Het grote BeyondGaming Dating topic

Ik begrijp, zeker nu, dat een onverwachte kus onaangenaam kan zijn. Zelf al is het maar op de wang, da's altijd een beetje verschieten als ge da zelf helemaal niet ziet aankomen. Ik zeg zelf vaak" 'k ga u nog ne knuffel/kus geven" voor zoiets, dan weten ze wat eraan komt.

Maar, als het zo'n 'vlotte namiddag' was en het was leuk, moet ze nu ook nie helemaal verbaasd doen dat er een kuspoging volgt, en al zeker niet als die gewoon op de wang was. Als ze het onaangenaam vond en verrast was tot daar, maar het lijkt me eerder dat ze het als excuus gebruikt. Je kan perfect gewoon zeggen "Die kus was wat onverwacht, ik was er niet klaar voor." maar om dan direct al te gaan verwijten dat haar personal space niet gerespecteerd werd... Lijkt op basis van de info wat dramatisch.

Excuses zijn trouwens niet overbodig, maar 'k zou mij niet excuseren voor de kus maar gewoon voor het ongemak dat dat niet de bedoeling was (zoals KoC dus deed).

alleen al het gebruik van de woorden 'personal space' zeggen mij genoeg.

Dit meisje moet nu ongetwijfeld naar haar safe space om even te woken over onze patriarchale rape culture die @KnightOfCydonia ertoe heeft aangezet haar aan te randen. Bah, weg met de toxische mannelijkheid! :unsure:

Bon, in alle ernst: mensen zijn gewoon wispelturig en onvoorspelbaar. Gewoon de Brad Pitt regel toepassen: mocht jij [insert mannelijk sex symbool waar zij zot van is] zijn, zou ze dan ook gejammerd hebben dat je in haar 'safe space' betrad? Natuurlijk niet. Conclusie: ze is niet geïnteresseerd, volgende!

(edit: verkeerde @)

Laatst bewerkt:
Excuses sturen omwille van een spontane welgemeende en zonder bijbedoelingen kus-op-de-wang?

Had je echt niet moeten doen.
ik denk dat vrouwen dat mss nog erger vinden dan die kus zelf ?
En als ze dan toch zo een bang heeft van covid, dan zou ze beter niet daten of afspreken.
Ze staat toch toevallig niet in het onderwijs?

Kan zijn, vrouwen 🤯 ... of ja, kwestie van niet seksistisch te zijn: mensen en dating hé, ik heb ook al eens andere verwachtingen gehad bij bepaalde signalen. Je moet het allemaal maar correct kunnen inschatten... hindsight is 20/20, iemand die graag coronaproof afspreekt kan zo'n kus inderdaad waarschijnlijk minder waarderen. Anderzijds ik blijf ook een beetje bij mijn idee, als een kus op de wang na de eerste date te ver gaat, is de fysieke aantrekking misschien sowieso compleet afwezig langs haar kant.

Ik heb me ook niet echt verontschuldigd voor mijn intenties achter die kus, wel voor dat ik het jammer vind dat zij daarvan geschrokken was, en de hoop uitgedrukt dat ze dan ook verder kan kijken dan dat laatste momentje als ze zelf zei dag het een 'vlotte namiddag' was.

Ik zal wel zien of ze in de week nog iets stuurt, ik laat het er voorlopig bij. Ik ben zeker niet het type persoon die hoopt na één van de eerste dates al meteen in bed te belanden, integendeel. Maar ergens toch een fysiek signaaltje, zelfs al is het 'maar' een knuffel in plaats van een klein kusje, vind ik toch ook echt weer niet verkeerd.

"Personal space" zijn ook niet de woorden die ik zou gebruiken, ik vind "bubbel" een veel mooier woord, en uiteindelijk zoek je als je een relatie zoekt toch ook iemand om met jouw in een bubbel te trekken (liefst exclusief), ook in tijden van pandemie.

Leesbrilleke nodig chou @Tonerider ? :unsure:

Thanks.

Laatst bewerkt:
Leesbrilleke nodig chou @Tonerider ? :unsure:
hoe dat ge raadt...

shame-box-of-shame.gif

mijn excuses aan allen. (als dat mag tenminste). Ik ga hier wat wegblijven, denk ik.

