ugar
Well-known member
Hou me tegen, tijger![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hou me tegen, tijger![]()
die zou ik doen!
Dit. Genieten samen gewoon. Niet te veel druk, werkt averechts en ge jaagt ze weg.@Spiderman doe dit nog eens even.
Na een maand al afvragen of er nog gevoelens komen… geniet gewoon van de tijd samen en probeer niet alles te definiëren.
Het moet nog geen relatie heten om een fijne tijd met je dame door te brengen, toch?
Er moeten nog geen gevoelens zijn om lichamelijk affectie te hebben?
Volledig los van leeftijd en ervaring binnen relaties, lijkt dat me bij velen toch ook persoonlijkheidsgebonden?Dit. Genieten samen gewoon. Niet te veel druk, werkt averechts en ge jaagt ze weg.

Wanneer ik iedereen lees… “matchen qua leefritme”, “matchen qua dit en dat”, “minimumvereisten”, “te veel sport”, “te weinig sport”, bla bla bla… dan verwondert het mij niet waarom er zo veel singles zijn in depressie omdat ze niet de “goede match” vinden, of waarom er zo veel echtscheidingen zijn en relaties niet werken. Waarom stellen mensen zo veel eisen? De jongeren van vandaag zijn zo verwend en egoïstisch dat ze alles verwachten zoals zij willen. De wereld draait rond hen. Neen, je kan nooit verwachten dat alles 100% is zoals jij wil. Je partner zal eigenschappen hebben die je minder aanstaan en vice versa, en de uitdaging is om het desondanks te doen werken. Koppels die dat inzien en samenwerken, zullen erin slagen om het levenslang uit te houden. Het jammere is dat de meesten dat niet kunnen of willen, want je leeft zogezegd maar één leven dat te kort is, dus je wil er het beste uit halen. Akkoord, er moet een minimum aan overeenkomsten zijn om het te doen werken, maar ik vind dat de dag van vandaag hierin overdreven wordt. De corona-pandemie was niet voldoende om ons een lesje te leren. Misschien kan een nucleaire wereldoorlog beter werken.
Volledig los van leeftijd en ervaring binnen relaties, lijkt dat me bij velen toch ook persoonlijkheidsgebonden?
De ene zit heel goed in zijn vel en heeft geen relatie "nodig" om zich beter te voelen. Die kan dat allemaal heel goed relativeren en zijn eigen wegje laten vinden.
De ander wil dan weer zo krampachtig zijn best doen dat het cringy wordt omdat die in zijn hoofd heeft dat hij/zij de ander NODIG heeft. Om betekenis te hebben in het leven, uit een hoge nood geliefd te zijn, om de eenzaamheid te bestrijden,... Rationeel kan die persoon best wel weten dat het niet normaal is als het zoveel moeite kost, maar de angst om alleen te vallen gilt dan gewoon veel luider.
Ik ben hem en die Stefaan eens gaan googlen en er is toch helemaal niets mis met die kerels, vind ik dan. Beetje chubby maar dat kan ook lekker zijn en voor de rest als zij gelukkig zijn zo dan is daar niets mis mee. Iemand anders die gelukkig is/wordt van een sixpack is ook fijn, daar hoeft iemand anders niet over te oordelen.
Iemand zei hier eerder dat uiterlijk vergankelijk is en innerlijk nooit wat ook nergens opslaat. Iemand die altijd lief, leuk en gezellig is kan ook van de ene dag op de andere doodongelukkig of depressief door het leven gaat mede door dingen die ze in het leven meemaken terwijl Iemand die altijd al wat aan de 'lelijke' of zwaarlijvige kant is geweest in het verleden maar bij het ouder worden toch compleet open bloeit en dat ook op een aantrekkelijke manier uitstraalt dus je kan niet één formule nemen en dat op iedereen gaan toepassen.
Dat risico bestaat.Iemand zei hier eerder dat uiterlijk vergankelijk is en innerlijk nooit wat ook nergens opslaat. Iemand die altijd lief, leuk en gezellig is kan ook van de ene dag op de andere doodongelukkig of depressief door het leven gaat mede door dingen die ze in het leven meemaken terwijl Iemand die altijd al wat aan de 'lelijke' of zwaarlijvige kant is geweest in het verleden maar bij het ouder worden toch compleet open bloeit en dat ook op een aantrekkelijke manier uitstraalt dus je kan niet één formule nemen en dat op iedereen gaan toepassen.
Past hier beter bij.Het heeft toch ni mogen blijven duren met de Jens.
![]()
Jens Dendoncker en Lauren Versnick uit elkaar
Het sprookje tussen presentator Jens Dendoncker (32) en actrice/producer Lauren Versnick (28) is voorbij. De twee hebben besloten om uit elkaar te gaan, kondigen ze aan op Instagram. “Na vier mooie, en bij momenten ook intense jaren, hebben we besloten om elk onze eigen weg te gaan”, klinkt het.www.hln.be
Denk je er ook zo over bij Jens De Doncker?
3x in persoon gezien. Af en toe ook video calls. Wij bellen om de 1-2 dagen. Maar ik merk zelf ook dat het wat zwaar wordt om zo elke dag te bellen (vooral voor haar), dus ik ga me wat terughouden op dat vlak en haar initiatief laten nemen wanneer zij er zin in heeft."al" een maand. Waarvan hoevaak elkaar gezien? Geef het gewoon nog wat tijd.
Ah nee nooit daarop getest geweest, het zou me wel verbazen denk ik.@Spiderman: het hokje of stempeltje waar @Screw2020 naar refereerde is ASS, dat zwartwit denken, ergens in duiken zonder de minste marge voor flexibiliteit, dat eindeloos overanalyseren,... KAN daar op wijzen.
Ik zou hiermee oppassen. Feit dat hij het geen relatie wil noemen is omdat er langs zijn kant geen gevoelens zijn, anderzijds wil hij door al hetgeen hij heeft meegemaakt niet alleen zijn en geniet hij van de aandacht. Is niet het eerste verhaal dat ik in die context tegenkomIk ben nu al een aantal weken/maanden verder in mijn dateverhaal. Al veel dingen gedaan samen. We gaan vaak naar zee wandelen of naar de film, hij blijft heel vaak slapen bij mij, al een paar keer mee bij zijn vrienden geweest, hij al een paar keer mee geweest bij familie van mij. Klikt eigenlijk enorm goed langs beide kanten. De seks is ook geweldig, iets wat bij mijn vorige twee relaties een groot struikelpunt was.
Maar voor één of andere reden wil hij het (nog) geen relatie noemen, ondanks dat we exclusief elkaar daten en ganse dagen couple stuff doenOké, hij is aan het scheiden van zijn man na 22 jaar en is nog wat van de kaart door een andere stukgelopen relatie begin dit jaar, dus ik heb er wel begrip voor. Maar deze week belde zijn nieuwe buurvrouw aan en stelde hij mij voor als een "maat".
Wat ik nogal annoying en semi-kwetsend vond.
Maar langs de ene kant klopt het want we hebben in theorie geen relatie en dat is ook zo besproken. Maar het is dan vreemd dat hij mij bij zijn close vriendenkring wel telkens mee neemt en foto's van mij aan zijn familie toont, maar niet tegen de buurvrouw durft zeggen dat ik zijn vriend ben.
Maar bon, ik ga geen drama maken over de definitie die zijn buurvrouw heeft over mij. Maandag vertrekken we voor een week samen op vakantie. De eerste grote test?![]()
. Als ze iemand ontmoeten die wel die gevoelens kan oproepen kan je onmiddellijk van het toneelstuk verdwijnen. Als je zelf wel gevoelens hebt zou ik uzelf beschermen en er een einde aan maken. Geloof mij, je bent jouzelf enkel voor de gek aan het houden en kostbare tijd aan het verdoen.Het enige verbazende aan dit nieuws, is het feit dat die relatie uberhaupt zolang heeft geduurdHet heeft toch ni mogen blijven duren met de Jens.
![]()
Jens Dendoncker en Lauren Versnick uit elkaar
Het sprookje tussen presentator Jens Dendoncker (32) en actrice/producer Lauren Versnick (28) is voorbij. De twee hebben besloten om uit elkaar te gaan, kondigen ze aan op Instagram. “Na vier mooie, en bij momenten ook intense jaren, hebben we besloten om elk onze eigen weg te gaan”, klinkt het.www.hln.be

