Het grote BeyondGaming Dating topic

Ik heb ook 0,0 zin om nu nieuwe foto's te nemen voor op die apps :/
Nochtans zijn goede foto’s vrij belangrijk, omdat die apps grotendeels op een eerste indruk werken. Het kan ook helpen om uzelf in een positiever beeld te zien.

Heb je toevallig vrienden die met fotografie bezig zijn? Zij kunnen eventueel een aantal mooie portretfoto’s nemen.

Nochtans zijn goede foto’s vrij belangrijk, omdat die apps grotendeels op een eerste indruk werken. Het kan ook helpen om uzelf in een positiever beeld te zien.

Heb je toevallig vrienden die met fotografie bezig zijn? Zij kunnen eventueel een aantal mooie portretfoto’s nemen.
De foto’s die ik van haar al gezien heb zijn stuk voor stuk swipe-able ofzoiets. 👌

Ik heb geen zin meer om te daten. Daten vooral in de zin van mijzelf op die apps te smijten. Ik heb vorig jaar in oktober even een profiel aangemaakt op fb dating, bumble, ... en heb mijzelf daarmee slechts 2 maanden mee kunnen bezighouden. Ik vrees enkel als ik mijzelf niet op die apps smijt ik nooit iemand ga tegenkomen.

In mijn sociale leven kom ik niet echt veel/vaak nieuwe mensen tegen. Dan moet het ook al toevallig matchen, je beide single zijn en interesse hebben in elkaar. Dan heb je nog speeddating ook maar dat zie ik mezelf niet meteen doen. Ik zit nog altijd niet goed in mijn vel en dat is nu al een struggle die al heel men leven aansleept op en af. En tbh vind ik dat er nu op mijn slechtst uitzie :') Ik heb ook 0,0 zin om nu nieuwe foto's te nemen voor op die apps :/

Ik merk ook dat ik door de jaren heen steeds eenzamer word en meer nood heb en verlang naar affectie, liefde en iemand om mijn leven mee te delen. Ik probeer mij zoveel mogelijk bezig te houden en af te spreken met vrienden of meetings te doen omdat dat het gevoel wel onderdrukt. Maar uiteindelijk ja wil ik niet alleen blijven en iemand vinden waarmee het klikt en het wederzijds is.

Ik weet het allemaal niet meer en ik voel mij hierdoor soms zo waardeloos en ongewild. 'I will never be good enough for somebody I like'.

Zucht. 🥲

Ik ben ook "verplicht" om me bezig te houden met datinapps omdat ik via vrienden of mijn werk nooit een potentiële partner zal ontmoeten.
Jullie zijn natuurlijk niks verplicht maar zonder op die apps te zitten, een vriendengroep of buiten te komen gaat het moeilijk worden.

Een set goede foto's is zoals eerder al gezegd wel een plus. Ken je mensen die daarbij kunnen helpen zonder dat je daar iets van betaling tegenover moet zetten?

Meh, van die artificiële gemaakte foto’s zijn het toch ook niet? Liever natuurlijke foto’s die in het moment genomen zijn. Niet waar 4 uur voor geposeerd wordt.

Meh, van die artificiële gemaakte foto’s zijn het toch ook niet? Liever natuurlijke foto’s die in het moment genomen zijn. Niet waar 4 uur voor geposeerd wordt.
Een goede fotograaf kan mooie geposeerde foto’s nemen die allesbehalve onnatuurlijk aanvoelen.

Voorbeeld:
Mooi belicht, scherp in beeld, goede resolutie.

Slecht belicht, niet mooi in focus, slechte resolutie.

Ik zeg niet dat alle foto’s topkwaliteit moeten zijn, maar als alles zoals de onderstaande is, dan ga je volgens mij minder succes boeken.

Haha ik ga mezelf dan juist veel negatiever zien omdat ik met de realiteit geconfronteerd word.
Jullie zijn natuurlijk niks verplicht maar zonder op die apps te zitten, een vriendengroep of buiten te komen gaat het moeilijk worden.

Een set goede foto's is zoals eerder al gezegd wel een plus. Ken je mensen die daarbij kunnen helpen zonder dat je daar iets van betaling tegenover moet zetten?
Ik heb vrienden en ik kom buiten. Maar geen vrienden waarmee ik uitga en zo een hoop andere mensen ontmoet dan. Dat zegt me ook niet veel.

---

Mijn foto's waren oké in der tijd, niet superslecht. Maar ik haat foto's waar ik volledig opsta door mijn gewicht (ik had er toen 2). En ik weet dat dat moet want ik wil niks achterhouden en daardoor iemand zijn tijd verspillen. Maar dat is hetgene dat me nu ook zo hard tegenhoudt om er terug mee te beginnen. Bepaalde foto's die ik heb vind ik nu al te outdated. En de volledige foto's die ik had vond @Mulan toen ik haar ontmoette dat die niet meer zo heel representatief waren. Dat vond ik moeilijk om te horen want toen ik Mulan ontmoette woog ik evenveel als op die foto. Dus blijkbaar was ik toen al mensen beet aan het nemen en zag ik er slanker uit op die foto's. En nu is mijn gewicht er niet beter op geworden.

