Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goh, dan zou je al zeker moeten zijn dat je ze alle 3 een goeie thuis kan bezorgen...Katten krijgen voorrang op samenwonen met vriendin?
In mijnen tijd...
Weet gij wel hoe duur mijn Britse korthaar is.Katten krijgen voorrang op samenwonen met vriendin?
In mijnen tijd...
Tenzij je de huidige regeling beter vindt natuurlijk, en de katten een mooie barrière zijn![]()

Mijn katten zijn familie. En zo vindt mijn vriendin dat ook.Katten krijgen voorrang op samenwonen met vriendin?
In mijnen tijd...
Tenzij je de huidige regeling beter vindt natuurlijk, en de katten een mooie barrière zijn![]()
Lol wtf, ge doet uw katten niet zomaar weg hoorKatten krijgen voorrang op samenwonen met vriendin?
In mijnen tijd...
Uw spoiler zin vind ik wel wat dark hoorGoh, dan zou je al zeker moeten zijn dat je ze alle 3 een goeie thuis kan bezorgen...
En terug kan krijgen mocht het samenwonen toch niet lukken.
En dat is dan nog los van het sentiment gekoppeld aan een huisdier, voor sommigen nemen die een even belangrijke plek in als kinderen.
en doorgaans is de levensduur van huisdieren een pak korter dan die van mensen. Dus als je gewoon wacht lost dat probleem zichzelf wel op.
En dat kan ook làng duren. 10+ jaar zelfs! Depends hoe oud ze al zijn.
Amen to thaten een goeie internetverbinding![]()
Yep eigenlijk wel, was van plan om de vraag te poppen nu deze zomer maar er kwam iets tussen een noodgeval waardoor het kinda in water viel maar komt wel.Zo lang als samen en geen plannen om te gaan samenwonen?
2-3 keer per jaar.Hoeveel keer zien jullie elkaar fysiek?
Mocht je even populair en rijk zijn als hem, had je niet 1 maar 2 van die grieten mee gehad!Had vorige week Stefaan Degand in de winkel met zijn vriendin/vrouw (?)
Met alle respect maar dat is echt een lelijkaard.
Dit terzijde, maar ik zei nog tegen mijn collega; en ik mij kreupel sporten in de gym, 35kg eraf te krijgen om deftig voorkomen te hebben (en sportief te zijn) en heb 0,0 resultaat![]()

Daarmee bevestig je nu eigenlijk zelf de clichés die hier de ronde doen over vrouwenMocht je even populair en rijk zijn als hem, had je niet 1 maar 2 van die grieten mee gehad!![]()

Over SOMMIGE vrouwen.. ja, er lopen leeghoofdige golddiggers rond, zowel bij de mannen als bij de vrouwen.Daarmee bevestig je nu eigenlijk zelf de clichés die hier de ronde doen over vrouwen![]()

Stefaan heeft in 2017 zijn vrouw met ongeboren kind verloren. Daar hoef je niet jaloers op te zijn.Had vorige week Stefaan Degand in de winkel met zijn vriendin/vrouw (?)
Met alle respect maar dat is echt een lelijkaard.
Dit terzijde, maar ik zei nog tegen mijn collega; en ik mij kreupel sporten in de gym, 35kg eraf te krijgen om deftig voorkomen te hebben (en sportief te zijn) en heb 0,0 resultaat![]()
Vrouwen hebben GEEN gevoel voor humor!'t Was om te lachen![]()

Ik vind deze opmerking hier perfect passen, want vaak zijn we jaloers op EEN element van een ander zijn relatie, maar niet op het totale plaatje.Stefaan heeft in 2017 zijn vrouw met ongeboren kind verloren. Daar hoef je niet jaloers op te zijn.
Idem, ik val op uitstraling als ik een langdurige relatie wil. En dat is EEN deel uiterlijk (als in "niet lelijk zijn", niet als "hij MOET eruit zien als @kay-gell ) maar een veel groter deel persoonlijkheid: Intelligentie, humor, geduld, communicatiestijl,...Ik denk dat veel mensen overschatten hoe belangrijk uiterlijk is voor de meeste mensen, in de zin van je moet er echt niet als een fotomodel uitzien. Ik vind persoonlijk iemand met een aangenaam karakter waar je deftig mee kan babbelen 1000 keer aantrekkelijker dan de zoveelste stockfoto lookalike instagrambabe.
Gij hebt precies geen goeie avond gehad!Soms, als er donderwolken zijn, wil je dat je terug single bent: no drama lama en gewoon je eigen ding doen.![]()
Voorlopig geen donderwolken te zien hier.Gij hebt precies geen goeie avond gehad!