Het grote BeyondGaming Dating topic

In bed belanden is meegenomen maar niet noodzakelijk op een eerste date.
Zoenen moet wel op eerste of tweede date gebeuren anders zit je al snel id friendzone.
Laat de sappen vloeien !

Oei ik heb dat pas gedaan op de 3de date met mijn vorige vriendin :P

Bij de eerste date betaal ik altijd voor de activiteit, maar hoe doen jullie dat voor de volgende dates?

Splitten vind ik zo gierig overkomen en de vrouw laten betalen is al helemaal ongemakkelijk voor mij... :rofl:

Bij de eerste date betaal ik altijd voor de activiteit, maar hoe doen jullie dat voor de volgende dates?

Splitten vind ik zo gierig overkomen en de vrouw laten betalen is al helemaal ongemakkelijk voor mij... :rofl:
in principe splitten, ook voor eerste date. Al kan dat ook zijn dat een het eten betaalt en de andere cocktails ofzo, afhankelijk van wat ge gaat doen.

Wa is er gierig aan splitten? Ik stel altijd voor om een deel te betalen of als we iets gaan drinken dan de volgende te halen bv.. Tenzij de andere al nen grote effort heeft gedaan aka van ver speciaal voor u is afgekomen of ge zijt perongeluk een dik half uur te laat :unsure: dan stel ik voor dat ik trakteer.

Wa is er gierig aan splitten? Ik stel altijd voor om een deel te betalen of als we iets gaan drinken dan de volgende te halen bv.. Tenzij de andere al nen grote effort heeft gedaan aka van ver speciaal voor u is afgekomen of ge zijt perongeluk een dik half uur te laat :unsure: dan stel ik voor dat ik trakteer.
Dit dus. Ook geen enkel probleem met splitten haha.

Manneke gij kunt n stukske zagen
Insert mijn profielfoto die ik eventjes had...

2000

Gij betaalt het eten en zij het hotel? Een carotel kan ook als ge op uw privacy gesteld zijt. :unsure:

Na lange tijd en veel dates eindelijk nog eens iemand tegengekomen waarbij het écht goed zit vanaf de eerste date. Veel gelachen en de dag erna bij haar thuis afgesproken. Enige minpunt is dat ze afgelegen woont (50min) hoewel çava nog. En 2 kids.... we zullen zien. Rustig aan.

Nog mensen die een iets langere afstand te overbruggen hebben? En dat is dan wss enke id weekends afspreken??

Laatst bewerkt:
Na lange tijd en veel dates eindelijk nog eens iemand tegengekomen waarbij het écht goed zit vanaf de eerste date. Veel gelachen en de dag erna bij haar thuis afgesproken. Enige minpunt is dat ze afgelegen woond (50min) hoewel çava nog. En 2 kids.... we zullen zien. Rustig aan.

Nog mensen die een iets langere afstand te overbruggen hebben? En dat is dan wss enke id weekends afspreken??
Is het een minpunt dat ze 2 kinderen heeft?:unsure:
Want als dat zo is dan lijkt me dat op zich wel een vervelend iets wat je niet zomaar eventjes kan oplossen door bvb te verhuizen.
Wij woonden vroeger op 40 min van elkaar en ik ben dan bij hem gaan wonen wat voor mij haalbaar was qua werk.
Als er echt een toekomst in deze relatie zit kunnen jullie wellicht overwegen om ergens in het midden te gaan wonen zodat het haalbaar blijft voor beide partijen.
Plus die woont met een 'd' kan echt niet en ik ben de laatste persoon die iemand moet verbeteren maar woond is gewoon te erg en dan nog eens kids erachter aangooien it's just to much.:x

Als er echt een toekomst in deze relatie zit kunnen jullie wellicht overwegen om ergens in het midden te gaan wonen zodat het haalbaar blijft voor beide partijen.
Persoonlijk vind ik dit heel makkelijk gezegd, logisch geredeneerd ook, maar in praktijk vaak een heel zware prijs voor de kinderen.
20km verder gaan wonen van school, hobby's,... Daarvoor moet je al heel wat uren extra pendelen in de ochtendspits met kinderen en met wat pech zegt de andere ouder: "JIJ koos om verder te gaan wonen dus JIJ mag ze komen halen én brengen, daarvoor moet ik geen extra naft verrijden zeker?!!"

Zeker in geval van kleine kinderen lijkt het veel logischer dat diegene zonder kinderen volledig verhuisd, of indien beide kinderen hebben: LAT-relatie met samenwonen in de kindvrije weken.

