Het grote BeyondGaming Dating topic

Het enige verbazende aan dit nieuws, is het feit dat die relatie uberhaupt zolang heeft geduurd :)

De jens verdient ni genoeg geld om die dating downwards van Lauren zo lang vol te houden :p
Of misschien heeft zij indertijd de relatie van haar ouders zien ten onder gaan met een vaderfiguur die alles behálve netjes was, en wil ze het anders doen? De papa was knap en welstellend maar heeft het gezin schabouwelijk behandeld.

Voeren wordt courant gebruikt als woord als het gaat om bv.:
- dieren te eten geven
- een kind eten in de mond stoppen

"Iemand voeren" in jullie definitie van mobiliteit is eerder een verbastering van "iemand vervoeren".
Je zal in een in een oud-Nederlands evangelie nog wss wel zinnen terugvinden als "de ezel voerde hem naar Jeruzalem". Maar Algemeen Nederlands zou ik het niet durven noemen. Niet toevallig dat 2 Oost-Vlamingen hierin mekaar vinden zeker?
West-Vlaanderen is voeren ook iemand vervoeren en niet eten geven

Voeren wordt courant gebruikt als woord als het gaat om bv.:
- dieren te eten geven
- een kind eten in de mond stoppen

"Iemand voeren" in jullie definitie van mobiliteit is eerder een verbastering van "iemand vervoeren".
Je zal in een in een oud-Nederlands evangelie nog wss wel zinnen terugvinden als "de ezel voerde hem naar Jeruzalem". Maar Algemeen Nederlands zou ik het niet durven noemen. Niet toevallig dat 2 Oost-Vlamingen hierin mekaar vinden zeker?

voe·ren (voerde, heeft gevoerd)
1leiden: een paard bij de teugel voeren; iem. naar de ondergang voeren
2vervoeren: goederen naar de stad voeren
3de leiding hebben van, actief bezig zijn met: het bevel voeren; het woord voeren spreken, m.n. in het openbaar; oorlog voeren
4meevoeren, dragen: een vlag voeren

Erg standaard zal het niet zijn, maar zo exotisch nu toch ook niet.

Zijn uiterlijk was wrschnlk niet het grootse probleem (al is hij wel kleiner dan haar en wat papperig).
Lauren is intussen 28 en haar biologische klok zal ook wel beginnen tikken
Tik, tok, tik tok...elke dag een beetje meer tot het een obsessie wordt.

Wil ze dan een man als Jens die -met alle respect- zelf de nodige zorg nodig heeft ?
Of kiest ze straks voor de stabiele, sterke man met gezonde genen, een rots in de branding voor haar en haar toekomstige kinderen ?
We kennen allemaal het antwoord.
Kunt ge mij ffkes de weg tonen naar die stabiele sterke man met gezonde genen?

Amai, ik dacht even dat dit het forum van “dag allemaal” of een ander roddelblad was.
Who the fuck cares dat die samen/uit elkaar zijn?

Raar, ik ben nu al 2 jaar samen met mijn vriendin (bijna 3 jaar), zij woont 1500km van hier.

Alles lukt perfect, gewoon vertrouwen en communicatie.
Hoe slaag je erin om de relatie “levendig” te houden en niet van elkaar verwijderd te geraken? Want uit het oog is uit het hart, of niet? Jullie kunnen immers af en toe niet afspreken om samen activiteiten te gaan doen. Dan spreek ik nog niet over het seksleven dat onbestaande is. Dus alle communicatie en ervaringen binnen de relatie verlopen door periodiek eens te bellen en bij te praten over hoe het gaat. Maar wordt dit na een tijdje niet saai en repetitief? Is dit dan voldoende om de wederzijdse interesse te behouden? De reden waarom ik deze vragen stel is omdat ik merk dat wij nu na een maand minder lang praten aan de telefoon vergeleken met het begin, wat op zich logisch is omdat wij al over zo veel onderwerpen hebben gepraat. Het is volgens mij ook normaal dat je soms eens wat minder te bespreken hebt. Maar ik zou willen vermijden dat dit op den duur leidt tot het uitdoven van de wederzijdse interesse. Aangezien je al een lange tijd ervaring hebt binnen een langeafstandsrelatie, zijn alle tips welkom!

Hoe slaag je erin om de relatie “levendig” te houden en niet van elkaar verwijderd te geraken? Want uit het oog is uit het hart, of niet? Jullie kunnen immers af en toe niet afspreken om samen activiteiten te gaan doen. Dan spreek ik nog niet over het seksleven dat onbestaande is. Dus alle communicatie en ervaringen binnen de relatie verlopen door periodiek eens te bellen en bij te praten over hoe het gaat. Maar wordt dit na een tijdje niet saai en repetitief? Is dit dan voldoende om de wederzijdse interesse te behouden? De reden waarom ik deze vragen stel is omdat ik merk dat wij nu na een maand minder lang praten aan de telefoon vergeleken met het begin, wat op zich logisch is omdat wij al over zo veel onderwerpen hebben gepraat. Het is volgens mij ook normaal dat je soms eens wat minder te bespreken hebt. Maar ik zou willen vermijden dat dit op den duur leidt tot het uitdoven van de wederzijdse interesse. Aangezien je al een lange tijd ervaring hebt binnen een langeafstandsrelatie, zijn alle tips welkom!
Niet verwachten dat je kan blijven dagelijkse urenlange telefoongesprekken hebben, laat daar eens wat meer tijd tussen. Koppels die lang samen zijn en elkaar constant zien hebben ook niet meer elke dag urenlange intense gesprekken.
Ook: Probeer toch regelmatig met elkaar af te spreken (tijdspanne van regelmatig zelf in te vullen volgens mogelijkheden) en hou de lange intense gesprekken voor dan.

Terug
Bovenaan