Het grote BeyondGaming Dating topic

Beter eerlijk op voorhand dan dat ze er nadien op afknapt?

Begrijp nog steeds het stigma niet trouwens? Mensen die uren naar series kijken zijn normaal, maar o wee als je interactief een verhaal speelt.
Uiteindelijk valt het allemaal onder de noemer vrije tijd. Al was je een hele dag aan het petanquen. Als dat nu eenmaal je passie is en je kan er je ei in kwijt.

Beter eerlijk op voorhand dan dat ze er nadien op afknapt?

Begrijp nog steeds het stigma niet trouwens? Mensen die uren naar series kijken zijn normaal, maar o wee als je interactief een verhaal speelt.
Ik ben niet akkoord met dat stigma, maar het is er nog wel steeds.

Als ik tegen collega's zeg dat ik boeken lees krijg ik steevast te horen dat ze daar geen tijd voor hebben. Maar ze praten dan wel honderduit over wat ze op tv hebben gezien. Tja.

Is "gamen" als hobby op een datingprofiel ook geen afknapper voor veel vrouwen? Tenzij je een gamingchick zoekt, natuurlijk.
ik heb liever dat ze afknappen op gamer, dan dat ik begin te daten met iemand die daarna kwaad is omdat ik weer aan het gamen ben.
Dus ja, voor mij is het een vereiste dat ze dat op zijn minst tolereert dat ik dat ben.

Allez, mijn doel is toch het vinden van een date die bij mijn karakter en interesses past, dus voor mij is gamen wel essentieel. Als mijn kansen hierdoor klein worden, dan is het maar zo. Liever alleen, dan samen met eentje die zucht dat ik weer achter mijn pc zit.

ik heb liever dat ze afknappen op gamer, dan dat ik begin te daten met iemand die daarna kwaad is omdat ik weer aan het gamen ben.
Dus ja, voor mij is het een vereiste dat ze dat op zijn minst tolereert dat ik dat ben.

Allez, mijn doel is toch het vinden van een date die bij mijn karakter en interesses past, dus voor mij is gamen wel essentieel. Als mijn kansen hierdoor klein worden, dan is het maar zo. Liever alleen, dan samen met eentje die zucht dat ik weer achter mijn pc zit.

Ja dit.
En vanaf een bepaalde leeftijd mag men toch wel eens wat toleranter beginnen zijn vind ik.
Niet dat ik daarmee bedoel de lat lager leggen.

Ergens is het sowieso een 'spel' met afknappers he. Als ik iemand zie die 5 verschillende foto's heeft telkens met een verschillende locatie in de wereld, is dat ook een X voor mij. Of eentje met een ski-vakantie en de volgende waar ze op haar koersfiets zit, ... no thank you.

Maar ik snap het idee wel. Ge gaat meer sportieve vrouwen vinden of vrouwen die graag reizen, dan dat er gamende vrouwen zullen zijn. Toch zeker in de +40 groep. Ik denk dat rond de 35 er al wel meer vrouwen zullen zijn die gamen wel ok vinden, al kennen ze het misschien meer van Just Dance of MarioKarting of zo en minder van shooters en dergelijke.
Dus ik ga dan maar tussen de 30-35 jarige moeten zoeken. Met mijn supercharmant karakter, mijn humor die vrouwen van hun stoel doet glijden en mijn fluffy uiterlijk moet dat wel lukken :unsure:

Ergens is het sowieso een 'spel' met afknappers he. Als ik iemand zie die 5 verschillende foto's heeft telkens met een verschillende locatie in de wereld, is dat ook een X voor mij. Of eentje met een ski-vakantie en de volgende waar ze op haar koersfiets zit, ... no thank you.
Waarom? Mijn vrouw gaat ook op reis zonder me, en die sport ook heel wat uurtjes op een week (> 10 uur).
Ik sport ook heel wat, maar NOOIT samen met mijn vrouw (behalve een fietstochtje tijdens de vakantie).
Terwijl zij op die fiets zit, kan jij gamen...

