D
Deleted member 3056
Guest
Over welke beschrijving en bio gaat het?
@Tonerider plaats eens hier vriend, dan kunnen we meelezen.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

hij staat in slowchat. geen foto's echter, daarvoor ga ik je moeten teleurstellen. Mijn sexy body en smoeleke is alleen voor buiten BGOver welke beschrijving en bio gaat het?
Heb je er ook eens bij stilgestaan dat je gewoon alledrie kan zijn?bedankt voor de feedback. Het is er over, want ik had zo iets van fuck it, ik krijg toch geen reacties, laat ik maar eens losgaan. Ach we zien wel. Desnoods begin ik met een schone lei op Tinder. Of stop ik er gewoon mee en zie wel wat de toekomst brengt.
Ben ik serieus is het niet goed, ben ik aan het zeveren stoot het ook weer mensen af, zeg ik dat ik een gamer ben, wordt ik ook naar links geswiped... het maakt eigenlijk allemaal niet uit, ze moeten dan maar afgaan worden op mijne smoel.
Maarja, het doel is toch niet om iedereen rechts te doen swipen? Dan ga je't hele punt van zo'n bio voorbij. Ik schreef altijd zo kort en bondig mogelijk wat voor persoon ik ben, zo objectief mogelijk met een Tanuki touch. Daar stonden natuurlijk veel dingen in die negatief konden geïnterpreteerd worden. In mijn vorige bio stond bijvoorbeeld dat ik een groot kind ben die graag onnozel doet. Voor een vrouw van 32 is dat voor velen een afknapper maar van die mensen wil ik dan ook niet dat ze rechts swipen op mij.bedankt voor de feedback. Het is er over, want ik had zo iets van fuck it, ik krijg toch geen reacties, laat ik maar eens losgaan. Ach we zien wel. Desnoods begin ik met een schone lei op Tinder. Of stop ik er gewoon mee en zie wel wat de toekomst brengt.
Ben ik serieus is het niet goed, ben ik aan het zeveren stoot het ook weer mensen af, zeg ik dat ik een gamer ben, wordt ik ook naar links geswiped... het maakt eigenlijk allemaal niet uit, ze moeten dan maar afgaan worden op mijne smoel.
Mijn ervaring met dating apps is verre van succesvol te noemen, maar mijn meest “erover” versie van mijn profiel kreeg wel nog de meeste serieuze reacties waar effectief gesprekken en dates uit verder zijn gekomen.bedankt voor de feedback. Het is er over, want ik had zo iets van fuck it, ik krijg toch geen reacties, laat ik maar eens losgaan. Ach we zien wel. Desnoods begin ik met een schone lei op Tinder. Of stop ik er gewoon mee en zie wel wat de toekomst brengt.
hij staat in slowchat. geen foto's echter, daarvoor ga ik je moeten teleurstellen. Mijn sexy body en smoeleke is alleen voor buiten BG
![]()
Het grote slowchat topic
Dan hebben we het nog niet eens over kerktorens gehad die er vanuit de verte majestueus uitzien, maar waarbij de werkelijkheid in het juiste licht, teleurstellend tot ronduit walgelijk kan zijn. Alez. Van horen zeggen he. :unsure: ONDERHOUD UW MONUMENTEN, MENSEN!www.beyondgaming.be

