Lothiriel
Active member
Na mijn breuk in november (voor wie mijn lange verhaal nog herinnert) de eerste stapjes terug gezet in iemand anders binnenlaten in mijn leven. Tinder, FB dating uitgeprobeerd en na een week of 3 denk ik dat ik dat wel weer laat schieten en zie wie ik tegenkom in het echte leven
. Ik vermoed dat ik gewoon niet weet hoe ik een fatsoenlijke conversatie moet houden met een vreemde maar het zegt me helemaal niks en ik denk dat ik de meerderheid van mijn 'matches' heb geghost gewoon omdat ik zo snel verveeld was met de gesprekken. Een greep uit mijn vangst:
Ik had een leuk gesprek met een meisje dat ik zelfs mijn nummer heb gegeven (altijd een risico) maar toen ik vermeldde dat ik naar de Ikea was geweest voor een nachtkastje en daar Zweedse balletjes had gegeten, ontpopte ze zich ineens tot een vegetarische anti-kapitalist die gechoqueerd was dat ik naar een 'mega-corporatie' zoals Ikea ging en dan ook nog vlees at. Ik dacht dat vlees eten toch nog steeds de default is maar oke. Snel gestopt met antwoorden want ik was gewoon te verbaasd over mijn foute inschatting.
Een ander gesprek met een meisje dat heel leuk en normaal leek en vlot antwoordde en het gesprek meer levend hield dan ik zelf deed (en dat wilt wat zeggen want ik durf veel te lange berichtjes sturen...) en ik was al helemaal into een date plannen. Ik stelde een koffiedate voor, dat wees ze af want ze wou nog wat langer babbelen. Fair enough dacht ik, dan babbelen we nog een tijdje langer. Een week later vraag ik het nog eens, na dagelijks frequent contact. Opnieuw wilt ze niets plannen, en ik besluit dan maar op te geven. Ik antwoord niet meer en krijg dan een dag later een heel bericht dat ze niet snapt waarom ik niet meer wil babbelen en dat ze dacht dat we iets aan het opbouwen waren? Mevrouw wilt blijven babbelen over vanalles en nog wat maar wilt niet afspreken. Wat zijn we, 15 jaar? Dat soort raar gedrag verwacht je toch niet van een volwassen vrouw. Ze was ook geen catfish want ze stuurde ook continu snapchats.
Dan zwijg ik nog over het grote aantal scams dat ik tegenkom, of ja vrouwen die meteen beweren af te willen spreken (gebeurt nooit), of zelfs openlijk zeggen interesse te hebben in 'fun times'. Wie trapt daar toch in want ze zijn overal. Wat is het nut van Tinder als de helft bestaat uit scam artists... En dan heb je natuurlijk ook een heel legioen aan vrouwen die reclame maken voor hun instagram, of erger; hun onlyfans. Wat marginaal
.
Ik denk dat ik nog maar eventjes alleen door het leven ga gaan want ik merk van mezelf dat mijn zin in een nieuwe partner toch niet zo groot is als ik eerst dacht (vandaar dat ik zo snel ghost) en het 'aanbod' gewoon op weinig trekt. Mijn ex kwam ik tegen in het uitgaansleven en dat gaat moeilijk worden nu ik werk dus ik zal uiteindelijk dus aan online dating moeten, maar voor nu ga ik wellicht toch een pauze inlassen.
. Ik vermoed dat ik gewoon niet weet hoe ik een fatsoenlijke conversatie moet houden met een vreemde maar het zegt me helemaal niks en ik denk dat ik de meerderheid van mijn 'matches' heb geghost gewoon omdat ik zo snel verveeld was met de gesprekken. Een greep uit mijn vangst:Ik had een leuk gesprek met een meisje dat ik zelfs mijn nummer heb gegeven (altijd een risico) maar toen ik vermeldde dat ik naar de Ikea was geweest voor een nachtkastje en daar Zweedse balletjes had gegeten, ontpopte ze zich ineens tot een vegetarische anti-kapitalist die gechoqueerd was dat ik naar een 'mega-corporatie' zoals Ikea ging en dan ook nog vlees at. Ik dacht dat vlees eten toch nog steeds de default is maar oke. Snel gestopt met antwoorden want ik was gewoon te verbaasd over mijn foute inschatting.
Een ander gesprek met een meisje dat heel leuk en normaal leek en vlot antwoordde en het gesprek meer levend hield dan ik zelf deed (en dat wilt wat zeggen want ik durf veel te lange berichtjes sturen...) en ik was al helemaal into een date plannen. Ik stelde een koffiedate voor, dat wees ze af want ze wou nog wat langer babbelen. Fair enough dacht ik, dan babbelen we nog een tijdje langer. Een week later vraag ik het nog eens, na dagelijks frequent contact. Opnieuw wilt ze niets plannen, en ik besluit dan maar op te geven. Ik antwoord niet meer en krijg dan een dag later een heel bericht dat ze niet snapt waarom ik niet meer wil babbelen en dat ze dacht dat we iets aan het opbouwen waren? Mevrouw wilt blijven babbelen over vanalles en nog wat maar wilt niet afspreken. Wat zijn we, 15 jaar? Dat soort raar gedrag verwacht je toch niet van een volwassen vrouw. Ze was ook geen catfish want ze stuurde ook continu snapchats.
Dan zwijg ik nog over het grote aantal scams dat ik tegenkom, of ja vrouwen die meteen beweren af te willen spreken (gebeurt nooit), of zelfs openlijk zeggen interesse te hebben in 'fun times'. Wie trapt daar toch in want ze zijn overal. Wat is het nut van Tinder als de helft bestaat uit scam artists... En dan heb je natuurlijk ook een heel legioen aan vrouwen die reclame maken voor hun instagram, of erger; hun onlyfans. Wat marginaal
.Ik denk dat ik nog maar eventjes alleen door het leven ga gaan want ik merk van mezelf dat mijn zin in een nieuwe partner toch niet zo groot is als ik eerst dacht (vandaar dat ik zo snel ghost) en het 'aanbod' gewoon op weinig trekt. Mijn ex kwam ik tegen in het uitgaansleven en dat gaat moeilijk worden nu ik werk dus ik zal uiteindelijk dus aan online dating moeten, maar voor nu ga ik wellicht toch een pauze inlassen.

) met als enige selling point qua uiterlijk dat ik groot ben. Geen hunk met veel succes bij het andere geslacht dus