Het grote BeyondGaming Dating topic

bedankt voor de feedback. Het is er over, want ik had zo iets van fuck it, ik krijg toch geen reacties, laat ik maar eens losgaan. Ach we zien wel. Desnoods begin ik met een schone lei op Tinder. Of stop ik er gewoon mee en zie wel wat de toekomst brengt.
Ben ik serieus is het niet goed, ben ik aan het zeveren stoot het ook weer mensen af, zeg ik dat ik een gamer ben, wordt ik ook naar links geswiped... het maakt eigenlijk allemaal niet uit, ze moeten dan maar afgaan worden op mijne smoel.

Over welke beschrijving en bio gaat het?👀
@Tonerider plaats eens hier vriend, dan kunnen we meelezen.
hij staat in slowchat. geen foto's echter, daarvoor ga ik je moeten teleurstellen. Mijn sexy body en smoeleke is alleen voor buiten BG

bedankt voor de feedback. Het is er over, want ik had zo iets van fuck it, ik krijg toch geen reacties, laat ik maar eens losgaan. Ach we zien wel. Desnoods begin ik met een schone lei op Tinder. Of stop ik er gewoon mee en zie wel wat de toekomst brengt.
Ben ik serieus is het niet goed, ben ik aan het zeveren stoot het ook weer mensen af, zeg ik dat ik een gamer ben, wordt ik ook naar links geswiped... het maakt eigenlijk allemaal niet uit, ze moeten dan maar afgaan worden op mijne smoel.
Heb je er ook eens bij stilgestaan dat je gewoon alledrie kan zijn?

Waarom geen tekst die serieus is, maar waar wat grappige noten in zitten en waarin je kort zegt wat je hobbies, zoals gamen, zijn?

Een 100% serieuze bio is gewoon te droog.
Een 100% moppentap bio is een beetje te ‘clown’
Een 100% ik game bio gaat weinig vrouw wild maken.

Je denkt er idd teveel over na. Hier op het forum zijn er thans genoeg van je posts die snel geschreven zijn, maar genoeg van ‘tonerider’ bevatten om er een beeld van te krijgen.

Maarja, het doel is toch niet om iedereen rechts te doen swipen? Dan ga je't hele punt van zo'n bio voorbij. Ik schreef altijd zo kort en bondig mogelijk wat voor persoon ik ben, zo objectief mogelijk met een Tanuki touch. Daar stonden natuurlijk veel dingen in die negatief konden geïnterpreteerd worden. In mijn vorige bio stond bijvoorbeeld dat ik een groot kind ben die graag onnozel doet. Voor een vrouw van 32 is dat voor velen een afknapper maar van die mensen wil ik dan ook niet dat ze rechts swipen op mij.

Langs de andere kant moet je ook niet op élke hobby of karakteristiek die niet in uw lijstje stond direct links swipen. Het profiel van mijn ex was een beetje droog bijvoorbeeld, en er zaten punten in die mij aantrokken maar evenveel punten waarvan ik dacht "oei, zou dat wel lukken?" net zoals hij dat van mij ook wel dacht. Uiteindelijk bleek dat ook een groot kind en dat was super plezant en wij pasten goed bij elkaar. De verschillen tussen elkaar maken het ook net interessant. In welke mate je verschillend kan zijn is natuurlijk voor iedereen anders, maar zo'n dingen weet je nooit op voorhand.

Ik snap wel dat OD voor mij een andere ervaring is dan voor u, maar ge moogt gewoon niet in de val lopen om het té serieus te nemen, want dan gade er idd alleen maar mottiger van worden. Het klinkt altijd zo stom maar.. wees gewoon uzelf. In tegenstelling tot wat ge zelf soms te graag laat uitschijnen zijt ge echt ok en hebt ge waardevolle dingen te bieden voor de juiste mensen. Ik garandeer u dat er wel degelijk vrouwen zijn die van dezelfde dingen kunnen genieten als gij, die introvert zijn, graag rust hebben, geen kinderen willen, zich ook (te) veel afvragen wat ze moeten doen met hun leven en of het allemaal de moeite waard is en vaak het gevoel hebben dat ze te emotioneel zijn om deftige te kunnen functioneren in onze maatschappij... enzo.

