Het grote BeyondGaming Dating topic

dat ze vond dat het een "vlotte namiddag" was, maar dat ze die kus niet kon appreciëren en dat ik haar personal space niet gerespecteerd heb. :( En nu: "weet ze het even niet meer".
Bal terugkaatsen.

Zeg dat je helemaal de kluts kwijt was omdat je de indruk had dat ze naar jou aan het kijken was op een nogal nymfomane manier, en dat je enkel nog wil afspreken als ze dat kan achterwege laten want je voelt je meer waard dan alleen een begeerlijk object.

Wat ik zou zeggen is "Oh helaas, oké is goed hoor, als je het wel weet en erover uit bent dan hoor ik het wel. Dikke doei."

Sorry maar ik heb geen tijd en geduld voor dit soort ongein.😣

Man, wat een gedoe voor een kus op de wang. Ik denk niet dat ik ooit al een date gehad heb waar er niet minstens gemuild geweest is.
Toch wel blij dat er onder mannen minder drama is op dat vlak.

Man, wat een gedoe voor een kus op de wang. Ik denk niet dat ik ooit al een date gehad heb waar er niet minstens gemuild geweest is.
Toch wel blij dat er onder mannen minder drama is op dat vlak.
Ik denk eigenlijk echt dat die relaties veel simpeler zijn. Een lesbische relatie daarentegen moet pas echt gestoord zijn.

Ik ben eigenlijk blij dat mijn vrouw van karakter een halve vent is. Die moet niet weten van drama, zegt gewoon waar het op staat en zit ook liever aan de toog bij ons mee te zeveren over mannenpraat dan aan het vrouwentafeltje. Ik zou dus echt niet om kunnen met dat moeilijk gedrag van sommige.

Ik denk eigenlijk echt dat die relaties veel simpeler zijn. Een lesbische relatie daarentegen moet pas echt gestoord zijn.

Ik ben eigenlijk blij dat mijn vrouw van karakter een halve vent is. Die moet niet weten van drama, zegt gewoon waar het op staat en zit ook liever aan de toog bij ons mee te zeveren over mannenpraat dan aan het vrouwentafeltje. Ik zou dus echt niet om kunnen met dat moeilijk gedrag van sommige.
Mijn laatste relatie met een vrouw was echt hellish. De hele tijd van die mindgames, om 18u "Slaapwel" sturen terwijl er "niks scheelde".
Elke gelegenheid moest rond haar draaien. Ruzie maken om interessant te doen als mensen erbij waren. Wel funny dat die soms stuurt of ik nog gay ben als ze weeral eens single is :unsure:

Ik ben eigenlijk blij dat mijn vrouw van karakter een halve vent is. Die moet niet weten van drama, zegt gewoon waar het op staat en zit ook liever aan de toog bij ons mee te zeveren over mannenpraat dan aan het vrouwentafeltje.
Straf eigenlijk dat ge een van de weinige Drama-Vrije halve vent (maar niet van uiterlijk natuurlijk ;) ) vrouwen hebt kunnen strikken. Zo vindt ge er niet veel heb ik mij laten vertellen.

Alle dat hoor ik toch vaak van die mannen die naar eigen zeggen zo'n drama-vrije halve vent maar knappe stoot hebben.

Laatst bewerkt:
Straf eigenlijk dat ge een van de weinige Drama-Vrije halve vent (maar niet van uiterlijk natuurlijk ;) ) vrouwen hebt kunnen strikken. Zo vindt ge er niet veel heb ik mij laten vertellen.

Alle dat hoor ik toch vaak van die mannen die naar eigen zeggen zo'n drama-vrije halve vent maar knappe stoot hebben.
Ghoja moet eerlijk zeggen dat dat nog wel mee valt zeker? Van degene die ik voor haar had was het een beetje 50-50. Ook wel 1 die de kroon spande op dat vlak.

De meeste die hier zitten lijken me ook wel nog cava op dat vlak aangezien ze ook wel tegen een duw kunnen.

Mijn laatste relatie met een vrouw was echt hellish. De hele tijd van die mindgames, om 18u "Slaapwel" sturen terwijl er "niks scheelde".
Elke gelegenheid moest rond haar draaien. Ruzie maken om interessant te doen als mensen erbij waren. Wel funny dat die soms stuurt of ik nog gay ben als ze weeral eens single is :unsure:
Stuurt gewoon: voor 't holleke en nen opplak baard kom ik nog wel eens langs.

Ofwel contacteert die u nooit meer, ofwel hebde der ne stalker erbij.

Gewoon terug sturen: "Ja ja, nog altijd gay. Jij was de laatste vrouw." Eens zien hoe ze dat op neemt ;)

Heb haar letterlijk al eens gezegd dat ze zo vreselijk was dat ik gewoon instantly gay geworden ben.
Op een reunie van school waar ze kwam flirten :unsure:
Ik heb ooit een lief gehad die lesbo geworden is nadat het gedaan was tussen ons. Ik hou me vast aan het gedacht dat ze dacht zich nooit meer te kunnen verbeteren qua vent en dan maar de vrouwen is gaan uitproberen. :unsure:

Ex 1: "Ik ben eigenlijk niet klaar voor een relatie"
2 weken later had die een lief.

Ex 2: "Ik ben eigenlijk geen relatietype"
2 maanden later had die een relatie die toch enkele jaren heeft mogen duren.

:unsure:

Toch nog allemaal beter dan na anderhalf jaar zo'n gesprek:

(nadat ik moest raden wat er scheelde en vroeg of 't gedaan is)

- Waarom wil je uit elkaar gaan?
Goh ja kweetnie goe
- Hoe ge weet het niet? Wa scheelt er?
Kweetnie, 't lukt nie
- Zieje mij nog graag?
Baja denk het wel
- Ok, kunnen we er nie aan werken dan, om het op te lossen?
Mja nee 'k zie nie in hoe het nog zou kunnen veranderen
- Hoelang zit ge hier al mee?
Mja al efkes
- Waarom heb je nooit iets erover gezegd?
Kweetnie goe

etc etc
FRUSTREREND.

Terug
Bovenaan