Het grote BeyondGaming Dating topic

Nou.

IMG_5226.png

Beetje initiatief durven nemen kan nooit kwaad.

Kunt ook op een bankske aan het water gaan zitten.
Voor sommigen werkt dat.
Als straks mijn droogkast klaar is ga ik erna eens naar buiten een toertje fietsen en mij ergens op een bankje gaan zetten. Hopelijk komt er een man uit de lucht vallen of komt er ene op het bankje naast me zitten. :unsure:

Laatst bewerkt:
Ik hoor het jullie allemaal heel graag zeggen om het gewoon te vragen, maar heeft iemand van jullie ook al eens effectief meegemaakt dat haar of zijn antwoord "nee" was? Dan sta je daar, wat onwennig in je haar te krabben, hopend dat je zo snel mogelijk naar huis mag gaan... :)
Ik heb wel eens een blauwtje gelopen. Voor zover ik me kan herinneren zelfs twee keer (ik ben zelf waarschijnlijk ook eerder voorzichtig op het vlak van initiatief nemen). Meestal heb je toch een idee of het gaat lukken of niet. Non-verbale communicatie is vaak erg duidelijk, op café wat dichter tegen mekaar staan, en zo van dingen.
De eerste keer had ik het bij het rechte eind wat haar gevoelens betrof, maar zij had nog een vriend en zij wou eerst die relatie beëindigen.
De tweede keer had ik het totaal verkeerd ingeschat, ja, dan krab je wat in je haar, en dan is dat zo. Ik heb daar geen blijvende trauma's aan overgehouden.
Ahh, en er is ook nog een derde keer. Zij is ondertussen al 25 jaar mijn vrouw, maar zij wou niet "starten" op een feestje bij haar ouders thuis, de dag nadien is ze naar mijn kot gekomen om die afwijzing goed te maken :cool:

Ik heb wel eens een blauwtje gelopen. Voor zover ik me kan herinneren zelfs twee keer (ik ben zelf waarschijnlijk ook eerder voorzichtig op het vlak van initiatief nemen). Meestal heb je toch een idee of het gaat lukken of niet. Non-verbale communicatie is vaak erg duidelijk, op café wat dichter tegen mekaar staan, en zo van dingen.
De eerste keer had ik het bij het rechte eind wat haar gevoelens betrof, maar zij had nog een vriend en zij wou eerst die relatie beëindigen.
De tweede keer had ik het totaal verkeerd ingeschat, ja, dan krab je wat in je haar, en dan is dat zo. Ik heb daar geen blijvende trauma's aan overgehouden.
Ahh, en er is ook nog een derde keer. Zij is ondertussen al 25 jaar mijn vrouw, maar zij wou niet "starten" op een feestje bij haar ouders thuis, de dag nadien is ze naar mijn kot gekomen om die afwijzing goed te maken :cool:
Direct makeup sex zonder dat jullie een koppel waren? Nice 👌👌

En vragen om te kussen ???
Sweet Lord Jesus !
Hoe zwak komt dit niet over ?!

Ik dacht dat Jawadde een man uit 2022 was en geen oermens of bonobo, dus dan valt dat wel mee als teken van zwakte hoor.
Samen met de beschaving is de ontwikkeling van taal er gekomen bij de mens. Dus is het best ok om die taal te gebruiken voor communicatie. Het is niet persé meer nodig om oerkreten en non-verbale tekens te gebruiken om een vrouwtje te verleiden.

Ik hoor het jullie allemaal heel graag zeggen om het gewoon te vragen, maar heeft iemand van jullie ook al eens effectief meegemaakt dat haar of zijn antwoord "nee" was? Dan sta je daar, wat onwennig in je haar te krabben, hopend dat je zo snel mogelijk naar huis mag gaan... :)
Dan efkes blasé ‘oh godzijdank’ zeggen en naar huis wandelen voor ze iets kan terugzeggen.

Als straks mijn droogkast klaar is ga ik erna eens naar buiten een toertje fietsen en mij ergens op een bankje gaan zetten. Hopelijk komt er een man uit de lucht vallen of komt er ene op het bankje naast me zitten. :unsure:
Ik ben dus geen fotomodel, ik pas nog niet voor Burka model, maar aan een man geraken is toch bij het simpelste dat er is. En dan bedoel ik niet die laatste randdebiel die bij sluiting van het café nog efkes Zeven Anjers, Zeven Rozen gaat meezingen met zijn porto. 24/7 uw flirtpersoonlijkheid opzetten en keuze te over.