WeLove you.
you 2!Waarom moet dat er nu bij?Nogmaals bedankt aan iedereen voor naar mijn gezaag te luisteren (allez, te lezen) en die feedback geven. Sorry aan degene die me maar een introverte piemel vinden (of beter: go fck yourself).
Waarom moet dat er nu bij?
Ik denk niet dat er hier iemand zo over je denkt. Waarom dan zo in de verdediging schieten?
En daarbij: introvert is echt geen slechte eigenschap. Ik ben ook erg introvert.
Asociaal is een slechte eigenschap. Introvert is dat niet. Groot verschil tussen de twee.
Maar allé.![]()
Het grote BeyondGaming Dating topic
Beter eerlijk op voorhand dan dat ze er nadien op afknapt? Begrijp nog steeds het stigma niet trouwens? Mensen die uren naar series kijken zijn normaal, maar o wee als je interactief een verhaal speelt. Uiteindelijk valt het allemaal onder de noemer vrije tijd. Al was je een hele dag aan het...www.beyondgaming.be
en ja, dat blijft hangen bij mij. maar goed, nu hebben jullie dus ook even de andere kant van mij gezien.
Ik ga effe stoppen met posten denk ik. Lijkt me gewoon het beste.
Ik zou misschien eerder een pauze pakken van de dating topics en het dating gebeuren als ik u was. Probeer eerst met uzelf wat in het reine te komen en probeer dan langzaam maar zeker terug aan die apps. Zo enorm lang ben je ook nog niet single als ik mij goed herinner, het moet dus niet allemaal op 1-2-3 opgelost zijn eh![]()
Het grote BeyondGaming Dating topic
Beter eerlijk op voorhand dan dat ze er nadien op afknapt? Begrijp nog steeds het stigma niet trouwens? Mensen die uren naar series kijken zijn normaal, maar o wee als je interactief een verhaal speelt. Uiteindelijk valt het allemaal onder de noemer vrije tijd. Al was je een hele dag aan het...www.beyondgaming.be
en ja, dat blijft hangen bij mij. maar goed, nu hebben jullie dus ook even de andere kant van mij gezien.
Ik ga effe stoppen met posten denk ik. Lijkt me gewoon het beste.

good advice.Ik zou misschien eerder een pauze pakken van de dating topics en het dating gebeuren als ik u was. Probeer eerst met uzelf wat in het reine te komen en probeer dan langzaam maar zeker terug aan die apps. Zo enorm lang ben je ook nog niet single als ik mij goed herinner, het moet dus niet allemaal op 1-2-3 opgelost zijn eh![]()
We zijn er voor u he makker!good advice.
Echt, dat is nu toch niet DE persoon wiens stem zou mogen doorwegen op je zelfbeeld. 
Maar allé.
Tis toch niet omdat een willekeurige persoon op het internet iets slechts zegt, dat dan heel de wereld zo denkt?
Het is het internet. Ge hebt áltijd voor-en tegenstanders.
En hier zitten een paar typkes die altijd vrij cru uit de hoek komen (en wellicht IRL gewoon boerse personen zijn).
Trekt u da nie aan he.
Het is precies erg snel zwart of wit bij u, maar het is gewoon grijs. Ge hebt keiveel support en advies gekregen. Soms niet wat ge zelf wilt horen en soms iets wat u tegensteekt.
Maar mensen hebben u wel willen helpen, behalve misschien wat enkelingen die boers reageerden.

Gelezen maar geen idee wat ik ervan moet vinden.
Wees jezelf want op de één of andere manier komt dat zo raar over, beetje fake ass zo van ja....kweetnie. Beetje nep ofzo.
Geen idee.
Hopelijk hebben de experts op dit vlak een beter advies voor je want ik help je geen meter vooruit.
het gaat over deze quote, Myllan:Noem je dit cru en boers?
Mss niet zo netjes ingepakt met de nodige fluwelen handschoentjes maar zo hard was dat toch niet?
@Myllana het was de reactie die Toon gelinkt had, die gewoon ridicuul lomp was. Jij bent soms wat..."weinig flatterend in je bewoordingen" maar het was absoluut niet op jou.Noem je dit cru en boers?
Mss niet zo netjes ingepakt met de nodige fluwelen handschoentjes maar zo hard was dat toch niet? Als dit als dramatisch kwetsend beschouwd wordt dan ben je naar de gallemiezen, serieus.
Tone is geen zachtgekookt eitje dat je als breekbaar porselein moet behandelen hé.