Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik versta uw opmerking wel hoor, maar ik vraag mij dan wel af waar ergens onder al die lagen mijn afgetraind lichaam zit met mijn redelijk ok bewegings- en voedingspatroon.Dat zijn dan mensen met een sport als hobby, en dan spreek je misschien over 3 avonden per week of iets in die aard enkele uren, wat voor mij onder een redelijk normaal patroon valt voor een hobby, en die de meeste dagen geen hoop extra caloriëen snoepen.

Ik versta uw opmerking wel hoor, maar ik vraag mij dan wel af waar ergens onder al die lagen mijn afgetraind lichaam zit met mijn redelijk ok bewegings- en voedingspatroon.![]()

Nu weet ik wel nog altijd niet wat jij eronder verstaat eigenlijk, zo een aanvallende oneliner verder.Sorry hoor, maar als dat is wat je verstaat onder een afgetraind lijf met perfecte verhoudingen, zou ik u vooral een cursus Nederlands aanraden.
Ik was ook een beetje aan het zwanzen hoor. Ik weet vrij goed hoe ik voor een perfect afgetraind lichaam kan zorgen, mijn prioriteiten liggen gewoon daar niet. Gewoon gezond is al ok voor mij.Vaak denken mensen dat ze een goed voedingspatroon hebben tot ze eens alles ingeven in MFP![]()
Nu weet ik wel nog altijd niet wat jij eronder verstaat eigenlijk, zo een aanvallende oneliner verder.
Verhouding zoals schouderomtrek/buikomtrek...ik heb nog niet veel vrouwen bij een bodybuilder die veel mooier weten vinden dan gewoon een getraind lichaam. Maar als dat is waar je op doelt, tjah dan heb je je antwoord al in mijn vorige post.
Voor mij heeft afgetraind en perfecte verhoudingen niet echt één enkele vaststaande betekenis hoor. Maar het is goed, we spreken gewoon dezelfde taal niet, dat zal het zijnIk gebruik de woorden afgetraind en perfect. Als jij dat interpreteert als iemand die regelmatig sport en wat op zijn voeding let... tja, dan spreken wij duidelijk een andere taal.

Ook naar karakter toe, heb ik dat. Mensen die "te" beleefd, empathisch, goedgeluimd, geduldig,... Zijn daar sta ik ook achterdochtig tegenover.Ik wantrouw perfectie, eerlijk gezegd. Dat schept onrealistische verwachtingen. Of je hebt mensen die zichzelf zo perfect opmaken dat ze er onwerkelijk uitzien. Maar goed, ieder zijn ding.
Ik vind imperfecties net heel menselijk. Perfectie is onmenselijk.Ook naar karakter toe, heb ik dat. Mensen die "te" beleefd, empathisch, goedgeluimd, geduldig,... Zijn daar sta ik ook achterdochtig tegenover.
De dag dat IK perfect ben, verwacht ik dat van mijn partner ook. Maar zo ver zijn we nog lang niet. Dus iemand vinden met wiens imperfecties je kan leven is al een mooi doel.
Denk je er ook zo over bij Jens De Doncker?
. Maar net dan lijkt het me totaal onzinnig om met die filters te beginnen. Je mooier voordoen heeft toch per definitie een omgekeerd effect op lange termijn?Wij zijn naar 'chasing beauty' beginnen kijken op streamz. Ik was echt geschrokken hoe ver je vandaag kan gaan met filters op social media en vooral dat die filters door het brede publiek zomaar beschikbaar zijn. Je hoeft geen professional meer te zijn om een 'lelijk eendje' om te vormen tot een 'vamp'. De filters zijn zodanig eenvoudig te bedienen dat je zelf uw foto's vergaand kan opsmukken.
Ik wist dat eerlijk gezegd niet. Ik word blijkbaar te oud voor al die Instagram/tiktok features.
En al die vrouwen in de reeks zijn ermee gestart na een relatiebreuk, het feit dat ze single zijn heeft hun doen twijfelen aan zichzelf.

Dat is inderdaad niet houdbaar. BV's/cellebs worden bijgestaan door eigen koks/personal trainers en hebben massa's tijd voor hun looks. In een dagdagelijks gezin kan je dat niet volhouden. Mijn vriend en ikzelf stonden ook scherper toen we elkaar leerden kennen. Je komt als single in een lege thuis toe, koken wordt beperkt tot het absolute minimum (vlug een slaatje/ easy gezonde maaltijd waar je meerdere keren van kan eten).. ik zat gemakkelijk 10u per week in de gym, al was het maar voor sociaal contact of de tijd te doden (al voelde dat zo niet aan maar besef dat nu wel). Mijn vriend ging dagelijks voor zijn werkuren naar de fitness.Ik heb een tijdje iemand gedate die zo’n afgetraind lichaam had. Die zat iedere dag in de gym, afspreken wou zeggen dat hij dus een work-out in de fitness ‘opofferde’. Op restaurant gaan hebben we nooit gedaan want hij at enkel kip en rijst. Hoewel hij biceps en abs had om u tegen te zeggen, was die enorm onzeker. Die periode stond ik nochtans zelf ook scherp maar zijn gespierde lichaam maakte mij dan weer bijna onzeker. Het heeft niet lang geduurd tussen ons, we waren geen match![]()
.
.Ook naar karakter toe, heb ik dat. Mensen die "te" beleefd, empathisch, goedgeluimd, geduldig,... Zijn daar sta ik ook achterdochtig tegenover.
...

Op de werkvloer werd ik altijd zo gezien.vooral voor 99% van die overdreven positief overkomende mensen.

)Op de werkvloer werd ik altijd zo gezien.
(En ja, mensen hebben al expliciet gezegd dat ze me erom haatten, vooral zo rond 7u 's morgens...)
Da's ook zo een moeilijke: iemand vinden tijdens het daten die wat aansluit bij je eigen leefritme. Ochtendmensen met avondmensen bvb zorgt wel vaker voor wrijvingen na verloop van tijd.

Ik ga elke dag sporten zodat ik mij op tijd en stond kan volsteken met de ergste brol en/of het vettigste spul die de wereld te bieden heeft.Ik heb een tijdje iemand gedate die zo’n afgetraind lichaam had. Die zat iedere dag in de gym, afspreken wou zeggen dat hij dus een work-out in de fitness ‘opofferde’. Op restaurant gaan hebben we nooit gedaan want hij at enkel kip en rijst. Hoewel hij biceps en abs had om u tegen te zeggen, was die enorm onzeker. Die periode stond ik nochtans zelf ook scherp maar zijn gespierde lichaam maakte mij dan weer bijna onzeker. Het heeft niet lang geduurd tussen ons, we waren geen match![]()