Voor vrouwen is een date scoren op eender welke datingapp inderdaad kinderspel. Als het een beetje meezit heb je zelfs +20 likes per dag. Aan u om er eentje uit te kiezen. :)

Als man met een heel gemiddeld profiel mag je niet ontevreden zijn met eentje om de paar dagen.

Vorig jaar toen ik een profiel aanmaakte had ik de eerste dagen veel likes maar daarna was het toch niet meer de moeite.

En dan ?
Ben je een man of een muis ?
1000 maal beter om duidelijkheid te hebben dan al dat onduidelijk gedoe dat enkel kan eindigen in de friendzone-hel.

En vragen om te kussen ???
Sweet Lord Jesus !
Hoe zwak komt dit niet over ?!
Zorg gewoon voor een goede sfeer, lach wat, ontspan je, zorg voor enkele aanrakingen (niet sexueel) en als ze hierin meegaat ga dan voor de kus.
Hoe langer je dit gaat uitstellen hoe slechter.

Hou op hoor met die gare crimi clowntheorieën want er is helemaal niets mis om te vragen of het oké of hij haar een kus mag geven, vind dat persoonlijk zelfs kapotschattig.
Mijn ex deed vroeg dat in allerbegin ook en vond dat meer dan oke dat hij mij een kus gaf en dat na onze 2de date ofzo en mijn man was ook een verlegen type zoals topicstarter dus die heb ik dan maar zelf gekust anders was ik nog aan het wachten.
Er heeft ooit iemand aanstalte gemaakt om een poging te wagen maar die had al wel wat gezopen en nadat die hele avond in mijn bloesje heeft zitten gapen (hij was meer dan een kop groter) wou hij mij een kus op de wang geven maar die heb dan een duw gegeven en ben dan weggegaan. Was een viespeuk bah...

Er heeft ooit iemand aanstalte gemaakt om een poging te wagen maar die had al wel wat gezopen en nadat die hele avond in mijn bloesje heeft zitten gapen (hij was meer dan een kop groter) wou hij mij een kus op de wang geven maar die heb dan een duw gegeven en ben dan weggegaan. Was een viespeuk bah...
Wat je beschrijft is een wildvreemde, onbeschofte zattekloot die nauwelijks nog wist wat hij deed.

Compleet anders dan de setting die ik beschreef waar 2 mensen die al verschillende keren op date gingen met elkaar en waar de kust uitblijft.
Als je bvb kijkt naar de meeste recente "boer zoekt vrouw" aflevering zie je nogmaals hoe belangrijk die eerste kus is als bevestiging voor beiden dat ze het echt zien zitten met elkaar en willen verdergaan.

Vorig jaar toen ik een profiel aanmaakte had ik de eerste dagen veel likes maar daarna was het toch niet meer de moeite.
Ja hier ook, enkele en die antwoorden dan niet.
hoe beter ik me voel in mijn vel & mijn figuur/gewicht stuk beter is dan pakweg 3j geleden, hoe minder matches ik heb :unsure:

Moest ik nu als 35 jarige terug op de datingmarkt komen, zou dat op date 2 gewoon zijn van ,ja het klikt wel echt he. ’’gaan we bij u slapen of bij mij?’’

Dat is mischien iet te direct, maar het leven is te kort voor al die zever als ge wat ouder word.

Vermijd de friend zone, vermijd vrouwelijke frigo’s en op langere termijn zijn goede kookkunsten plezanter als een mooi snoetje die afhaalbrol besteld.

Moest ik nu als 35 jarige terug op de datingmarkt komen, zou dat op date 2 gewoon zijn van ,ja het klikt wel echt he. ’’gaan we bij u slapen of bij mij?’’

Dat is mischien iet te direct, maar het leven is te kort voor al die zever als ge wat ouder word.

Vermijd de friend zone, vermijd vrouwelijke frigo’s en op langere termijn zijn goede kookkunsten plezanter als een mooi snoetje die afhaalbrol besteld.
Dus.... Op de 2de date niet in bed duiken met iemand = menselijke frigo.

Jup, still a happy single, who doesn't want 2 mingle! 🥳

(God zij dank zijn er zowel hier als in het echte leven ook mannen die er anders over denken. 🙄)

Terug
Bovenaan