Het grote BeyondGaming Dating topic

Spiderman nog nieuws over uw date? Ik denk wel dat je iets chiller ga moeten zijn want moest ik die vrouw zijn ik was al lang weggelopen. Wat is jullie leeftijd?

Immunotherapie helpt wel echt. Ik doe dit al 4jaar tegen wespen. Het zou mij immuun moeten maken.

Katten krijgen voorrang op samenwonen met vriendin?
In mijnen tijd...
Goh, dan zou je al zeker moeten zijn dat je ze alle 3 een goeie thuis kan bezorgen...
En terug kan krijgen mocht het samenwonen toch niet lukken. :unsure:

En dat is dan nog los van het sentiment gekoppeld aan een huisdier, voor sommigen nemen die een even belangrijke plek in als kinderen.

en doorgaans is de levensduur van huisdieren een pak korter dan die van mensen. Dus als je gewoon wacht lost dat probleem zichzelf wel op.

Katten krijgen voorrang op samenwonen met vriendin?
In mijnen tijd...

Tenzij je de huidige regeling beter vindt natuurlijk, en de katten een mooie barrière zijn :laugh:
Lol wtf, ge doet uw katten niet zomaar weg hoor :p

Goh, dan zou je al zeker moeten zijn dat je ze alle 3 een goeie thuis kan bezorgen...
En terug kan krijgen mocht het samenwonen toch niet lukken. :unsure:

En dat is dan nog los van het sentiment gekoppeld aan een huisdier, voor sommigen nemen die een even belangrijke plek in als kinderen.

en doorgaans is de levensduur van huisdieren een pak korter dan die van mensen. Dus als je gewoon wacht lost dat probleem zichzelf wel op.
Uw spoiler zin vind ik wel wat dark hoor 😅 En dat kan ook làng duren. 10+ jaar zelfs! Depends hoe oud ze al zijn.

Had vorige week Stefaan Degand in de winkel met zijn vriendin/vrouw (?)
Met alle respect maar dat is echt een lelijkaard.

Dit terzijde, maar ik zei nog tegen mijn collega; en ik mij kreupel sporten in de gym, 35kg eraf te krijgen om deftig voorkomen te hebben (en sportief te zijn) en heb 0,0 resultaat 😔

en een goeie internetverbinding :)
Amen to that
Zo lang als samen en geen plannen om te gaan samenwonen?
Yep eigenlijk wel, was van plan om de vraag te poppen nu deze zomer maar er kwam iets tussen een noodgeval waardoor het kinda in water viel maar komt wel.
Hoeveel keer zien jullie elkaar fysiek?
2-3 keer per jaar.
het zou meer zijn maar onze verlof dagen raken snel op, maar als we elkaar zien is het wel ineens voor een paar weken.

Dit terzijde, maar ik zei nog tegen mijn collega; en ik mij kreupel sporten in de gym, 35kg eraf te krijgen om deftig voorkomen te hebben (en sportief te zijn) en heb 0,0 resultaat 😔
Mocht je even populair en rijk zijn als hem, had je niet 1 maar 2 van die grieten mee gehad! 😬

Daarmee bevestig je nu eigenlijk zelf de clichés die hier de ronde doen over vrouwen :devilish:
Over SOMMIGE vrouwen.. ja, er lopen leeghoofdige golddiggers rond, zowel bij de mannen als bij de vrouwen.
Wat niet wil zeggen dat elke vrouw een man zoekt die haar kan onderhouden en elke man een vrouw zoekt die hem verwent zoals we mama altijd deed door alle huishouden op zich te nemen. 🤷🏼

Stefaan heeft in 2017 zijn vrouw met ongeboren kind verloren. Daar hoef je niet jaloers op te zijn.

Stefaan heeft in 2017 zijn vrouw met ongeboren kind verloren. Daar hoef je niet jaloers op te zijn.
Ik vind deze opmerking hier perfect passen, want vaak zijn we jaloers op EEN element van een ander zijn relatie, maar niet op het totale plaatje.

En zeker wanneer je je eenzaam voelt, vergeten we dat een relatie niet enkel plezier, dates, seks en knuffels zijn maar ook ruzies, compromissen, minder me-time, opofferingen,... Betekent.

Ik vind Stefaan meestal wel grappig.
Ik denk dat sommige mannen toch nog onderschatten dat er heel wat vrouwen zijn die liever een man hebben die hun gemakkelijk aan het lachen brengt dan een lekkere droogstoppel.

Ik denk dat veel mensen overschatten hoe belangrijk uiterlijk is voor de meeste mensen, in de zin van je moet er echt niet als een fotomodel uitzien. Ik vind persoonlijk iemand met een aangenaam karakter waar je deftig mee kan babbelen 1000 keer aantrekkelijker dan de zoveelste stockfoto lookalike instagrambabe.

Ik denk dat veel mensen overschatten hoe belangrijk uiterlijk is voor de meeste mensen, in de zin van je moet er echt niet als een fotomodel uitzien. Ik vind persoonlijk iemand met een aangenaam karakter waar je deftig mee kan babbelen 1000 keer aantrekkelijker dan de zoveelste stockfoto lookalike instagrambabe.
Idem, ik val op uitstraling als ik een langdurige relatie wil. En dat is EEN deel uiterlijk (als in "niet lelijk zijn", niet als "hij MOET eruit zien als @kay-gell ) maar een veel groter deel persoonlijkheid: Intelligentie, humor, geduld, communicatiestijl,...

Terug
Bovenaan