zino
Member
Ik ben al lang in een relatie en daten zit er natuurlijk niet meer in. Ik kan nu ook niet zeggen dat ik het mis want ben niet de vlotste prater. Er zouden veel stille momentjes inzitten als ik niet tegenover een "tettergat" zit. Als ik iemand leer kennen , bekijk ik het altijd wat. Of dat nu iemand nieuw is op het werk,op café , bij vrienden, speelt allemaal geen rol. Ik ga niet direct heel mijn leven vertellen aan iemand die ik niet ken (en in mijn hoofd goedkeur) .Missen jullie (degene met patner) het flirten soms niet? Of zo het daten.
Soms als ik alle stressverhalen hoor ben ik blij dat ik dat niet meer hoef mee te maken maar soms denk ik shit hé dit of dat lijkt me wel spannend. Eens zien of het nog lukt om iemand aan de haak te slaan. Niet dat ik daar ooit een held in ben geweest.![]()
En flirten... Hou ouder ik word ,hoe meer ik eens een complimentje geef aan een vrouw. Gewoon eigenlijk om eens te kijken hoe ze reageren. Soms komt er dan een leuke reactie maar ga ik er niet mee verder. Is dat flirten? Waarschijnlijk wel maar ik heb niet de bedoeling om er verder iets mee te doen.
Ik doe dit trouwens nooit bij vrouwen die ik niet ken maar eerder bij collega´s, single vriendinnen,...
. Ik probeerde altijd thuis af te spreken hoor.