Squidward
Well-known member
Op 2 weken vier dates compleet met ‘happy ending’ is op zich ook niet zó casual dat ze vreemd moet opkijken als iemand dan echt wel enthousiast is.Hoi jongens en meisjes, ik wil gewoon eventjes ventileren want ik heb niet direct mensen waarmee ik dit kan delen.
Ik ben anderhalve maand bezig op Tinder, wat matches en gesprekken en dates hier en daar, het vlot wel.
Ik ben in 2 weken 4 keer op date geweest met iemand waarmee het goed klikt, ik ben twee keer blijven slapen en het initiatief om op date te gaan komt zowel van haar als van mij.
Als we samen zijn is het eigenlijk echt heel leuk en grappig en we “viben” (jep ik zei “viben”, sue me!) heel goed. Er is affectie, humor, seks, knuffels, etc etc. Het voelt gewoon heel goed.
Ik word nogal snel halsoverkop verliefd en ik heb het relatief lang kunnen afhouden maar ondertussen is het wel van dat
Dus momenteel voel ik mij ambetant omdat ik niet goed weet wat ik daarmee moet aanvangen.
We hebben al vrij veel gepraat over wat we zoeken in een relatie of partner en wat bij haar systematisch naar boven komt is dat ze geen aanhankelijk / plakkerig / behoeftig gedoe wil. Dat is in het verleden een paar keer gebeurd bij haar dates (die ongeveer in dezelfde fase zaten als waar wij nu in zitten) en dat was een afknapper.
Dus ik snap dat en ik respecteer dat ook. Maar ’t is lastig omdat ik momenteel verliefd as fuck ben en dan wil je ook gewoon zoveel mogelijk contact, you know.
Maar again, ik respecteer het en stuur haar niet superveel berichten of zo. Ik heb het wel lastig, want jullie snappen dat ik hink op twee gedachten: ik wil haar graag meer zien en ik wil er meer contact mee maar ik wil ook niet de fout maken om haar te overladen met vanalles.
Aan de andere kant vind ik het toch niet zo overdreven dat ik dagelijks eens contact wil. Gewoon eens een onnozele foto doorsturen of eens praten over hoe de dag was, of wel?
Ze is trouwens een dikke week weg nu, dus we kunnen niet in real life afspreken. Er is dus niet superveel (digitaal) contact atm en ja, dat vind ik eigenlijk wel jammer.
Duuusss ik ben gewoon verliefd, onzeker en ik overthink alles en dat suckt, dus ik wou eens alles ventileren. Ik weet dat ik eigenlijk niet mag klagen en gewoon moet gaan met de flow, maaaaaaaaar ja.
End rant, advies en meningen welkom.
Volgens mij is je vraag op zich ‘dagelijks toch een halloke of een hoe is het of zelfs idd gewoon een meme’ niet overdreven. Natuurlijk horen we enkel jou maar ik ga er van uit dat je weet wat een ‘aanvaardbaar’ dagelijks contact is voor iemand die anders freaked out geraakt.
Wanneer ze terug is, mag je zeker zeggen ‘goh ik heb je eigenlijk wel gemist’, ze zou al zeer harteloos moeten zijn om dat niet op prijs te stellen. Misschien toch proberen om eens je weer façe á façe haar definitie van ‘too much’ uit te klaren. Dat is heel normaal te kaderen in dat je haar respecteert en dus wil zeker zijn dat je niks te bruusk of te té doet. Een volwassen vrouw zal dat ook wel begrijpen.

♂