Het grote BeyondGaming Dating topic

Je kan perfect de openbare jaarrekeningen opvragen van de besloten vennootschap op zijn naam.

Echter hebben die bekende vlamingen meestal wel verschillende vennootschappen op allerhande namen, dus het is misschien maar het topje van de ijsberg.

Jaarrekeningen van Sean Dhondt BV:
...

Bron: Staatsblad

Daar had ik nog niet aan gedacht.

Hij verdient zeker niet slecht, maar naar BG normen is dat natuurlijk maar peanuts 😋

‘T is dat we nog niet genoeg in een klassenmaatschappij leven.

Stukje logisch gevolg natuurlijk: net zoals knappe mensen vaker een knappe partner hebben zullen vermogende mensen vaker een vermogende partner hebben. Uiterlijk is instant te evalueren en onderdeel van natuurlijke aantrekkingskracht - vermogende mensen hebben vaker contact met vermogende mensen waardoor de kans automatisch groter is een vermogende partner tegen het lijf te lopen.

Zaken die nogal vaak gemeden worden - juist omdat ze tricky zijn: zo heeft lelijk (of heel knap) zijn een grote impact (zowel vinden partner, discriminatie dagelijks leven, pesten,....) op de levensloop van een persoon.

De doorsnee man/vrouw in de straat vind het doodnormaal dat 2 knappe mensen een koppel zijn, ze vinden het ook vreemd wanneer de ene veel knapper/ouder/jonger is dan de andere (en daar zelfs conclusies uittrekken die vaak op niets/weinig gebaseerd zijn).

Vind het altijd fascinerend wanneer mensen praten over andere mensen en ik gewoon kan luistervinken.

Eentje via FB dating waarbij eerste indruk van haar profieltekstje mij het meest aanspreekt van “alle” FB matches tot nu toe. En eerste conversatie via FB chat lijkt die indruk te bevestigen.

Ze heet Eveline dus wel extra snel aangedrongen op een date voor ik in sportsokken mijn camera aanzet.

Eentje via FB dating waarbij eerste indruk van haar profieltekstje mij het meest aanspreekt van “alle” FB matches tot nu toe. En eerste conversatie via FB chat lijkt die indruk te bevestigen.

Ze heet Eveline dus wel extra snel aangedrongen op een date voor ik in sportsokken mijn camera aanzet.
Trek je rimvestje maar al aan.

Sinds een week iemand aan het daten die ik daarvoor al een tijdje kende. Wij spraken op een gegeven moment over de toekomst en onze verwachtingen. Ik heb blijkbaar iets gezegd dat haar niet echt aanstond. Ze zei dat ze daarom wat boos was op mij. Ik zal achterwege laten wat dat was. De dag daarop heb ik haar in de avond gevraagd hoe het ging en zij antwoordt op normale wijze, niets op aan te merken. Maar er vloeit geen conversatie uit, omdat ik haar had gezegd dat ik ging slapen. Gisteren had ze een dagje vrijaf en ik moest werken. Maar zij heeft me de hele dag niets gestuurd (ik haar ook niet). En ik zie zojuist dat ze rond 1u ‘s ochtends (waarschijnlijk voordat ze gaat slapen) een status heeft gedeeld op whatsapp. Zij deelt normaal gezien nooit haar status op whatsapp, en zij weet dat ik niet vaak sociale media gebruik en vooral op whatsapp zit. Op de status is een foto te zien waar ze met een vriendin al lachend poseert en een V-teken doet met haar hand.

Nu is mijn vraag voor de kenners en vooral de vrouwen hier:
- Deelt ze die status omdat zij me een signaal wil geven? Wat voor signaal en waarom? Wilt ze stiekem dat ik haar opmerk en moeite doe?
- Deelt ze die status omdat zij onrechtstreeks wil duidelijk maken dat ik haar niets kan schelen en zij blij is met haar leven zoals het is?
- Een andere mogelijkheid?

Ze deelt gewoon een status van een goei moment met een vriendin. Ik denk niet dat ge daar veel meer moet achter zoeken.

Als het voor u belangrijk is om een goeie (al dan niet vriendschaps)relatie met die vrouw te onderhouden dan zult ge dit wel verder met haar moeten uitpraten want het smeult op de achtergrond en gij hebt daar duidelijk last van. Als ze er niet voor open staat om dat verder uit te praten dan zult ge dat moeten aanvaarden, jammer als het ook is.

Soms is het ook wel niet slecht om haar eerst wat tijd te geven om gewoon even boos te zijn en daarna pas polsen voor het verder te bespreken.

Wat warcry zei.

Als ze geen gesprek meer aangaat, niet spontaan stuurt,.. mag je wel concluderen dat er niet meer zal gedatet worden.