Waar slaat dit nu op?Het enige verbazende aan dit nieuws, is het feit dat die relatie uberhaupt zolang heeft geduurd
De jens verdient ni genoeg geld om die dating downwards van Lauren zo lang vol te houden![]()

paar tienduizend jaar aan biologische programmering worden niet teniet gedaan door 50 jaar zelfredzaamheid vrees ik.Waar slaat dit nu op?
Ken je haar persoonlijk?
Want indien niet ga ik er wel van uit dat het een normale, zelfstandige vrouw is die zelf wel in haar levensonderhoud kan voorzien.![]()
Volgens de beyondgaming standaard is iedere vrouw een golddigger die alleen wil daten met ofwel een ultra sexy vent (om mee te pronken op Instagram) ofwel een ultra rijke vent (om met de met de kredietkaart van de vent gekochte kleren te pronken op Instagram).Waar slaat dit nu op?
Ken je haar persoonlijk?
Want indien niet ga ik er wel van uit dat het een normale, zelfstandige vrouw is die zelf wel in haar levensonderhoud kan voorzien.![]()
Klinkt eerder als jouw persoonlijke frustraties dan om antropologische feiten ja...paar tienduizend jaar aan biologische programmering worden niet teniet gedaan door 50 jaar zelfredzaamheid vrees ik.
En dating upwards draait ook niet enkel om sollen
Dat vind ik het zwaar veralgemenen van de BG mannen (en vrouwenVolgens de beyondgaming standaard is iedere vrouw een golddigger die alleen wil daten met ofwel een ultra sexy vent (om mee te pronken op Instagram) ofwel een ultra rijke vent (om met de met de kredietkaart van de vent gekochte kleren te pronken op Instagram).
)Niet als je ze als sletten wil blijven bekijken neen!Een vrouw die gewoon samen is met iemand omwille van zijn karakter, wat hij te vertellen heeft, zijn humor, ... ondanks de dadbod en harige rug, neuh, dat kan niet.

Tututut, daar doen we niet aan mee!(Of is het makkelijker om af te geven op stereotypen i.p.v. naar de eigen issues te kijken?)
Nee hoor, het is wat het is.Klinkt eerder als jouw persoonlijke frustraties dan om antropologische feiten ja...
Gelukkig is BG een beetje zoals het echte leven: 5% voldoet aan de standaard en de rest valt ernaast in meer of mindere mateDat vind ik het zwaar veralgemenen van de BG mannen (en vrouwen)

Dan moet je maar genoegen nemen met lelijkere sletten he seg!Gelukkig is BG een beetje zoals het echte leven: 5% voldoet aan de standaard en de rest valt ernaast in meer of mindere mate![]()

Liever lelijk met inhoud dan mooi met een leeg hoofd eerlijk gezegd.Dan moet je maar genoegen nemen met lelijkere sletten he seg!![]()