Het grote BeyondGaming Dating topic

Opnieuw bijna een maand later en opnieuw geen enkele match op Bumble...

Dit is echt niet goed voor mijn zelfvertrouwen. :rofl:
Ik heb natuurlijk geen zicht op jouw profiel, maar zijn jouw foto’s een beetje van goede kwaliteit? Want kwalitatieve foto’s maken volgens mij echt een verschil.

Tips die ze geven:
1) Kwalitatieve foto (dus niet met een webcam uit 2003)
2) Oogcontact, dus geen zonnebril
3) Alleen op de foto staan
4) Je eerste foto een “headshot” maken, dus enkel hoofd / borst.

Ik heb natuurlijk geen zicht op jouw profiel, maar zijn jouw foto’s een beetje van goede kwaliteit? Want kwalitatieve foto’s maken volgens mij echt een verschil.

Tips die ze geven:
1) Kwalitatieve foto (dus niet met een webcam uit 2003)
2) Oogcontact, dus geen zonnebril
3) Alleen op de foto staan
4) Je eerste foto een “headshot” maken, dus enkel hoofd / borst.
Kheb dat ook allemaal, ook al maanden geen match of like. Ook Tinder blijft uit. Volgens mij hebben ze de algoritmes weer veranderd ofzo. Dat of ik ben gewoon een lelijke vent 😅

Natuurlijk zal ik hier netjes delen! 😇

Gisteren ene die in chat dacht dat een opmerking genre: "overdag een dame, 's nachts een mannenverslindster?" En "ik ben ook soms nogal een beest" perfect gepast was binnen de eerste 10 berichten.

@ToasT nog steeds NIET herkenbaar? 🤔

Moest je op de foto staan met een olifant en zijn slurf vasthoudt op die foto, zou je het dan grappig vinden moest de man sturen dat je zijn slurfje ook eens mag vasthouden? :unsure:

Moest je op de foto staan met een olifant en zijn slurf vasthoudt op die foto, zou je het dan grappig vinden moest de man sturen dat je zijn slurfje ook eens mag vasthouden? :unsure:
Is dit een serieuze vraag?
In "zever-modus" waar dat type moppen rondvliegen en/of met iemand die ge kent kan dat aanvaardbaar zijn.
Als openingszin tegen een wildvreemde lijkt me dat wat... "de situatie niet kunnen inschatten"?

In "zever-modus" waar dat type moppen rondvliegen en/of met iemand die ge kent kan dat aanvaardbaar zijn.
Als openingszin tegen een wildvreemde lijkt me dat wat... "de situatie niet kunnen inschatten"?

Ik ben hier zelden serieus :smile:
Wel al van iemand gehoord dat ze die opmerking vaak kreeg op haar foto :tongue:

Een vriendin die op Bumble zit, laat me op café af en toe een swipen tot er 5 à 10 matches zijn, en dan stuur ik ze allemaal een openingszin zo onnozel als dat met de slurf. Van de +/- 20 openingszinnen die ik verstuurd heb in die aard was er welgeteld 1 die zei dat die geen zin had in spelletjes. De rest reageerde behoorlijk ... enthousiast.

Een vriendin die op Bumble zit, laat me op café af en toe een swipen tot er 5 à 10 matches zijn, en dan stuur ik ze allemaal een openingszin zo onnozel als dat met de slurf. Van de +/- 20 openingszinnen die ik verstuurd heb in die aard was er welgeteld 1 die zei dat die geen zin had in spelletjes. De rest reageerde behoorlijk ... enthousiast.
Die gasten zijn dood content dat der eens effectief iemand reageert, behoorlijk belachelijk van u.

Ik ben hier zelden serieus :smile:
Wel al van iemand gehoord dat ze die opmerking vaak kreeg op haar foto :tongue:
Just checking :tongue:

Pas mijn post aan "tegen een wildvreemde vrouw".

Maar dan wel klagen dat er geen reacties komen. Emotieloze omhoog gevallen wezens die vrouwen.

Kheb dat ook allemaal, ook al maanden geen match of like. Ook Tinder blijft uit. Volgens mij hebben ze de algoritmes weer veranderd ofzo. Dat of ik ben gewoon een lelijke vent 😅

Ben jij dat op je profielfoto?
If so, begin al eens met die donkere bril af te zetten en het licht aan te doen dan hebben we al een veel beter beeld van hoe Pana eruitziet.🧐

Ben jij dat op je profielfoto?
If so, begin al eens met die donkere bril af te zetten en het licht aan te doen dan hebben we al een veel beter beeld van hoe Pana eruitziet.🧐
Ik denk niet dat hij persé hier naar een match op zoek is. Indien wel kan hij gewoon een foto naar xAnyana en Mulan sturen zonder hier al z'n privacy te moeten opgeven.

Jullie zijn niet alleen met de swipe-moeheid!
Matchmaking wordt misschien wat:

Dus net wél gebruiken als vrouw zou ik zeggen.
Want gratis filter tegen mannen met slecht inschattingsvermogen?
Dus ik moet aan mannen vragen of ze mijn slurf willen vasthouden? 🤔

Nee, met olifant of gelijk wat op de foto staan, en degenen die reageren met zoiets als 'leuke slurf' etc. kan je dan binnen de milliseconde ghosten.

Tijdsefficiëntie :fingerguns_r:
Ik kan nu ook al negeren wie me niet intrigeert hoor. 🤷🏼
Daarvoor moet ik niet extra bevestigd zien dat "alle mannen pubers zijn".
(Nee, dat geloof ik niet echt 😉)

Maar degenen bij wie het meerdere berichten duurt vooraleer je door hebt dat ze kut zijn, filter je wel al vanaf het eerste bericht hé :)
Totaal niet, enkel diegene met puberale "ik wil poepen!"-humor. 🤷🏼
Mss ook als eerste zin gebruiken: 'goh die Jordan Petersen tis toch ne kerel hé' en 'ze gaan wel ver hé in abortus tegenwoordig', en afhankelijk van de antwoorden daarop kan je ook al de misogynisten eruit plukken.
Zeker als ze ook nog eens ideologisch fan zijn van crypto :biglaugh:
Ik selecteer meer op gevoel voor humor dan op politiek/economisch bewustzijn.

Terug
Bovenaan