...

Zijt gullie niet allemaal wat onnodig aan het flippen? Dat lijkt mij toch eerder een "oeh ik wil eens zien wat dat Tinder spul is" situatie. Ik ken wel nog koppels die dat, al dan niet gezamenlijk, bekijken.
Maar waarom zou je in godsnaam nieuwsgierig zijn naar een dating-app als je in een relatie zit?

Ik ben getrouwd en gelukkig, het interesseert mij geen zak hoeveel likes (of matches, ik ken Tinder niet) ik zou hebben of wat daar allemaal rondloopt. Als mijn vrouw morgen afkomt dat ze graag Tinder eens zou willen verkennen uit nieuwsgierigheid, dan zou er bij mij toch een serieuze alarmbel afgaan.

Dat is kijken op de menukaart wat er te eten valt, maar dan niets bestellen. Dan denk ik toch dat je honger hebt.

Ben het zelf even gaan Googlen...
De Eiffeltoren is een sekspositie bij geslachtsgemeenschap tussen drie personen. Hierbij zitten twee personen geknield aan weerszijden van een derde persoon, waarbij de derde persoon tegelijk pijpt en vaginaal of anaal gepenetreerd wordt. Wanneer de twee personen elkaar een high-five geven, is er sprake van de Eiffeltoren.
Niks mis met trio's natuurlijk, maar die "elkaar een highfive geven" klinkt nu wel heel awkward moet ik zeggen. :unsure:

Dat is kijken op de menukaart wat er te eten valt, maar dan niets bestellen. Dan denk ik toch dat je honger hebt.

Ik ben nu eigenlijk iemand die wel eens graag online menukaarten van restaurants bekijkt (letterlijk, niet dubbelzinnig), ook al weet ik dat ik er niet zal gaan eten, mss rare gewoonte van me :biglaugh:

Enfin, ik kan wel snappen dat er mensen zijn die puur uit nieuwsgierigheid eens op Tinder gaan piepen, en zolang de partner dat ok vindt is daar op zich ook niks mis mee denk ik, behalve mss naar de matches toe wiens tijd ge een beetje verdoet en die zich vervolgens op internetforums moeten gaan afvragen waarom ze wel matches hebben maar die matches niets zeggen.

Ik wilde Tinder al niet installeren toen ik nog vrijgezel was, laat staan nu ik in een relatie zit. Gewoon eens uit nieuwsgierigheid zou ik wel nog begrijpen, nog beter als je dan gewoon eens samen swipet voor de fun, maar regelmatig Tinder eens checken daar zou ik mij toch ook niet goed bij voelen. To each their own natuurlijk.

Hier was het verwijderen van Tinder toch wel iets dat meteen gebeurde toen het serieus werd. Later ook duidelijk van mijn vrouw te horen gekregen dat ze dat niet zou appreciëren.* Ik snap wel dat in sommige relaties dat ok kan zijn, ook al is er zelfs geen open relatie, maar zelf zou ik het toch wat vreemd vinden.

*er kwamen iets meer Mexicaanse sterke uitdrukkingen bij kijken.

Niks mis met trio's natuurlijk, maar die "elkaar een highfive geven" klinkt nu wel heel awkward moet ik zeggen. :unsure:
Anders is het geen Eiffeltoren hé. :laugh:
(Zelf moeten Googlen + prentje ervan opzoeken, enkel met tekst verstond ik het niet... :shy:)

Ivm Tinder gebruiken terwijl je in een relatie zit:
De stap naar matches en berichten sturen naar iemand anders is dan wel héél klein.
Voor velen (inclusief mezelf) is dit emotioneel bedrog/ontrouw, je stuurt specifiek naar personen die op zoek zijn naar een scharrel/relatie.

Maar wederom, waarom springt gullie weer direct naar "peilen naar interesse van het andere geslacht"? Dat kan toch evengoed interesse zijn in wat dat juist is, hoe het werkt, en waarom de halve wereld erop springt?
Zo heb ik ook ooit een Tinder, TikTok, Minecraft, ... whatever account gemaakt om eens snel te zien "what all the fuss is about", zonder enige verdere intentie om dat verder te bekijken. Dat kan toch ook gewoon?

