Het grote BeyondGaming Dating topic

Buh, 3 keer op enkele weken tijd ‘gedumpt’ :unsure:
De één op een al wat rottere manier dan de ander.
Het zou aan m’n social skills kunnen liggen maar alle 3 gaven een heel goeie vibe. Zelf veel praten en zelf achter ideeen zoeken voor de volgende date. Ik merkte niet direct dat er wat scheef zat.

Ik merk ook dat ik tegenwoordig zo goed als nul matches krijg op de dating apps. (Ok ik ben veel alternatiever dan de gemiddelde tinderaar, maar in het verleden heeft dat niemand tegengehouden om te willen matchen).

Dus ofwel doe ik iets fout, ofwel ben ik gatlelijk (of beide, dat kan ook!)

Willen er misschien wat dames mij eens PM’en? Ik ben bereid om mn profiel te sharen, dan kunnen ze eens kijken hoe goed of slecht het is.

Thanksies!

Het zou aan m’n social skills kunnen liggen maar alle 3 gaven een heel goeie vibe. Zelf veel praten en zelf achter ideeen zoeken voor de volgende date. Ik merkte niet direct dat er wat scheef zat.

Ik merk ook dat ik tegenwoordig zo goed als nul matches krijg op de dating apps. (Ok ik ben veel alternatiever dan de gemiddelde tinderaar, maar in het verleden heeft dat niemand tegengehouden om te willen matchen).

Willen er misschien wat dames mij eens PM’en? Ik ben bereid om mn profiel te sharen, dan kunnen ze eens kijken hoe goed of slecht het is.

Thanksies!
Misschien is't omdat ge thanksies zegt? :unsure:

Thanksies!
Ik vind u hier toch altijd lekker grappig uit de hoek komen. En humor is altijd een grote plus.

Dat zeg ik alleen op BG.
Maar thanksies voor je reactie.
😘

Ik heb wel al enkele keren gelezen dat door het algoritme enzo na een tijdje uw profiel minder en minder getoond wordt en dat ge dat kunt fixen door eens alles te verwijderen en een nieuw aan te maken, dat al eens geprobeerd? Wat geven ze als uitleg dan als ze u 'dumpen'?

😘

Ik heb wel al enkele keren gelezen dat door het algoritme enzo na een tijdje uw profiel minder en minder getoond wordt en dat ge dat kunt fixen door eens alles te verwijderen en een nieuw aan te maken, dat al eens geprobeerd? Wat geven ze als uitleg dan als ze u 'dumpen'?
Da werkt niet meer dacht ik.
Volgens mij was dat tegenwoordig aan uw telefoonnummer gekoppeld en zou ge van nummer moeten veranderen on volledig van 0 te beginnen.

Krijg ook al weken geen matches meer.

Bij Okcupid heb ik de volledige database van vrouwen in een straal van 25 kilometer voorgeschoteld gekregen en heb hiervan ongeveer 1 op 3 (zal zelfs eerder richting 1/2 zijn) naar rechts gesleept, met als resultaat... 0 matches.

NUL

:rofl:

Ik heb tinder plus. Verder ga ik niet, met hun geldklopperij.
Die boost functie van Gold is wel de moeite hoor. Denk dat je dan +20 matches op een uur krijgt.
Maar ja, tis veel geld voor wat het is.

Probleem is dan weer dat het te veel in 1 keer is.

Of een maand je account verwijderen. Gratis en je krijgt een maand rust :p

Mja, ook al gemerkt en gehoord dat dat in golven is. Het valt direct op als je veel getoond wordt of als je efkes op de achtergrond verdwijnt.

Die boost inderdaad, dat helpt wel, maar ja... 😬

Die boost functie van Gold is wel de moeite hoor. Denk dat je dan +20 matches op een uur krijgt.
Maar ja, tis veel geld voor wat het is.

Probleem is dan weer dat het te veel in 1 keer is.

Of een maand je account verwijderen. Gratis en je krijgt een maand rust :p
Die boost heb ik nu 1x per maand.
Komen nulnoppesnada meer matches uit ;)

Om de paar maanden installeer ik tinder eens voor enkele dagen en in het begin gaat dat wel elke keer veel vlotter. Na enkele dagen gaat het plots van tientallen likes per dag naar minder dan 1 per dag. Maar ik swipe wel zeer zelden naar rechts en stuur quasi nooit berichten dus misschien straft het algoritme mij gewoon af voor asociaal gedrag.

In het begin is die boost wel elke keer terug, altijd met hetzelfde telefoonnummer.
Dat is dus ook wat ik gehoord heb van iemand die er een paar jaar heeft opgezeten. Na enkele maanden verwijderde hij zijn account en begon hij opnieuw, en dan waren er in 't begin altijd meer matches.

Dat is dus ook wat ik gehoord heb van iemand die er een paar jaar heeft opgezeten. Na enkele maanden verwijderde hij zijn account en begon hij opnieuw, en dan waren er in 't begin altijd meer matches.
"Vroeger", zo rond 2016-2017 toen ik tinder gebruikte, leek me dat algemeen geweten. Veel matches in het begin doordat je bovenop de "stapel" komt, en dan minderde dat (tenzij je misschien een Don Juan was). Toen was dat een kwestie van de app met alle gegevens verwijderen, en de fb-plugin verwijderen. En dan kwam je terug uit bij de beginsituatie.

Lijkt me gewoon het algoritme aan het werk. Misschien ondertussen zelfs op een iets andere manier om mensen naar betalende opties te duwen?

Ne keer Tinder Gold kopen kan wonderen doen
Blijkbaar heb je zelf Platinum.

Screen_Shot_2021-09-29_at_9.34.49_AM.png

Terug
Bovenaan