Maar als ge zelf al gaat beginnen met deze/uw normale eigenschappen als negatief te aanzien dan gaan mensen met gelijkaardige eigenschappen waarschijnlijk ook al geen goesting meer hebben om met u uit te gaan. Introvert zijn is niet iets negatief, complex zijn evenmin (al is dat wel iets heel vaag). Het beste dat ge kunt doen imho is unapologetically uzelf zijn, met een optimistisch tintje. Gelijk een geschenkmand met van dat doorzichtig papier maar wel een schoon strikske rond. Mensen zien direct wat ge te bieden hebt maar 't ziet er ietjes beter op't eerste zicht dan wanneer ge't open doen. In elke mand zit er wel iets dat ge minder lekker vind maar daarvoor gade niet heel die mand wegsmijten, de minder lekkere dingen neemt ge er dan ook wel bij (of negeer je :v)

Uitendelijk.. Ja, dat zo een date vinden wat oppervlakkig is is waar, maar zowat alle begin is oppervlakkig. Ge gaat op café ook nie op iemand afstappen waarvan ge op basis van uiterlijk al denkt "oh die past niet bij mij." Of afstappen op een madam die super zat op den toog aan't dansen is terwijl de vrouw die op't gemakske iets aan't lezen is aan een tafelke u meer aanspreekt. 't Is gewoon een eerste brug waar ge over moet om dan effectief iemand te leren kennen. We moeten ons érgens op baseren...

TLDR: we zijn allemaal geschenkmanden
Thank you for listening to my TedTalk.

Mijn ervaring met dating apps is verre van succesvol te noemen, maar mijn meest “erover” versie van mijn profiel kreeg wel nog de meeste serieuze reacties waar effectief gesprekken en dates uit verder zijn gekomen.

hij staat in slowchat. geen foto's echter, daarvoor ga ik je moeten teleurstellen. Mijn sexy body en smoeleke is alleen voor buiten BG

Gelezen maar geen idee wat ik ervan moet vinden.:unsure:
Wees jezelf want op de één of andere manier komt dat zo raar over, beetje fake ass zo van ja....kweetnie. Beetje nep ofzo.
Geen idee.:frown:
Hopelijk hebben de experts op dit vlak een beter advies voor je want ik help je geen meter vooruit.

Als vrouw uit jouw leeftijdsklasse: een man die vooruit wil? Ik ben al tevreden met een man die ergens is en daarmee gelukkig is. 🤷🏼
Iemand die kan zeggen: ik ben tevreden met wie ik ben en wat ik heb.
Naar een psycholoog gaan vind ik de dag van vandaag zelfs een + ipv een -, toont aan dat je een betere versie van jezelf wil zijn.
Dus neen, dat klinkt niet oersaai.
Maar ik weet dat jij ook geen zoutzak bent die het leven gewoon ondergaat, je recente opleiding is daar een mooi bewijs van! 💪

amai, al die reacties hier. Bedankt allemaal.

Ik ga het allemaal wat moeten laten bezinken denk ik. Momenteel is mijn hoofd te veel zoals het weer: grijs en met hevige stortregens. Ik zal maar wachten tot de zon weer doorbreekt. Stomme vakantie, had veel liever gaan werken zodat ik afgeleid ben... Too much time to think en alles weer veel te zwaar bekijken.

Nogmaals bedankt aan iedereen voor naar mijn gezaag te luisteren (allez, te lezen) en die feedback geven. Sorry aan degene die me maar een introverte piemel vinden (of beter: go fck yourself).

Love you.

Nogmaals bedankt aan iedereen voor naar mijn gezaag te luisteren (allez, te lezen) en die feedback geven. Sorry aan degene die me maar een introverte piemel vinden (of beter: go fck yourself).
Waarom moet dat er nu bij?
Ik denk niet dat er hier iemand zo over je denkt. Waarom dan zo in de verdediging schieten?
En daarbij: introvert is echt geen slechte eigenschap. Ik ben ook erg introvert.

Asociaal is een slechte eigenschap. Introvert is dat niet. Groot verschil tussen de twee.

Waarom moet dat er nu bij?
Ik denk niet dat er hier iemand zo over je denkt. Waarom dan zo in de verdediging schieten?
En daarbij: introvert is echt geen slechte eigenschap. Ik ben ook erg introvert.

