Het grote BeyondGaming Dating topic

Mss ook als eerste zin gebruiken: 'goh die Jordan Petersen tis toch ne kerel hé' en 'ze gaan wel ver hé in abortus tegenwoordig', en afhankelijk van de antwoorden daarop kan je ook al de misogynisten eruit plukken.
Zeker als ze ook nog eens ideologisch fan zijn van crypto :biglaugh:
Wat heeft crypto met misogynie te maken? :unsure:

Die gasten zijn dood content dat der eens effectief iemand reageert, behoorlijk belachelijk van u.
Moet het altijd zo serieus zijn dan? Ik zie het probleem niet, het stopt niet bij de openingszin en er volgt af en toe een date.

Over serieus zijn gesproken ... Een vrouw staat op een van haar Tinder-foto's voor een Heineken parasol en wat andere Heineken reclame en ze was redelijk boos aan het kijken.
"Ik zou ook niet kunnen lachen met zoveel Heineken reclame"
- "Als dat je niveau is, weet ik niet wat ik hier mee moet aanvangen"

Moet het altijd zo serieus zijn dan? Ik zie het probleem niet, het stopt niet bij de openingszin en er volgt af en toe een date.
Ik kan nu wel begrijpen dat vrouwen nogal veel openingszinnen te horen krijgen die neerkomen op "jij hebt een opening en ik heb zin, hur dur", dus dat je als vrouw daar wat op selecteert in een situatie waar je waarschijnlijk wel wat matches hebt is toch logisch.
Over serieus zijn gesproken ... Een vrouw staat op een van haar Tinder-foto's voor een Heineken parasol en wat andere Heineken reclame en ze was redelijk boos aan het kijken.
"Ik zou ook niet kunnen lachen met zoveel Heineken reclame"
- "Als dat je niveau is, weet ik niet wat ik hier mee moet aanvangen"
Gohja, bij sommige mensen snap je nu ook wel meteen waarom ze single zijn. Destijds ook op tinder wel een hoop humorloze vrouwen tegengekomen. Niet dat je hetzelfde gevoel voor humor moet hebben, maar meestal snap je als persoon met normaal IQ/EQ wel wanneer iemand een (flauw) grapje maakt.

Wat mij altijd zal bijblijven was een heel knappe studente (ik zat op dat moment in de VS), die vanaf ik zei dat ik uit Europa kwam gewoon non-stop begon te klagen over "Europa", want ze was in Nederland geweest en de bediening was daar slecht, en de mensen niet vriendelijk, en dit, en dat.

Voor mij gaat het 'm puur om de seksuele connotatie, als dat het eerste bericht is, is "die wil poepen, wegwezen vetzak!" Mijn idee.

En het moet absoluut niet serieus zijn! Ik ben de eerste om zever toe te juichen!
Maar niet als het in de eerste berichten al draait rond seksuele toespelingen of vrouwonvriendelijke "grapjes". Dan krijg je van mij een virtuele middenvinger.

Voor mij gaat het 'm puur om de seksuele connotatie, als dat het eerste bericht is, is "die wil poepen, wegwezen vetzak!" Mijn idee.

En het moet absoluut niet serieus zijn! Ik ben de eerste om zever toe te juichen!
Maar niet als het in de eerste berichten al draait rond seksuele toespelingen of vrouwonvriendelijke "grapjes". Dan krijg je van mij een virtuele middenvinger.
En toch Wannes gedaan?

Dus ik moet dees als eerste foto zetten en zeggen dat de grootste slurf niet op de foto staat en opeens ga ik overstelpt worden door matches?
Goed om te weten :unsure:😉
15039522_1473654889318466_7631849049120505523_o.jpg

Terug
Bovenaan