Waarom? Mijn vrouw gaat ook op reis zonder me, en die sport ook heel wat uurtjes op een week (> 10 uur).
Ik sport ook heel wat, maar NOOIT samen met mijn vrouw (behalve een fietstochtje tijdens de vakantie).
Terwijl zij op die fiets zit, kan jij gamen...
Geen idee waarom. Misschien zoek ik teveel naar iemand die 90% overeenkomt met me doordat mn ex net zoveel verschilde van me?
Misschien moet ik inderdaad wat ruimer gaan en niet iedereen afwijzen die hobby's heeft die me niet liggen.

waarom? Iemand sportief lijkt me leuk. Pluspunt voor mij.

Ik zou dat wat omfloerster aanbrengen dan. "Ik zoek iemand voor die tweede controller te gebruiken" bvb. En expliciet zeggen dat je humor hebt is misschien ook maar een so-so. Dan zou ik het eerder met een kwinkslag brengen, of een grappige opmerking. Een van de grappigste die ik al gelezen had op een datingprofiel was: "back in stock after 5 years, only one item available".

Kijk overigens uit met wielren-dames :laugh:

Geen reden om te beginnen beledigen, je gaat voorbij aan het punt van deze thread.
Wat is dat hier toch met al die introverte kansarme piemels...

Zou er een markt zijn voor dating-training, zou een beetje les geven daarrond, powerpointje maken met lame lay-out en 1000 euro voor een halve dag vragen...

Ondertussen geswitched naar diene Bumble. Ik wou ook mijn account deleten op Badoo, maar omdat ik dat deed, kreeg ik gratis Badoo Premium :p Dus laten we het maar staan. Ik zal wel zien wat zich daar aanbiedt.

Ik zou dat wat omfloerster aanbrengen dan. "Ik zoek iemand voor die tweede controller te gebruiken" bvb. En expliciet zeggen dat je humor hebt is misschien ook maar een so-so. Dan zou ik het eerder met een kwinkslag brengen, of een grappige opmerking. Een van de grappigste die ik al gelezen had op een datingprofiel was: "back in stock after 5 years, only one item available".

Kijk overigens uit met wielren-dames :laugh:
Vertel?

Waarom zijn vrouwen die in 5 verschillende landen geweest zijn of op skilatten staan automatisch geen gamers? Verre van alle gamers zijn de "cliché" van mensen die nooit ergens naartoe gaan hé. Ik reis heel graag, vroeger ook skivakanties en heb nog een hele lijst van reizen die ik wil doen, maar ik game ook graag en kijk graag naar "geek"films.

Als je al op basis van één interesse van hen afknapt dan ga je echt maar een hele kleine dating-pool overhouden hé. Ik denk dat het belangrijk is dat je geen hele waslijst aan criteria hebt. Fysiek aantrekkelijk, in de juiste leeftijdscategorie en bvb niet iemand die tot 5u 's nachts wil gaan clubben als je niet zo bent, dat lijken mij genoeg criteria eigenlijk om te swipen. Of het dan effectief iemand voor u is, dat ga je maar merken tijdens het gesprek, je kent die mensen hun persoonlijkheid niet enkel door dat ene korte tekstje. Behalve als er echt specifiek staat "ik ben op zoek naar een partner die mee de Mount Everest wil gaan beklimmen" of zo natuurlijk. :sarcastic:
Ik zeg niet dat de twee niet samen kunnen he? Maar er zijn gewoon een aantal dingen dat mij niets zeggen ondanks dat ik dat bijv. vroeger wel heb gedaan. Ik heb ook grote reizen gedaan zoals bijv. naar Rome en Amerika en ik heb daar wel van genoten, maar eigenlijk ben ik liever gewoon thuis. De enige reis dat ik misschien nog wel wil maken is Noorwegen om die bultruggen te kunnen zien. (alhoewel ik het niet zo op massatoerisme heb dat de leefruimte van dieren binnendringt). Het gaat er dan vooral om dat mensen die dat als foto's gebruiken om hen te presenteren, meestal ook mensen zijn die graag weg zijn van huis. Laat dat nu niet het geval zijn voor mij.

Er zijn gewoon een aantal interesses waar ik totaal geen voeling mee heb. Kinderen, sport en veel uitgaan/reizen.
Langs de andere kant sta ik ook wel open voor zaken hoor. Ik ben persoonlijk nog nooit naar een muziekfestival geweest en nog maar 2x naar een concert (Laura Pausini en een Pink Floyd Tribute Band), maar als iemand concerten en muziekfestivals in haar tags zet, ga ik dat niet als hinderpaal zien omdat het wel in lijn ligt met mijn interesse voor muziek.
Dat mijn dating-pool klein gaat zijn weet ik en dat is spijtig, maar tegelijk ook niet erg.