Asociaal is een slechte eigenschap. Introvert is dat niet. Groot verschil tussen de twee.

en ja, dat blijft hangen bij mij. maar goed, nu hebben jullie dus ook even de andere kant van mij gezien.
Ik ga effe stoppen met posten denk ik. Lijkt me gewoon het beste.

en ja, dat blijft hangen bij mij. maar goed, nu hebben jullie dus ook even de andere kant van mij gezien.
Maar allé.
Tis toch niet omdat een willekeurige persoon op het internet iets slechts zegt, dat dan heel de wereld zo denkt?
Het is het internet. Ge hebt áltijd voor-en tegenstanders.
En hier zitten een paar typkes die altijd vrij cru uit de hoek komen (en wellicht IRL gewoon boerse personen zijn).
Trekt u da nie aan he.

Het is precies erg snel zwart of wit bij u, maar het is gewoon grijs. Ge hebt keiveel support en advies gekregen. Soms niet wat ge zelf wilt horen en soms iets wat u tegensteekt.
Maar mensen hebben u wel willen helpen, behalve misschien wat enkelingen die boers reageerden.

Ik zou misschien eerder een pauze pakken van de dating topics en het dating gebeuren als ik u was. Probeer eerst met uzelf wat in het reine te komen en probeer dan langzaam maar zeker terug aan die apps. Zo enorm lang ben je ook nog niet single als ik mij goed herinner, het moet dus niet allemaal op 1-2-3 opgelost zijn eh :smile:

Laatst bewerkt:
Ik zou misschien eerder een pauze pakken van de dating topics en het dating gebeuren als ik u was. Probeer eerst met uzelf wat in het reine te komen en probeer dan langzaam maar zeker terug aan die apps. Zo enorm lang ben je ook nog niet single als ik mij goed herinner, het moet dus niet allemaal op 1-2-3 opgelost zijn eh ;)
good advice.

Toontje, ge kiest er nu ook wel de reactie uit he! 🙈 Echt, dat is nu toch niet DE persoon wiens stem zou mogen doorwegen op je zelfbeeld.

En ik snap het wel, je neemt een enorme drempel om wél een profiel aan te maken en dan blijft de reactie uit, dat op zich is al licht kwetsend. Gooi er dan de feestdagen nog eens bij en donker, druilerig weer en je hebt de ideale mix om je neerslachtig te voelen. Maar weet dat je hier welkom bent met je + en - kanten, en laat een negatieve opmerking je niet van de wijs brengen! Smijt ne steak in je airfryer, jupke erbij en maak je eigen feestje! 🥳

Maar allé.
Tis toch niet omdat een willekeurige persoon op het internet iets slechts zegt, dat dan heel de wereld zo denkt?
Het is het internet. Ge hebt áltijd voor-en tegenstanders.
En hier zitten een paar typkes die altijd vrij cru uit de hoek komen (en wellicht IRL gewoon boerse personen zijn).
Trekt u da nie aan he.

Het is precies erg snel zwart of wit bij u, maar het is gewoon grijs. Ge hebt keiveel support en advies gekregen. Soms niet wat ge zelf wilt horen en soms iets wat u tegensteekt.
Maar mensen hebben u wel willen helpen, behalve misschien wat enkelingen die boers reageerden.

Noem je dit cru en boers?👇
Mss niet zo netjes ingepakt met de nodige fluwelen handschoentjes maar zo hard was dat toch niet? Als dit als dramatisch kwetsend beschouwd wordt dan ben je naar de gallemiezen, serieus.
Tone is geen zachtgekookt eitje dat je als breekbaar porselein moet behandelen hé.

Gelezen maar geen idee wat ik ervan moet vinden.:unsure:
Wees jezelf want op de één of andere manier komt dat zo raar over, beetje fake ass zo van ja....kweetnie. Beetje nep ofzo.
Geen idee.:frown:
Hopelijk hebben de experts op dit vlak een beter advies voor je want ik help je geen meter vooruit.

Noem je dit cru en boers?👇
Mss niet zo netjes ingepakt met de nodige fluwelen handschoentjes maar zo hard was dat toch niet? Als dit als dramatisch kwetsend beschouwd wordt dan ben je naar de gallemiezen, serieus.
Tone is geen zachtgekookt eitje dat je als breekbaar porselein moet behandelen hé.
@Myllana het was de reactie die Toon gelinkt had, die gewoon ridicuul lomp was. Jij bent soms wat..."weinig flatterend in je bewoordingen" maar het was absoluut niet op jou. 😉

Terug
Bovenaan