Dan zou je denken doe iets aan je gewicht als het je zo stoort en belemmert en dat is een mentale strijd die ik al jaren aan het voeren ben met al veel pogingen. Ik vind mijzelf zo zwak hierdoor omdat ik het nooit volhou.

Haha ik ga mezelf dan juist veel negatiever zien omdat ik met de realiteit geconfronteerd word.

Ik heb vrienden en ik kom buiten. Maar geen vrienden waarmee ik uitga en zo een hoop andere mensen ontmoet dan. Dat zegt me ook niet veel.

---

Mijn foto's waren oké in der tijd, niet superslecht. Maar ik haat foto's waar ik volledig opsta door mijn gewicht (ik had er toen 2). En ik weet dat dat moet want ik wil niks achterhouden en daardoor iemand zijn tijd verspillen. Maar dat is hetgene dat me nu ook zo hard tegenhoudt om er terug mee te beginnen. Bepaalde foto's die ik heb vind ik nu al te outdated. En de volledige foto's die ik had vond @Mulan toen ik haar ontmoette dat die niet meer zo heel representatief waren. Dat vond ik moeilijk om te horen want toen ik Mulan ontmoette woog ik evenveel als op die foto. Dus blijkbaar was ik toen al mensen beet aan het nemen en zag ik er slanker uit op die foto's. En nu is mijn gewicht er niet beter op geworden.

Dan zou je denken doe iets aan je gewicht als het je zo stoort en belemmert en dat is een mentale strijd die ik al jaren aan het voeren ben met al veel pogingen. Ik vind mijzelf zo zwak hierdoor omdat ik het nooit volhou.
Het is niet beetnemen als het geen bewuste misleiding is, schat. 😘
En zoals ik jou toen ook al zei: jij blijft jij. Jij was/bent GÉÉN teleurstelling! 🫂
Je hebt nooit iemand misleid met filters, Photoshop,.. we kiezen ALLEMAAL onze beste foto's uit voor een profiel. Toen ik nog op sites zat, was er geen enkele foto waar zelfs mijn bovenlichaam volledig op te zien was! 😛

Voor mij is misleiding:
Een foto van iemand die 5j of nog langer geleden en 20kg geleden vooral, doet alsof ze nog steeds zo is.
Jij hebt je nog nooit voorgedaan als een slanke den, je hebt meerdere dates gehad die je niet hebben afgewezen maar net graag een vervolg eraan wilden breien (jammer dat dat dan niet loopt zoals je wil) omdat je gewoon heel authentiek overkomt. Geen fake gedoe, geen leugens,...

En ik weet dat je gewicht voor jou een probleem is, maar het grootste probleem zit vooral in ons eigen hoofd!
(Tenzij je zo dik bent dat je in een karretje rond zou moeten rijden, maar dat is absoluut nog niet het geval. 😝)

Het is niet beetnemen als het geen bewuste misleiding is, schat. 😘
En zoals ik jou toen ook al zei: jij blijft jij. Jij was/bent GÉÉN teleurstelling! 🫂
Je hebt nooit iemand misleid met filters, Photoshop,.. we kiezen ALLEMAAL onze beste foto's uit voor een profiel. Toen ik nog op sites zat, was er geen enkele foto waar zelfs mijn bovenlichaam volledig op te zien was! 😛

Voor mij is misleiding:
Een foto van iemand die 5j of nog langer geleden en 20kg geleden vooral, doet alsof ze nog steeds zo is.
Jij hebt je nog nooit voorgedaan als een slanke den, je hebt meerdere dates gehad die je niet hebben afgewezen maar net graag een vervolg eraan wilden breien (jammer dat dat dan niet loopt zoals je wil) omdat je gewoon heel authentiek overkomt. Geen fake gedoe, geen leugens,...

En ik weet dat je gewicht voor jou een probleem is, maar het grootste probleem zit vooral in ons eigen hoofd!
(Tenzij je zo dik bent dat je in een karretje rond zou moeten rijden, maar dat is absoluut nog niet het geval. 😝)
Er zit nog veel verschil en grote marge tussen wat vetjes en in een karretje moeten rondrijden hé Mulanke :p

Yes, en zelfs DIE vinden een partner leert TLC ons! 😛

❤️ Ik weet dat het ontmoedigend en slopend is, maar zelfs @Tonerider leert ons dat het wél mogelijk is! 😘
Ja maar Tonerider was nu precies ook Boer Charel niet, zat gewoon wat laag met zijn zelfvertrouwen. En zolang je zelf met je vel in de knoop ligt, dat is nu een van de weinige dingen waar ‘de boekskes’ niet over zwanzen.
Ik denk dat het overgrote deel hier doorsnee mensen zijn. Die afkomstig zijn van doorsnee mensen en aangezien de wereld bevolkt is en blijft door doorsnee mensen, moeten die toch van ‘t straat geraken.
Het is ook wel een goed idee om duidelijk te maken aan wie je kent dat je graag iemand zou leren kennen. Want die kennen dan misschien een sympathieke bij de waterkoeler of van bij een hobby. Iemand die jou al leuk vindt, zal meer zien wie wel iets voor jou is. Zet je vrienden en kennissen aan het werk. Want vaak willen vrienden niet bruuskeren of bemoeizuchtig overkomen.