Persoonlijk vind ik dit heel makkelijk gezegd, logisch geredeneerd ook, maar in praktijk vaak een heel zware prijs voor de kinderen.
20km verder gaan wonen van school, hobby's,... Daarvoor moet je al heel wat uren extra pendelen in de ochtendspits met kinderen en met wat pech zegt de andere ouder: "JIJ koos om verder te gaan wonen dus JIJ mag ze komen halen én brengen, daarvoor moet ik geen extra naft verrijden zeker?!!"

Zeker in geval van kleine kinderen lijkt het veel logischer dat diegene zonder kinderen volledig verhuisd, of indien beide kinderen hebben: LAT-relatie met samenwonen in de kindvrije weken.
met andere woorden:
Is het een minpunt dat ze 2 kinderen heeft?
:unsure:
Ik ben KingNine niet, maar ja.

Vaak gehoorde repliek is iets in de trend van: "oh nee, zij kan er toch niet aan doen dat haar vent haar bedrogen en verlaten heeft? Moet zij door haar kinderen veroordeeld zijn tot een leven zonder liefdesgeluk?" Neen, daar gaat het allemaal niet om. Ik wil geen kinderen, zij heeft kinderen. Da's een minpunt, klaar.

In plaats daarvan doen we alsof het belangrijker is dat we overeenkomen dat ananas niet op een pizza hoort.

Intuïtief richt ik mijn pijlen toch ook in eerste instantie op vrouwen met max 1 kind, maar ben er me wel van bewust dat ik irrationeel en puberaal verliefd genoeg kan worden om dat “criterium” totaal te negeren.

Is idd mss wel gemakkelijk gezegd maar ik reageer ook alleen maar op hetgeen aangegeven is. (best weinig info...)
Persoonlijk vind ik 20km zeker haalbaar want 20km is geen 200km plus het ligt eraan van wat je er zelf van wilt maken.
Ken mensen die met oudere kinderen alles hebben achtergelaten om bij de nieuwe partner helemaal opnieuw te beginnen en dat werkt prima. Kinderen (sommige kinderen) kunnen zich soms zeer gemakkelijk aanpassen, nog gemakkelijker dan de ouders zelf.
Neen, daar gaat het allemaal niet om. Ik wil geen kinderen, zij heeft kinderen. Da's een minpunt, klaar.
Ja dan stopt toch? Als je daar al zeker van bent is al de rest bijzaak en dan houdt het op...

Ik heb nooit gezegd dat ik geen kids wil, ik doel er enkel op dat dit het iets minder makkelijk maakt. Moeilijk gaat ook. Ik ben 30+ dus de kans dat je date met iemand met kinderen is reëel. En waarom zou ze niet slagen. Moest ikzelf ook nog eens kids (dat typt makkelijker) hebben, wordt het idd al wel een pak ingewikkelder. Achja alles voor de liefde...

Als het goed zat stelde ik voor om de volgende keer te trakteren, als ik voor mezelf had uitgemaakt dat een 2e date niet hoefde drong ik aan om te splitten. Wij hebben elkaar ontmoet tijdens de lockdown, hij is de eerste keer hier blijven eten waarbij ik het afhaaldiner al had opgehaald tegen zijn komst, de 2e date heeft hij dan bij hem thuis uitgebreid gekookt. Post-covid lijkt het mij als vrouw toch ook meer aangewezen om in het openbaar (terrasje/restaurant) te daten, hoor mijn single vriendinnen dat toch weer actief opnemen. Ze verwittigen meestal ook op voorhand dat ze op date gaan zodat we onze telefoon wat in het oog kunnen houden moest het nodig zijn.

Heb ik hier ook al vaak herhaald, als je zelf geen kinderen hebt en uw date wel en als je tegelijkertijd nog eens een afstand te overbruggen hebt, dan weet je op voorhand dat jij diegene bent die zich zal moeten aanpassen. Een kind (zeker in co-ouderschap) pluk je niet zomaar weg uit de vertrouwde omgeving, de scheiding en nieuwe plusouder is op zich al traumatisch genoeg. Tenzij je u inderdaad kunt vinden in een LAT-relatie in de kindvrije weken, maar wat als je dan zelf nog een actieve kinderwens hebt?
Toen wij ons woonkrediet gingen ondertekenen zei de bankbediende dat ze moest voortmaken want ze moest de kinderen ophalen. Ze vertelde dat ze met haar nieuwe vriend was gaan samenwonen (samen gekocht) en dat hij altijd lastig wordt als ze vraagt in te springen voor de kinderen want het zijn 'HAAR kinderen'. Ik moest daar toch even bij slikken, in zo'n situatie kies je bewust voor de partner EN de kinderen, als je dat niet kan begin je er imo best niet aan. Ik weet zelf maar al te goed wat het is om als kind u aan te passen aan een plus-ouder, het heeft vaak gebotst met mama haar vriendjes tot ze zich uiteindelijk settelde met mijn stiefpapa, kon mij geen betere papa wensen :).

Terug
Bovenaan