Sinds een week iemand aan het daten die ik daarvoor al een tijdje kende. Wij spraken op een gegeven moment over de toekomst en onze verwachtingen. Ik heb blijkbaar iets gezegd dat haar niet echt aanstond. Ze zei dat ze daarom wat boos was op mij. Ik zal achterwege laten wat dat was. De dag daarop heb ik haar in de avond gevraagd hoe het ging en zij antwoordt op normale wijze, niets op aan te merken. Maar er vloeit geen conversatie uit, omdat ik haar had gezegd dat ik ging slapen. Gisteren had ze een dagje vrijaf en ik moest werken. Maar zij heeft me de hele dag niets gestuurd (ik haar ook niet). En ik zie zojuist dat ze rond 1u ‘s ochtends (waarschijnlijk voordat ze gaat slapen) een status heeft gedeeld op whatsapp. Zij deelt normaal gezien nooit haar status op whatsapp, en zij weet dat ik niet vaak sociale media gebruik en vooral op whatsapp zit. Op de status is een foto te zien waar ze met een vriendin al lachend poseert en een V-teken doet met haar hand.

Nu is mijn vraag voor de kenners en vooral de vrouwen hier:
- Deelt ze die status omdat zij me een signaal wil geven? Wat voor signaal en waarom? Wilt ze stiekem dat ik haar opmerk en moeite doe?
- Deelt ze die status omdat zij onrechtstreeks wil duidelijk maken dat ik haar niets kan schelen en zij blij is met haar leven zoals het is?
- Een andere mogelijkheid?
Ja, ze heeft een leven.

Als ze er niet voor open staat om dat verder uit te praten dan zult ge dat moeten aanvaarden, jammer als het ook is.

Soms is het ook wel niet slecht om haar eerst wat tijd te geven om gewoon even boos te zijn en daarna pas polsen voor het verder te bespreken.
Als ze geen gesprek meer aangaat, niet spontaan stuurt,.. mag je wel concluderen dat er niet meer zal gedatet worden.

Ik heb haar een bericht gestuurd deze ochtend om te vragen of ze vandaag eens wil bellen om te praten. Eens zien wat ze zal antwoorden. Als ze oké zegt ga ik proberen om de situatie te verzachten en eens polsen of ze nog verder wil afspreken of het liever hierbij laat. Zo is het ook duidelijk voor mij.

Ik heb haar een bericht gestuurd deze ochtend om te vragen of ze vandaag eens wil bellen om te praten. Eens zien wat ze zal antwoorden. Als ze oké zegt ga ik proberen om de situatie te verzachten en eens polsen of ze nog verder wil afspreken of het liever hierbij laat. Zo is het ook duidelijk voor mij.
Beetje cru misschien maar mensen die elkaar leuk vinden (en zeker in het begin) laten elkaar niet gerust of negeren de ander niet. Integendeel...

Op mijn vraag om eens te bellen vandaag heeft ze het volgende geantwoord: “hey, ik ga werken”. En daar bleef het bij 😅

Ik heb daarop een spraakbericht gestuurd waarin ik zei van: “ik wou gwn eens bellen om te vragen hoe het met je gaat, en om te zeggen dat ik mogelijks te hard ben geweest de vorige keer tijdens ons gesprek. Ik heb dat toen niet zo bedoeld maar heb dat waarschijnlijk niet beseft. Als ik zonder te beseffen je kwaad heb gemaakt, verontschuldig ik me. Succes met het werk!”

Daarop heeft ze geantwoord dat we ‘s avonds na het werk eens kunnen spreken, en ze vroeg ook hoe het ging met me, hoe het gaat op het werk, … dus je ziet maar wat excuses kunnen doen!

Beetje cru misschien maar mensen die elkaar leuk vinden (en zeker in het begin) laten elkaar niet gerust of negeren de ander niet. Integendeel...
Dat is wat ik ook dacht en nog steeds denk, maar zij is het type dat haar tijd moet nemen om zich te hechten aan iemand omdat zij mannen niet snel vertrouwt; dat is althans wat ik van haar omgeving heb gehoord. Ook niet vergeten dat ik haar een beetje kwaad heb gemaakt tijdens een gesprek de vorige keer. Dus momenteel ben ik degene die het meeste initiatief neem en moeite doe door een conversatie te starten. Is vrij uitputtend om eerlijk te zijn, maar ik heb het er wel voor over om dit een tijdje te doen. Als er na verloop van tijd geen verandering komt in haar gedrag, dan stopt het voor mij ook. Een relatie moet wederzijds zijn.

Ook niet vergeten dat ik haar een beetje kwaad heb gemaakt tijdens een gesprek de vorige keer. Dus momenteel ben ik degene die het meeste initiatief neem en moeite doe door een conversatie te starten. Is vrij uitputtend om eerlijk te zijn, maar ik heb het er wel voor over om dit een tijdje te doen. Als er na verloop van tijd geen verandering komt in haar gedrag, dan stopt het voor mij ook. Een relatie moet wederzijds zijn.
Haar niet te veel pamperen.
Eénmaal excuses zijn voldoende (voor zover je excuses moet maken voor het geven van je mening).
Probeer nog eenmaal met haar af te spreken (niet bedelen) en zie hoe het gaat. Als ze idd niet meer moeite doet laat haar dan gaan en stuur geen berichten meer en steek geen halve nanoseconde tijd meer in haar.

Terug
Bovenaan