Het grote BeyondGaming Dating topic

voor wat het waard is: doe dat niet.

1. Kans dat je een oprecht antwoord krijgt (en niet omfloerst om je niet te kwetsen, zie ook reactie van Mulan) is klein.
2. Uit 1. volgt mogelijk dat je bij volgende dates zo focust op dat aspect “om dat deze keer wel juist te doen”, dat je je spontaniteit/eigenheid deels verliest voor een aspect dat misschien a) nooit relevant was want een omfloerste drogreden b) niet relevant is want de nieuwe date vindt dat aspect totaal onbelangrijk en/of c) geen onderdeel is van wie je bent en je jezelf dus anders gaat voordoen. Good luck with thàt.
3. Zie het voorlopig als een samenloop van (onbekende) omstandigheden en wacht een volgende date af.
4. Als die tweede date er niet komt, is het -gebaseerd op de verstrekte info van voor en tijdens de date- voor jou het veiligst om te veronderstellen dat voor haar “de klik” er effectief niet (voldoende) was, al dan niet versterkt door een bepaald beeld dat ze over je gevormd had tijdens communicatie voor de date.

Oke, dat is helder en kan ik me ook helemaal in vinden. Bedankt voor je advies :) Zal gewoon afwachten worden en dan zie ik wel wat er al dan niet gebeurt!

ik maak verschrikkelijke selfies dus ik denk dat ik er in het echt beter uit zie - maar we konden goed lachen en hadden een heel vlotte conversatie over vanalles en nog wat voor meer dan 2 uur lang op café.

En 2u is nog niet zo lang.

Mijn vorige first date was 5u lang in verschillende cafés.

Het jammere aan Tinder etc dates lijkt mij dat er veel ingezet wordt op een instant-klik maar dat er veel die klik verkeerd inschatten. Ze lijken vaak te verwachten dat de romantische wieltjes direct gaan draaien, terwijl heel veel relaties die nonline begonnen met een veel simpeler klik startten. Gewoon de klik van ‘communicatie met deze persoon lukt goed’ ipv ‘ik zie mij dezen binnen drie dates wel kussen’. Dat organisch groeien wordt imo vaak te snel afgeknipt omdat men teveel de focus legt op ‘ga ik hier eindigen met een witte jurk en een hypotheek’. Ik zeg niet alle en iedereen! En waarschijnlijk is de andere zelfs niet helemaal bewust van de redenering. En dan blijft een partij achter met ‘wat deed ik fout’ in een basic foutloos scenario.

Het jammere aan Tinder etc dates lijkt mij dat er veel ingezet wordt op een instant-klik maar dat er veel die klik verkeerd inschatten. Ze lijken vaak te verwachten dat de romantische wieltjes direct gaan draaien, terwijl heel veel relaties die nonline begonnen met een veel simpeler klik startten. Gewoon de klik van ‘communicatie met deze persoon lukt goed’ ipv ‘ik zie mij dezen binnen drie dates wel kussen’. Dat organisch groeien wordt imo vaak te snel afgeknipt omdat men teveel de focus legt op ‘ga ik hier eindigen met een witte jurk en een hypotheek’. Ik zeg niet alle en iedereen! En waarschijnlijk is de andere zelfs niet helemaal bewust van de redenering. En dan blijft een partij achter met ‘wat deed ik fout’ in een basic foutloos scenario.
De focus leggen op plezier maken en "we zien wel wat ervan komt" lijkt me beter dan "met de dees zal het wel lukken!". Maar ik begrijp wel dat mensen zo gefixeerd zijn op het doen klikken. Een date is in wezen niet vrijblijvend: je spreekt met elkaar af met als einddoel een relatie (of seks :unsure: ). Alles wat van dat doel afwijkt is een faling.

Akkoord. Allez, niet per se ivm een zgn. verschil is tussen online en offline. Je kan ook mensen offline tegenkomen en dan na een succesvolle date te versmachtend acteren. Terwijl het meer tijd nodig heeft om te groeien.

Echter kan er enige tijd over gaan om organisch te groeien, in die mate dat er eerder sprake is van een friendzone. En voor een man is het niet makkelijk te analyseren wanneer op dat vlak het bij een vriendschap zal blijven (en zich dan afvraagt als hij niet eerder duidelijke intenties had moeten kenbaar maken) of dat de vriendschap net rijp is om een stap verder te gaan en er gevoelens bij de vrouw zijn (maar de kans laat liggen omdat hij in de friendzone meent te zitten).

Om bovenstaande voor mannen moeilijk op te lossen patstelling te vermijden, kan er veel druk op zitten om de romantische wieltjes direct te willen doen draaien.

En zo mag je het dus niet bekijken :)
Awel inderdaad, maar een date via een datingsite is nogal obvious een date. Iemand leren kennen op café en er later mee afspraken is minder obvious een date.

En uit "gefaalde" dates kan je leren. Niet elk afspraakje "klikt" en het is vaak giswerk en zoeken ... todat het klikt. En dan ben je vertrokken.

Opmerking waar de andere mannen mss iets aan hebben:

Wat is dat toch met die mannen die hun profiel inleiden met een Engelstalige tekst?!?!
Nee, Jordy uit Zwevezele, geboren in Zwankendamme, het maakt je niet mysterieus of intelligent, het maakt dat ik ❌ duw nog voor ik wil scrollen! 🤨

Wat is dat toch met die mannen die hun profiel inleiden met een Engelstalige tekst?!?!
Nee, Jordy uit Zwevezele, geboren in Zwankendamme, het maakt je niet mysterieus of intelligent, het maakt dat ik ❌ duw nog voor ik wil scrollen! 🤨
Bij mij stond dat in het Engels voor al die niet-Belgen in Brussel eigenlijk, maar zo lang het geen absolute cliché's zijn en/of het vol schrijffouten staat lijkt me dat zo geen probleem.

Die richten mss tevens hun pijlen op Oekraïense of Aziatische “trends”? :unsure:

Een "stoere" levenswijsheid of quote dan?

Die richten mss tevens hun pijlen op Oekraïense of Aziatische “trends”? :unsure:
Aziatisch? Fuck! 😜

Ik krijg er alvast het vliegend schijt van.

Beste was toch:
"Benieuwt als dat de vrouwen ook originele openingszinnen hebben!"

:help:

Euhm... Mag ik al terug onder mijn steen kruipen? 😬

Oooh, komaan?!?
"Lost bee is looking for a sensual flower with beautifull leaves and nice scent to pollinate"

*Maakt hoofdschotgebaar*

Bon, nieuw selectiecriterium wordt dus "laat me niet kotsen in mijn eigen mond". 😑

Terug
Bovenaan