Het grote BeyondGaming Dating topic

Amai das hier rustig, iedereen van't straat?
Ik had vorig weekend afgesproken voor 2e date maar besefte dan dat die overlapte met aankomst in sunparks met m’n maten en die date bleek niet verenigbaar met Legacy Festival weekend :unsure:
Deze week zijn m’n (zieke) kinderen bij mij en FWB is gestopt, dus all quiet.

Tijdje gebabbeld met een vrouw van m'n leeftijd (+/- 25), nummers uitgewisseld en dan op date geweest. Was heel gezellig en meteen 2e date vastgelegd. Vervolgens quasi ghosting (antwoorden binnen 10-12 uur) langs haar kant.

De demoontjes in mij vragen zich natuurlijk meteen af wat ik verkeerd heb aangepakt tijdens de date en ik kan er voorlopig niet echt een vinger op leggen. Aangezien we uitgebreid foto's/selfies hebben uitgewisseld kan het niet echt aan m'n uiterlijk liggen lijkt me - ik maak verschrikkelijke selfies dus ik denk dat ik er in het echt beter uit zie - maar we konden goed lachen en hadden een heel vlotte conversatie over vanalles en nog wat voor meer dan 2 uur lang op café.

Ik ben geneigd om te vragen wat haar tegenviel gewoon omdat ik graag wil weten wat ik anders zou moeten aanpakken want voor nu ben ik echt clueless, maar dat komt ook gewoon erg raar over vrees ik. Bij vorige dates die de mist in gingen wist ik over het algemeen meteen al wat er fout was gelopen. Aantrekking die volledig mist, geen spark, onoverkomelijke verschillen die toevallig naar boven komen tijdens de conversatie, pijnlijke stiltes... geen van dat alles nu dus ik ben echt in de war.

Vrouwen zijn soms echt heel ingewikkeld als je het mij vraagt :oink:. Bovenal vind ik het jammer want ik had oprecht het idee dat we goed klikten met elkaar. Toch genoeg om een paar dates uit te proberen.

Mss is er wat persoonlijke shit in haar leven aan de gang die momenteel voorrang krijgt ofzo dus zou zeggen wacht even die 2de date af en als ze ook daar geen interesse in heeft, move on.
Het is niet omdat je leuke gesprekjes hebt etc dat iemand 24/7 online moet zijn om te reageren dus bespaar jezelf verdere hoofdpijn en houd je even met iets bezig.
Dat is toch althans wat ik zou doen.

Mss is er wat persoonlijke shit in haar leven aan de gang die momenteel voorrang krijgt ofzo dus zou zeggen wacht even die 2de date af en als ze ook daar geen interesse in heeft, move on.
Het is niet omdat je leuke gesprekjes hebt etc dat iemand 24/7 online moet zijn om te reageren dus bespaar jezelf verdere hoofdpijn en houd je even met iets bezig.
hier ons gouden raad van Tante Kaat :s

Ik ben geneigd om te vragen wat haar tegenviel gewoon omdat ik graag wil weten wat ik anders zou moeten aanpakken want voor nu ben ik echt clueless, maar dat komt ook gewoon erg raar over vrees ik. Bij vorige dates die de mist in gingen wist ik over het algemeen meteen al wat er fout was gelopen. Aantrekking die volledig mist, geen spark, onoverkomelijke verschillen die toevallig naar boven komen tijdens de conversatie, pijnlijke stiltes... geen van dat alles nu dus ik ben echt in de war.
Ik kan enkel zeggen: als het je meer rust brengt, moet je dat zeker doen! Maar leg je er maar bij neer dat er een redelijke kans is op een antwoord waar je weinig mee kan, genre "ik voelde geen klik om verder te daten".
Maar als iemand mij zo een vraag zou sturen, zou ik wel antwoorden. Maar waarschijnlijk ook vaag omdat ik de ander niet wil kwetsen. 😬 Of soms omdat ik zelf niet weet wat ik mis. Ik heb meermalen gedatet met mannen die op papier perfect waren, maar waar een spark, romantische vlam,.. ontbrak. En wat moet je dan zeggen tegen de typische "rustige, brave kerel"? "Ik vind jouw persoonlijkheid wel leuk, maar wil je helaas niet bespringen."?
Vrouwen zijn soms echt heel ingewikkeld als je het mij vraagt :oink:.
Helemaal mee eens! 😁
Bovenal vind ik het jammer want ik had oprecht het idee dat we goed klikten met elkaar. Toch genoeg om een paar dates uit te proberen.
Als je dan het gevoel krijgt gehost te worden, is dat iss absoluut kak!

