rubenvb
Well-known member
Maar uw brutoloon zet ge toch ook op uw Tinder profiel? Kwestie van duidelijke verwachtingen te scheppen, niet?Gelieve het gestoef voor het brutoloon topic te houden, dank u.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar uw brutoloon zet ge toch ook op uw Tinder profiel? Kwestie van duidelijke verwachtingen te scheppen, niet?Gelieve het gestoef voor het brutoloon topic te houden, dank u.
Nieuwsgierigheid wint het (alweer) van rationaliteit. We gaan “iets drinken”.Hmmm eentje die naar een kaartlegster/waarzegster geweest is.
Er mag hier en daar een hoek af zijn, maar het hoeft geen bal te zijn.

Je weet nog wat ik zei voor onze eerste date dat jij kon zijn?Nieuwsgierigheid wint het (alweer) van rationaliteit. We gaan “iets drinken”.
Ooit wordt die nieuwsgierigheid mijn dood, hopelijk vandaag nog niet![]()

Hangt er vanaf hoe de kaarten liggen hè.Ooit wordt die nieuwsgierigheid mijn dood, hopelijk vandaag nog niet![]()
De locatie bestaat, is verlicht en er zijn nog (veel) andere mensen (die niet tot eenzelfde commune lijken te behoren). Ik voel me nog op mijn gemakJe weet nog wat ik zei voor onze eerste date dat jij kon zijn?
Jij loopt meer risico daarop dan ik begin ik ondertussen te vermoeden.![]()
. Maarja ze is er nog niet.In before: vrouwen zijn Golddiggers en misbruiken dates voor gratis eten en drank!En zeker als ze zoals mij zijn (ik trakteer namelijk altijd op een eerste date).
Beter dan veel dames naar rechts swipen en amper matches hebben.Zal wel aan mij liggen maar ik ben alleszins (nog te) kritisch om vaak rechts te swipen.
Letterlijk zo'n 1% van alle meisjes gaat naar rechts bij mij.
Van mij komen de Likes dus niet.
Gevolg is dan ook wel dat ik amper Matches heb![]()

Gevolg is ook dat je geen tijd en energie zit te verspillen aangezien het gros van de vrouwen toch hun likes niet/nauwelijks bekijken.Gevolg is dan ook wel dat ik amper Matches heb![]()

)Dan ben jij een uitzondering. Ik denk dat die verhoudingen bij de meeste mannen omgekeerd liggen.Zal wel aan mij liggen maar ik ben alleszins (nog te) kritisch om vaak rechts te swipen.
Letterlijk zo'n 1% van alle meisjes gaat naar rechts bij mij.
Van mij komen de Likes dus niet.
Gevolg is dan ook wel dat ik amper Matches heb![]()

Ik kan niet voor een ander spreken en ja, mijn positieve swipes zijn nog steeds minimaalDan ben jij een uitzondering. Ik denk dat die verhoudingen bij de meeste mannen omgekeerd liggen.
Probleem is natuurlijk dat als de vrouwen op die apps extreem kieskeurig zijn (veel meer dan in het echte leven) en jij als man ook, dan wordt de kans op een match wel heel erg klein (tenzij je gewoon een heel aantrekkelijk man bent, dan is er natuurlijk nooit een probleem).
maar vroeger zou alles waarbij ik twijfelde een "neen" geweest zijn. Dankzij @Wannez swipe ik ongeveer de helft van de profielen waarbij ik twijfel al de goede kant uit. Of de slechte, als je het aan @straight_six zou vragen. 
Gezocht op "grote banaan"?
Zo werkt dat dus niet.Gezocht op "grote banaan"?

Hoor ik daar enige teleurstelling? Anders heeft @Myllana wel nog wat raad over de maatvoeringZo werkt dat dus niet.![]()
De zomer is daar de leukste periode voor. Terrasjes/zomerbars/festivals/Gentse feesten etc ideaalSoit, hoewel ik het niet direct verwacht had, vind ik het op dit moment best wel nog leuk om terug aan online dating te beginnen.
Hopelijk blijft het vooral in die trant verder gaan!
!Ware het niet dat ik compleet verwelk in een migrainezombiemodus telkens het flink warm wordt, had ik volgend weekend zeker een terrasjesgenoot getroffen!De zomer is daar de leukste periode voor. Terrasjes/zomerbars/festivals/Gentse feesten etc ideaal!