Voorlopig eigenlijk best goede resultaten uit de dating apps :-).
Niet veel matches, maar degene die er zijn leveren 90% van de tijd best wel productieve en vlotte gespreken op.
Ondertussen zelfs een goede vriendin aan overgehouden waar ik elke dag mee babbel en om de 2 weken wel iets mee ga doen (maar fysiek klikt het helaas niet genoeg om verder dan dat te gaan).

Ik zit nog altijd niet goed in mijn vel en dat is nu al een struggle die al heel men leven aansleept op en af. En tbh vind ik dat er nu op mijn slechtst uitzie :') Ik heb ook 0,0 zin om nu nieuwe foto's te nemen voor op die apps :/

Zucht. 🥲

Waarom pak je dat dan niet al eerst even aan? Ja klinkt in de eerste instantie wellicht eenvoudig om te doen maar als je ervoor zorgt dat je weer tevreden bent met jezelf ga je dat sws ook uitstralen.
Soms kan een nieuw/ander kapsel icm met haarkleur al voldoende zijn.
Verwen jezelf met een paar nieuwe outfits ofzo?
Probeer nieuwe looks qua make up uit en neem leuke selfies als je tevreden bent het resultaat. Het zit em soms in de kleine dingen hoor. Gewoon even alles in jezelf investeren!

Zelf zat ik hele poos na mijn bevalling ook helemaal niet lekker in mijn vel. Extra gewicht, die flubberbuik en had ook ontzettend veel haarverlies. Kwam kennelijk door de hormonen maar het zorgde er wel voor dat ik het soms echt moeilijk had en ook al zei mijn man 100x/dag dat ik nog altijd even mooi was, ik geloofde er niets van. Heb mezelf een trap onder de kont gegeven en ging als eerst een afspraak maken bij mijn kapper.
Nieuwe coupe, paar nieuwe outfits en dieet/fitness weer opgepakt en na 2 weken voelde ik me oprecht weer veel beter (en ik was niet eens zoveel afgevallen maar het was gewoon een combinatie van....)
Gaat niet in 1 dag gebeuren want ook dat is een proces maar uiteindelijk lukt het wel. You can do that shit!!💪

Oops, deze tekst is iets langer geworden van verwacht.:unsure:

Laatst bewerkt door een moderator:
Waarom pak je dat dan niet al eerst even aan? Ja klinkt in de eerste instantie wellicht eenvoudig om te doen maar als je ervoor zorgt dat je weer tevreden bent met jezelf ga je dat sws ook uitstralen.
Soms kan een nieuw/ander kapsel icm met haarkleur al voldoende zijn.
Verwen jezelf met een paar nieuwe outfits ofzo?
Probeer nieuwe looks qua make up uit en neem leuke selfies als je tevreden bent het resultaat. Het zit em soms in de kleine dingen hoor. Gewoon even alles in jezelf investeren!

Ik zelf zat hele poos na mijn bevalling ook helemaal niet lekker in mijn vel. Extra gewicht, die flubberbuik en had ook ontzettend veel haarverlies. Kwam kennelijk door de hormonen maar het zorgde er wel voor dat ik het soms echt moeilijk had en ook al zei mijn man 100x/dag dat ik nog altijd even mooi was, ik geloofde er niets van. Heb mezelf een trap onder de kont gegeven en ging als eerst een afspraak maken bij mijn kapper.
Nieuwe coupe, paar nieuwe outfits en dieet/fitness weer opgepakt en na 2 weken voelde ik me oprecht weer veel beter (en ik was niet eens zoveel afgevallen maar het was gewoon een combinatie van....)
Gaat niet in 1 dag gebeuren want ook dat is een proces maar uiteindelijk lukt het wel. You can do that shit!!💪

Oops, deze tekst is iets langer geworden van verwacht.:unsure:
Ik probeer al sinds mijn jeugd er iets aan te doen maar ik blijf falen. Het is vooral een mentale strijd die ik al jaar en dag voer. Dat zei ik denk ik (?) enkele posts eronder. En ik HAAT nieuwe kleren kopen op dit moment daardoor 😅 Gewoon een nieuw kapsel ofzo zal het niet oplossen 🙈

Terug
Bovenaan