Goh wij chatten/bellen met elkaar elke dag. (afhankelijk als we op het werk zitten gaan we niet bellen met elkaar maar meer chatten)Hoe slaag je erin om de relatie “levendig” te houden en niet van elkaar verwijderd te geraken? Want uit het oog is uit het hart, of niet? Jullie kunnen immers af en toe niet afspreken om samen activiteiten te gaan doen. Dan spreek ik nog niet over het seksleven dat onbestaande is. Dus alle communicatie en ervaringen binnen de relatie verlopen door periodiek eens te bellen en bij te praten over hoe het gaat. Maar wordt dit na een tijdje niet saai en repetitief? Is dit dan voldoende om de wederzijdse interesse te behouden? De reden waarom ik deze vragen stel is omdat ik merk dat wij nu na een maand minder lang praten aan de telefoon vergeleken met het begin, wat op zich logisch is omdat wij al over zo veel onderwerpen hebben gepraat. Het is volgens mij ook normaal dat je soms eens wat minder te bespreken hebt. Maar ik zou willen vermijden dat dit op den duur leidt tot het uitdoven van de wederzijdse interesse. Aangezien je al een lange tijd ervaring hebt binnen een langeafstandsrelatie, zijn alle tips welkom!
Er zijn dagen bij waar we niet veel tegen elkaar te zeggen hebben en dan is het gewoon van hoe het gaat enzo the usual.
Andere dagen praten we over alles en nog wat.
kan echt van alles zijn, ook serieuze gesprekken over de toekomst maar ook banale dingen dunno eigenlijk het gaat vanzelf, net zoals als we eindelijk samen zijn bij elkaar in fysieke vorm praten we ook zo.
Het seksleven is moeilijker natuurlijk maar ook dat houd je een beetje in stand door wat pikantere foto's of video's te sturen alé ik ga dat hier niet in geuren en kleuren vertellen maar je snapt 'em wel, het is niet hetzelfde en het is natuurlijk beter als we elkaar zien enzo but you get the point.
je moet er natuurlijk voor werken hoe je het draait of keert.

" Door mijn hoofd schieten.
Leeftijd, maturiteit, al dan niet getraumatiseerd, hoge of lage sexdrive,...