En zoals ik al zei:
Het feit van "voor de fun op Tinder zitten" vind ik dan wel weer onnozel, maar dat staat los van het vorige.
En zelfs als het WEL is voor interesse te peilen en/of samen te swipen voor de lol:
  1. Ik persoonlijk vind dat onnozel en zou er ook niet mee gediend zijn moest mijn vrouw dat willen doen.
  2. Als beide partners dat OK vinden, heb ik daar verder geen mening noch problemen mee dat zij dat doen.

Laatst bewerkt:
Hier was het verwijderen van Tinder toch wel iets dat meteen gebeurde toen het serieus werd. Later ook duidelijk van mijn vrouw te horen gekregen dat ze dat niet zou appreciëren.* Ik snap wel dat in sommige relaties dat ok kan zijn, ook al is er zelfs geen open relatie, maar zelf zou ik het toch wat vreemd vinden.

*er kwamen iets meer Mexicaanse sterke uitdrukkingen bij kijken.

Ik denk dat de situatie op dat vlak ook anders is als het een koppel is dat al jaren samen is en waar beiden nog nooit op Tinder waren geweest, tov koppels die elkaar via TInder hebben leren kennen of waar beiden alleszins al wel ervaring hadden met Tinder.

Hier thuis zou het alleszins ook totaal not done zijn, maar ik snap de nieuwsgierigheid van Squid dus alleszins ergens wel.

Was ik ook benieuwd naar die eifeltoren en sandwich dus even ingegeven op Google en terwijl ik de afbeelding sta te bestuderen komt er opeens iemand langs me staan om iets te vragen en aan zijn blik te zijn had hij gezien wat ik aan het opzoeken was. 🙈😂

Was ik ook benieuwd naar die eifeltoren en sandwich dus even ingegeven op Google en terwijl ik de afbeelding sta te bestuderen komt er opeens iemand langs me staan om iets te vragen en aan zijn blik te zijn had hij gezien wat ik aan het opzoeken was. 🙈😂
Op het werk was iemand zijn scherm aan het sharen, en hij wou iets op een website van 1 of ander bedrijf laten zien.
Hij opent zijn browser en begint te typen met "b" en zijn quick list toont:
  • Big dicks entering twinks
  • Boney assess being destroyed
  • ...
Natuurlijk freezed zijn scherm ook nog net die 3 seconden dat hij daar aan het typen was :laugh:.

* De links zijn fictieve voorbeelden, ik weet niet meer exact wat hij zocht en wat er juist stond, maar het was van hetzelfde thema en explicititeit.

Mijne mond is de voorbije week ook opengevallen nu ik van alle kanten hoor hoe sommige relaties in elkaar steken.
En worden niet alleen apps voor gebruikt se, sommigen zijn daar best open over. Meisje dat ik ken was aan het dansen met ne man op de trouw en werd door die zijn vrouw wat aangemoedigd om er tegen te grinden. Dan met hun 3 wat staan dansen, etc... Na een tijdje vragen die gewoon of ze vanavond niet bij hun blijft.
En ik ken dat koppel, zijn ook nog eens echt "normale, mooie, jonge" mensen.
Nja, ieder zijn ding natuurlijk als ze maar gelukkig zijn en het met toestemming is.

Maar wederom, waarom springt gullie weer direct naar "peilen naar interesse van het andere geslacht"?
Omdat die app daarvoor dient?

Ik heb de app van Carglass geinstalleerd. 'Ah, kapotte vooruit?' Nee! Waarom direct denken dat m'n ruit kapot is, ik wou zien hoe die app werkt.

En stop met 'gullie' of ik ga door het Lint.

En ik ken dat koppel, zijn ook nog eens echt "normale, mooie, jonge" mensen.
Nja, ieder zijn ding natuurlijk als ze maar gelukkig zijn en het met toestemming is.
Het is ook niets voor mij maar ik zie niet echt in waar de contradictie zit met "normaal, mooi, jong". Lijkt me dat veel mensen wel al snel doorhebben dat de klassieke monogame relatie niet noodzakelijk voor hen is (zeker tegenwoordig), en laat ons ook eerlijk zijn, je geniet graag van je seksualiteit als je nog jong (en mooi) bent.

* De links zijn fictieve voorbeelden, ik weet niet meer exact wat hij zocht en wat er juist stond, maar het was van hetzelfde thema en explicititeit.
Hoe kom je zelfs op die voorbeelden? Ik had daar tot vandaag nog niet van gehoord. Waarschuwing werkgever zit vast zo in mijn mailbox.

Terug
Bovenaan