Bon, nu toch ook al enkele weken verder in het daten. Nog altijd met dezelfde, nu na onze tweede date, is het vervolg pas op 9 januari. Onze agenda's paste niet meer zo goed in december en ik vind toch ook wel dat we het eerst rustig aan moeten doen met mekaar en eerst wat beter te leren kennen en diepgaandere gesprekken te hebben. Ook al is de match perfect en voelt het aan of we elkaar toch al x-aantal jaren kennen. Maar een relatie starten na zo lang vrijgezel te zijn, het zijn plots andere gewoontes hee. Er zal hier en daar wel wat water bij de wijn gedaan moeten worden en langs mijn kant kan dat zeker, al dient het wel wijn te blijven. Nu hebben we 9 januari beslist om een weekendje weg te gaan. Ik heb lang gezocht achter een uniek plekje en denk dat ik het gevonden heb met te boeken in de watertoren in Heerenveen.

Toegegeven ze heeft mij gevraagd op 19 december mee te gaan naar een klassiek ballet concert. Eerlijk, daar heb ik toch maar vriendelijk voor gepast ik ken daar te weinig van en stel ik val daar in't slaap. Dat zal ze nu toch ook niet echt appreciëren denk ik.

On that note, is dat niet een moeilijke? Want derde date al meteen een weekendje weg is wél een signaal dat er mogelijks meer verwacht wordt, want op een gegeven moment moet je richting een bed om te slapen (of meer). Als er al meer gebeurd is voor de derde date, maakt dat niet uit natuurlijk.

Nu knight, misschien naast uw thermoske chocomelk misschien een flesje bubbels meenemen. Dan kunde starten met iets koud maar sprankelend en als het wat kouder begint te worden omdat ge er al een uur zit of zo uwe thermos met Chocomelk bovenhalen en u koekjes. Gegarandeerd dat ge punten scoort want dan hebde ze nog al kunnen vertroetelen. Denk wel aan servetje ofzo want zo'n chocosnor en dan eventueel de kus is geen succes ;)

PS vergeet dan wel geen glaasjes mee te pakken, nee in een plastice bekerke bubbels drinken lijkt me niet aangewezen. Ze is daar niet op survival.

Aan servetjes had ik gedacht, aan wijn niet. Ik vond alcohol dan weer een 'fouter' signaal, alsof ik niet interessant genoeg zou zijn in nuchtere toestand, plus 't was in een openbaar park hé? Op sommige plaatsen mag dat zelfs niet, daar alcohol drinken (Hasselt bijvoorbeeld).
Wel grappig dat ge al op de kus anticipeerde, blijkbaar geen al te best idee. :-(

Oei ik geef al mijn dates direct een kus op de wang als begroeting 😛
Ik normaal ook, maar tegenwoordig niet meer. Enerzijds omdat ik zelf door corona mega in de war ben van wat nu nog kan en mag en wat niet, en anderzijds omdat ik meestal niet weet hoe de andere partij daar tegenover staat (ook door corona)

Njeh… misschien een heel klein beetje voortvarend geweest, als het echt zo’n voorzichtige en afstandelijke was. Maar die reactie daarop is ook wel eye-rolling. Misschien het beste voor haar dat ze nooit met een Waal gaat daten.

(Toen ik mijn Scandinavische Schone leerde kennen gaf ze me op het begin van date 1 direct een kus op de wang. Eerste date ook zo afgesloten, plus knuffel, omdat we beiden nogal awkward zijn. Halverwege de tweede date zat ik al ineens erg diep in haar “personal space”… letterlijk dan… op haar aansturen 😅)

Njeh… misschien een heel klein beetje voortvarend geweest, als het echt zo’n voorzichtige en afstandelijke was. Maar die reactie daarop is ook wel eye-rolling. Misschien het beste voor haar dat ze nooit met een Waal gaat daten.

(Toen ik mijn Scandinavische Schone leerde kennen gaf ze me op het begin van date 1 direct een kus op de wang. Eerste date ook zo afgesloten, plus knuffel, omdat we beiden nogal awkward zijn. Halverwege de tweede date zat ik al ineens erg diep in haar “personal space”… letterlijk dan… op haar aansturen 😅)
Qua eufemisme kan dat tellen :unsure:

Oei ik geef al mijn dates direct een kus op de wang als begroeting :p
Ik normaal ook, maar tegenwoordig niet meer. Enerzijds omdat ik zelf door corona mega in de war ben van wat nu nog kan en mag en wat niet, en anderzijds omdat ik meestal niet weet hoe de andere partij daar tegenover staat (ook door corona)
Second, een andere vrouw zou ferm in haar gat gebeten zijn moest ze (in niet-coronatijden) geen kus op de wang krijgen bij het afscheid. :unsure:

Niets van aantrekken, @KnightOfCydonia, de berichten die je gestuurd hebt (en vooral de boodschap daarin, natuurlijk) waren meer dan voldoende. Nu inderdaad gewoon laten rusten en zien wat zij nog stuurt, ergens de komende dagen.

