Het grote BeyondGaming Dating topic

Daar op selecteren NA een eerste date is nog erger hoor :smile:

En tijdens de date zelf?
Nee maar even serieus, wordt dat echt nog gedaan? Ja mss als je 16 bent maar vanaf een bepaalde leeftijd maakt dat toch allemaal niet zoveel meer uit, denk ik dan.
Tenzij je te maken hebt met iemand met een micropenis of gigantisch grote en vooral dikke piemel en vooral die laatste is alles behalve prettig. Geen ene vrouw zit te wachten op een vent met een buiten proportioneel grote trouser snake die haar na elke vrijpartij zoveel pijn bezorgt waardoor ze 2 dagen scheef loopt. Denk niet dat iemand daarop zit te wachten...

Zolang een man weet hoe hij een vrouw moet plezieren, alles bijeen (👅👉 en sommige wellicht 🤟✊️) doet het formaat er niet zoveel aan toe dus aub stop met die olifantenjokes van hierboven.😩

Wat mij altijd zal bijblijven was een heel knappe studente (ik zat op dat moment in de VS), die vanaf ik zei dat ik uit Europa kwam gewoon non-stop begon te klagen over "Europa", want ze was in Nederland geweest en de bediening was daar slecht, en de mensen niet vriendelijk, en dit, en dat.
Beetje off topic maar ja, da's typisch he. Een Canadese collega van mij was eens een week naar Barcelona geweest. Het eerste wat em zei tegen mij nadien was: "I noticed in Europe everyone likes to take it easy". Ik kan mij soms iets te veel ergeren aan dat soort uitspraken.

Ook ne keer jaren eerder dat een Amerikaanse collega zoiets zei en ik al een hele preek zat af te steken over hoe Europa bestaat uit allemaal verschillende landen met elks hun taal en cultuur of zo... Zegt diejen daar kei droog terug: "What a typically European thing to say." XD XD Daar had em mij wel zalig mee liggen.

Ook eens ene die mij vroeg hoe wij "a two-by-four" noemen in Europa want met het metriek stelsel kloppen die maten niet meer. Kheb hem gezegd dat 2 willekeurige Europeanen hoogstwaarschijnlijk niet eens dezelfde taal spreken maar bij ons is het "een balk" of "een plank".

Beetje off topic maar ja, da's typisch he. Een Canadese collega van mij was eens een week naar Barcelona geweest. Het eerste wat em zei tegen mij nadien was: "I noticed in Europe everyone likes to take it easy". Ik kan mij soms iets te veel ergeren aan dat soort uitspraken.

Ook ne keer jaren eerder dat een Amerikaanse collega zoiets zei en ik al een hele preek zat af te steken over hoe Europa bestaat uit allemaal verschillende landen met elks hun taal en cultuur of zo... Zegt diejen daar kei droog terug: "What a typically European thing to say." XD XD Daar had em mij wel zalig mee liggen.

Ook eens ene die mij vroeg hoe wij "a two-by-four" noemen in Europa want met het metriek stelsel kloppen die maten niet meer. Kheb hem gezegd dat 2 willekeurige Europeanen hoogstwaarschijnlijk niet eens dezelfde taal spreken maar bij ons is het "een balk" of "een plank".
Haha, goh eerlijk de werkcultuur daar is volgens mij vooral een voorbeeld van "tonen dat je werkt". Heb er een jaar gezeten, we hadden 2 weken betaald verlof wat werd bekeken als zeer veel en een soort geschenk van onze baas, maar vanaf die zijn rug draaide (congres elders) bleef er welke dag twee man thuis.

Ook is die hele fooi-cultuur gewoon iets waardoor Amerikanen dat hyper-opgewekte en mouwvegende bedienend personeel zijn gewoon geraakt. Hier verdienen die mensen zo ook genoeg om te overleven uiteindelijk, zonder zich zo theatraal te gedragen.

Nu, meer on-topic, dat compleet gebrek aan bewustzijn over hoe je eigen cultuur maar één van velen is en dus niet de internationale referentie, noem het gerust kleinburgerlijkheid, is iets waar de VS misschien in uitblinkt, maar wat je in Vlaanderen nu ook wel veel tegenkomt. De gezichten die sommige van mijn vrienden trokken als mijn vrouw een voor haar normale anekdote vertelde waren soms veelzeggend. Sommige mensen zijn echt verbaasd dat er mensen niet leven zoals hier onder de kerktoren en toch ook gelukkig zijn en een goede levenskwaliteit hebben.

Of zoals een Amerikaanse ex-collega zei: "I totally misunderstood you lot. You're not all wry, cynical and introverted people who hate everyone and everything, you're just stripped of all superficial nonsense. You don't say a lot, but what you guys do say, you mean it".