Hier ondertussen ook een profiel aangemaakt, we zullen wel zien hoe lang ik het vol hou. 🙈

Ah ik ben niet iemand die zelf normaal supervlot reageert op berichtjes, dus dat stoort me eigenlijk niet. Het is gewoon een erg markant verschil ineens dat niet zomaar uit de lucht komt vallen :tongue: Zoals je zegt kan dat natuurlijk veel redenen hebben.

Maar ik ga zeker even aanzien wat er gebeurt met de 2e date ja. Ik ben zelf altijd heel direct om mijn (des)interesse aan te geven als iemand erachter vraagt maar ik vergeet soms dat niet iedereen zo wired is natuurlijk.

Ik kan enkel zeggen: als het je meer rust brengt, moet je dat zeker doen! Maar leg je er maar bij neer dat er een redelijke kans is op een antwoord waar je weinig mee kan, genre "ik voelde geen klik om verder te daten".
Maar als iemand mij zo een vraag zou sturen, zou ik wel antwoorden. Maar waarschijnlijk ook vaag omdat ik de ander niet wil kwetsen. 😬 Of soms omdat ik zelf niet weet wat ik mis. Ik heb meermalen gedatet met mannen die op papier perfect waren, maar waar een spark, romantische vlam,.. ontbrak. En wat moet je dan zeggen tegen de typische "rustige, brave kerel"? "Ik vind jouw persoonlijkheid wel leuk, maar wil je helaas niet bespringen."?

Helemaal mee eens! 😁

Als je dan het gevoel krijgt gehost te worden, is dat iss absoluut kak!

Hier ondertussen ook een profiel aangemaakt, we zullen wel zien hoe lang ik het vol hou. 🙈

Dat is dus volgens mij precies de reden om er geen vragen over te stellen want als iemand het niet uit zichzelf aangeeft gaat het nooit komen vermoed ik. Wat begrijpelijk is gezien hoe sommige mensen - en dan mannen in het bijzonder - reageren op afwijzing.

Nu ben ik zelf afwijzing gewend en nog nooit een probleem mee gehad en zag het over het algemeen van mijlenver aankomen, daarom dat ik dus nu wat in de war ben.

Maar ik zal het binnenkort wel zien zeker!! :)

"Wij zijn een man en vrouw en we zijn op zoek naar ..." ??
🤪
200w.webp

Dat is dus volgens mij precies de reden om er geen vragen over te stellen want als iemand het niet uit zichzelf aangeeft gaat het nooit komen vermoed ik. Wat begrijpelijk is gezien hoe sommige mensen - en dan mannen in het bijzonder - reageren op afwijzing.
Ik ben dan weer het type dat het niet spontaan zal zeggen maar wel zal antwoorden als de vraag wordt gesteld.

Ah ik ben niet iemand die zelf normaal supervlot reageert op berichtjes, dus dat stoort me eigenlijk niet. Het is gewoon een erg markant verschil ineens dat niet zomaar uit de lucht komt vallen :tongue: Zoals je zegt kan dat natuurlijk veel redenen hebben.

Mss is ze iemand die gewoon niet into dat hele online gebabbel is, zet ze zich erover om online mensen te leren kennen, maar stopt ze er daarom mee als er irl contact is?

Ik ben geneigd om te vragen wat haar tegenviel gewoon omdat ik graag wil weten wat ik anders zou moeten aanpakken want voor nu ben ik echt clueless, maar dat komt ook gewoon erg raar over vrees ik.
voor wat het waard is: doe dat niet.

1. Kans dat je een oprecht antwoord krijgt (en niet omfloerst om je niet te kwetsen, zie ook reactie van Mulan) is klein.
2. Uit 1. volgt mogelijk dat je bij volgende dates zo focust op dat aspect “om dat deze keer wel juist te doen”, dat je je spontaniteit/eigenheid deels verliest voor een aspect dat misschien a) nooit relevant was want een omfloerste drogreden b) niet relevant is want de nieuwe date vindt dat aspect totaal onbelangrijk en/of c) geen onderdeel is van wie je bent en je jezelf dus anders gaat voordoen. Good luck with thàt.
3. Zie het voorlopig als een samenloop van (onbekende) omstandigheden en wacht een volgende date af.
4. Als die tweede date er niet komt, is het -gebaseerd op de verstrekte info van voor en tijdens de date- voor jou het veiligst om te veronderstellen dat voor haar “de klik” er effectief niet (voldoende) was, al dan niet versterkt door een bepaald beeld dat ze over je gevormd had tijdens communicatie voor de date.

Terug
Bovenaan