Het grote BeyondGaming Dating topic

Buh, 3 keer op enkele weken tijd ‘gedumpt’ :unsure:
De één op een al wat rottere manier dan de ander.
Het zou aan m’n social skills kunnen liggen maar alle 3 gaven een heel goeie vibe. Zelf veel praten en zelf achter ideeen zoeken voor de volgende date. Ik merkte niet direct dat er wat scheef zat.

Hoe bedoel je?

Op de eerste date zoeken ze naar dingen om te doen op de 2de date maar die komt er nooit?

Of het stop na enkelen/10 dates?

Het zou aan m’n social skills kunnen liggen maar alle 3 gaven een heel goeie vibe. Zelf veel praten en zelf achter ideeen zoeken voor de volgende date. Ik merkte niet direct dat er wat scheef zat.

Ik merk ook dat ik tegenwoordig zo goed als nul matches krijg op de dating apps. (Ok ik ben veel alternatiever dan de gemiddelde tinderaar, maar in het verleden heeft dat niemand tegengehouden om te willen matchen).

Dus ofwel doe ik iets fout, ofwel ben ik gatlelijk (of beide, dat kan ook!)

Willen er misschien wat dames mij eens PM’en? Ik ben bereid om mn profiel te sharen, dan kunnen ze eens kijken hoe goed of slecht het is.

Thanksies!
Nu de cafés enzo terug (langer) open zijn mss eerder de “traditionele” manier proberen? Zelf ook niet de beste ervaring met die apps 🤷‍♂️

Ik merk ook dat ik tegenwoordig zo goed als nul matches krijg op de dating apps. (Ok ik ben veel alternatiever dan de gemiddelde tinderaar, maar in het verleden heeft dat niemand tegengehouden om te willen matchen).

Dus ofwel doe ik iets fout, ofwel ben ik gatlelijk (of beide, dat kan ook!)

Willen er misschien wat dames mij eens PM’en? Ik ben bereid om mn profiel te sharen, dan kunnen ze eens kijken hoe goed of slecht het is.

Thanksies!
Volgens mij is Tinder etc voor de meer alternatieve persoon moeilijk door het schier enorm aanbod aan eh ‘niet’ alternatieve types. Er zit zoveel vanille in dat je kans op tegenkomen van iemand die Phish Food is of daar gek op is klein is.
Ik zou @Wannez volgen tot het einde van de aarde in zijn meer klassieke meeting points suggestie.

Net eens opgezocht, in de USA is dat 40 dollar per maand, klopt dat? ("In addition to everything you get with Tinder Plus and Tinder Gold, this tier will prioritize your likes over others. So, you'll show up in card stacks faster, thereby increasing your chances of finding a potential match.")

Dan is dat toch absolute peanuts als je daardoor bv. dubbel zoveel matches krijgt?
Dat is hetzelfde bedrag als 1 keer gaan eten met uw date of zo.

Daarop besparen, lijkt mij onder de noemer 'penny wise, pound foolish' te vallen, zeker als je echt op zoek bent naar een relatie.
En papa, hoe heb je mama gevonden? Ik heb meer betaald dan een ander, jongen.

Volgens mij is Tinder etc voor de meer alternatieve persoon moeilijk door het schier enorm aanbod aan eh ‘niet’ alternatieve types. Er zit zoveel vanille in dat je kans op tegenkomen van iemand die Phish Food is of daar gek op is klein is.
Ik zou @Wannez volgen tot het einde van de aarde in zijn meer klassieke meeting points suggestie.
OKCupid zou ik dan aanraden.

“Ermee wegkomen”
Ergens een leeftijd aan hangen is zo 00’ies.
Als ik op mn 50e nog skateboard en me daar goed bij voel, dan is dat lekker zo :unsure:
Ge doet wat ge wilt, en blijf vooral uzelf, maar reduceer u niet tot uw skateboard of uw haarkleur of whatever als ge daarnaast ook nog iets anders te bieden hebt.

Misschien te oud om er mee weg te komen inmiddels. :tongue:

“Ermee wegkomen”
Ergens een leeftijd aan hangen is zo 00’ies.
Als ik op mn 50e nog skateboard en me daar goed bij voel, dan is dat lekker zo :unsure:
Elke leeftijd heeft toch zo wat zijn "alternatievelingen"?
Oké, de Vegan Paardendames die 60+ zijn, zullen wel belachelijk zeldzaam zijn, maar 50+ hippies zijn dat dan weer niet.

Terug
Bovenaan