Waarom zijn vrouwen die in 5 verschillende landen geweest zijn of op skilatten staan automatisch geen gamers? Verre van alle gamers zijn de "cliché" van mensen die nooit ergens naartoe gaan hé. Ik reis heel graag, vroeger ook skivakanties en heb nog een hele lijst van reizen die ik wil doen, maar ik game ook graag en kijk graag naar "geek"films.

Als je al op basis van één interesse van hen afknapt dan ga je echt maar een hele kleine dating-pool overhouden hé. Ik denk dat het belangrijk is dat je geen hele waslijst aan criteria hebt. Fysiek aantrekkelijk, in de juiste leeftijdscategorie en bvb niet iemand die tot 5u 's nachts wil gaan clubben als je niet zo bent, dat lijken mij genoeg criteria eigenlijk om te swipen. Of het dan effectief iemand voor u is, dat ga je maar merken tijdens het gesprek, je kent die mensen hun persoonlijkheid niet enkel door dat ene korte tekstje. Behalve als er echt specifiek staat "ik ben op zoek naar een partner die mee de Mount Everest wil gaan beklimmen" of zo natuurlijk. :sarcastic:
Idem, sommige mensen hebben gewoon veel interesses (waaronder mezelf) :unsure: Elke winter paar weken gaan boarden maar ook evengoed alle marvel films erdoor jagen na die vakantie en daarna een hele dag gamen. Niks mis mee, maar u partner moet er wel mee omkunnen natuurlijk :p

Edit: maar als die ermee niet omkan, is het natuurlijk geen relatie materiaal. Dat is wat Tonerider bedoelt denk ik? Als ge al wat ouder zijt, wordt ge natuurlijk ook kieskeuriger denk ik.

Gewoon een link naar uw post he.
Of gewoon zeggen: "Ga naar BeyondGaming.be en lees alle posts van @Tonerider (maar aub uit de dating thread blijven). Als nog steeds interesse, slide in my DMs"

Hey, in het slechtste geval recruit ge gewoon wat BG members, zal @Booka Shade blij mee zijn.

Dus ik ga dan maar tussen de 30-35 jarige moeten zoeken. Met mijn supercharmant karakter, mijn humor die vrouwen van hun stoel doet glijden en mijn fluffy uiterlijk moet dat wel lukken
:unsure:
Of gewoon dit!!! Aangevuld met:
Ik krijg spontaan aambeien als ik een koersfiets zie :p

Zou nog een idee zijn, BG dating cursus met Don @StanTem en Don @Booka Shade als lesgever. En natuurlijk het advies van @Mulan
Elaba, als dat doorgaat dan zal dat enkel door @TooChé gegeven worden.

Idem, sommige mensen hebben gewoon veel interesses (waaronder mezelf)
:unsure:
Elke winter paar weken gaan boarden maar ook evengoed alle marvel films erdoor jagen na die vakantie en daarna een hele dag gamen. Niks mis mee, maar u partner moet er wel mee omkunnen natuurlijk
Yup same here, meer hobbies dan vrije tijd, heel blij dat mijn vrouw daar mee omkan
:love:
.

Of gewoon zeggen: "Ga naar BeyondGaming.be en lees alle posts van @Tonerider (maar aub uit de dating thread blijven). Als nog steeds interesse, slide in my DMs"

Hey, in het slechtste geval recruit ge gewoon wat BG members, zal @Booka Shade blij mee zijn.

Of gewoon dit!!! Aangevuld met:

Elaba, als dat doorgaat dan zal dat enkel door @TooChé gegeven worden.

Yup same here, meer hobbies dan vrije tijd, heel blij dat mijn vrouw daar mee omkan
:love:
.
dat van die aambeien heb ik er in gezet, I kid you not :unsure:

maar eigenlijk zou ik uw andere tips ook gewoon moeten proberen en zien wat dat geeft :rofl: als daar dan 1 op reageert is die ofwel rijp voor de psychiatrie ofwel gewoon mijn ultieme soulmate (wat dat van die psychiatrie niet uitsluit natuurlijk)

Terug
Bovenaan