Of zoals een Amerikaanse ex-collega zei: "I totally misunderstood you lot. You're not all wry, cynical and introverted people who hate everyone and everything, you're just stripped of all superficial nonsense. You don't say a lot, but what you guys do say, you mean it".
Ik heb ooit op een meeting in de VS wat feedback gekregen, waarop men mij vroeg wat ik ervan vond. Ik zei oprecht iets in de trant van "Oh it was very interesting".
Mijn baas zo wat ongemakkelijk "So...when you say interesting, do you mean 'interesting'? Because when my mother in law says that it means she totally hates it."

Het cultureel verwachtte antwoord was dus iets zoals "Yeah awesome! It was great! Thank you guys so much!"

Ik heb ooit op een meeting in de VS wat feedback gekregen, waarop men mij vroeg wat ik ervan vond. Ik zei oprecht iets in de trant van "Oh it was very interesting".
Mijn baas zo wat ongemakkelijk "So...when you say interesting, do you mean 'interesting'? Because when my mother in law says that it means she totally hates it."

Het cultureel verwachtte antwoord was dus iets zoals "Yeah awesome! It was great! Thank you guys so much!"

Hetzelfde met "how are you" in de VS, het is niet de bedoeling dat je daar eerlijk op antwoordt, ze willen gewoon een "how are you" of standaard "fine" terug.
Ooit wel een redelijk senior profiel in de VS tegengekomen die na het rondje "fine... fine" gewoon toevoegde "of course, we all know we're lying, right?" omdat het inderdaad zware dagen & nachten waren :)

Hetzelfde met "how are you" in de VS, het is niet de bedoeling dat je daar eerlijk op antwoordt, ze willen gewoon een "how are you" of standaard "fine" terug.
Ooit wel een redelijk senior profiel in de VS tegengekomen die na het rondje "fine... fine" gewoon toevoegde "of course, we all know we're lying, right?" omdat het inderdaad zware dagen & nachten waren :)
Dat is hier toch ook zo?

Hoe gaat het? Goed.
Ca va? Ja, ça va.

Maar weinig dat iemand z'n hart begint te luchten. En ik vind dat ok.

Dan heeft die toch nog niet veel met Italianen, Spanjaarden, Hollanders, UKers,... gewerkt...

Laatst bewerkt:
Gewoon om efkes een inzicht te geven aan sommige anderen hier:
Gisterenavond Tinder geïnstalleerd, daarnet gezien dat ik MEER dan 400 likes heb. What da fuck moet dat dan wel niet zijn voor bloedmooie vrouwen? 😨

Aantal likes van mijn kant uit: 2. 😬

Mijn sprookje van 4 maanden lijkt ook uit, had tijdens onze berichten de laatste dagen al door dat er iets scheelde... dus ik zeg dat ze moet zeggen als er iets was. Ze twijfelt toch de hard of ze zich wil settelen want precies toch nog niet klaar voor en de gevoelens langs haar kant blijven wat uit ondanks de goede klik. Na lange relatie van 8j en 2 kids met ex is ze er blijkbaar nog niet over na een jaar. Hoewel vooraf duidelijk was dat ze een serieuze relatie wou. En vorige week nog een romantisch weekendje met alles erop en eraan, leuk bday cadeautje etc. Heel raar dit, niet zien aankomen ook en best kut na 3j single eindelijk nog eens iemand te vinden die de moeite is. Achja we'll see... iig geen zin in terug jarenlange losbandige seks.

Laatst bewerkt:
Gisterenavond Tinder geïnstalleerd, daarnet gezien dat ik MEER dan 400 likes heb. What da fuck moet dat dan wel niet zijn voor bloedmooie vrouwen? 😨

Er komen drukken weken aan voor jou, met al die dates die nog wachten. ;)

Nee dat niet, maar je gaat mij niet vertellen dat er van die honderden er niet enkele tientallen de moeite waard zijn om te ontmoeten. :)

En zeker als ze zoals mij zijn (ik trakteer namelijk altijd op een eerste date).
Een mooie man (ik niet, maar jouw dates) en gratis eten en drinken... :biglaugh:

Nee dat niet, maar je gaat mij niet vertellen dat er van die honderden er niet enkele tientallen de moeite waard zijn om te ontmoeten. :)

En zeker als ze zoals mij zijn (ik trakteer namelijk altijd op een eerste date).
Een mooie man (ik niet, maar jouw dates) en gratis eten en drinken... :biglaugh:
Enkele tientallen?!? Doe mij dat niet aan! 😭

Gelieve het gestoef voor het brutoloon topic te houden, dank u.

Terug
Bovenaan