@KnightOfCydonia , ik geloof dat je gewoon veel te veel zaken overdenkt. Als ze in haar gat gebeten is omdat ge ze een kus gegeven hebt zal dat al eens eerste teken zijn dat ze misschien anders in het leven staat dan gij. Waar niks mis mee is en je uzelf zeker niet hoeft voor te schamen.

Bedankt ook voor het benoemen van het positieve aan me. Ik besef wel dat het er is, maar als ik dan dat datingtopic zie en merk hoe toxisch mensen (of oppervlakkig) zijn en ook in de wereld rondkijk en al dat geroep en getier zie dan heb ik echt schrik van hoe mensen zijn en weet ik niet of ik hier wel thuishoor.
Dat swipe left (of right) geeft zo'n fout signaal. Ha die wil niet kussen op de eerste date, weg ermee. Ik voel dat als heel triest aan. Ik wil anderen zo niet behandelen, maar wil ook zelf niet zo behandeld worden. Watje dat ik ben

Bij deze een update van mijn situatie, om hoop te geven aan de mensheid. Zoals iedereen zich nog kan herinneren heb ik met Nahtrent zijn sociaal experiment eentje opgeschaard, en die is tot op heden nog altijd blijven plakken ofzo :unsure:
Voor diegene die niet kunnen volgen, vanaf hier kunt ge de succesvolle actie van De Geheime Trollgroep vzw beginnen lezen I guess: https://www.beyondgaming.be/threads/het-grote-beyondgaming-dating-topic.1684/page-103#post-341207

Ook een beetje een update omdat ik van Nahtrent een paar weken geleden dat al een keer moest doen om Gua in haar gezicht te duwen dat ze niet altijd de waarheid in pacht heeft met haar levenswijsheden. Ik veronderstel dan dat het over deze post gaat. Al ben ik er niet 100% zeker van. Maar omdat Nahtrent met zijn experiment voor mij onrechtstreeks een wingman bro uit de duizend is geweest. Eer ik nu ook zijn wens, dus bij deze. En nog een extra tag voor @Guazala voor als ze quote meldingen niet heeft aanstaan.

Kleine kanttekening is natuurlijk het profiel van de vrouw in kwestie: uit verveling aan het bingewatchen en zo stoned als een garnaal.
Die gaat dus swipen op diegenen die die verveling kunnen doorbreken, zonder dat dat meer hoeft te zijn dan een zatte avond, misschien aangevuld met een zwoele nacht en 's morgens samen een spiegeleike met soldaatjes en een lauwe tas koffie.

De kans dat daar een stabiele relatie uit groeit is eerder klein. En laat dat nu net zijn waar de saaie, rotszittende nerd vaak net wel naar op zoek is.

Ik ben net eens gaan kijken in mijn whatsapp, en wij hebben dus voor de eerste keer op 2 september elkaar gezien. Fast forward 3 maanden en een klets verder, en Sarah is nog steeds blijven plakken.
Ondertussen zijn er vele zatte avondjes gepasseerd, gekoppeld aan zwoele nachtjes. Met het ontbijt zit ge er wel redelijk boenk op voor het meeste van die avondjes. Ook heb ik ontdekt door de ochtende na die nachtjes, dat er zoiets bestaat als een eierkoker. Ik ben zelfs niet eens aan het zeveren. Dus een machien, dat voor u eieren kookt. Iets zoals een pot met kokend water, maar dan moet ge dat in den ellentriek steken, en timers opwetten, en water afmeten, gaatjes in die eieren maken, en mischien vergeet ik nog wel een stap. De definitie van problemen creeeren om dan de oplossing te verkopen, ik dacht dat shampoo al erg was. Maar ja, eierkoker dus he. :crazy:

Eigenlijk hebben wij tot dit weekend het er nog nooit over gehad hoe en wat het nu is tussen ons. Buiten op hele zatte schele avonden, en dat was dan altijd super vaag. Het is voor zowel mij als haar niet zo makkelijk als zeinde twee mensen met enorme bindingsangst, anyhow fun fun fun, naar de mid 30 gaan met uw rugzak. Maar dat is een ander gegeven.
Het komt er op neer dat we het niet gaan definieeren op deze moment om het in ons hoofd een beetje beter te laten klikken. Echter hebben wij twee enorm grote sociale cirkels die dat natuurlijk grappig vinden om ons daar mee te jennen, dus wel fijn dat we daar eens onderling nuchter een goede babbel over hebben kunnen doen.
Het komt erop neer dat ik geen seks meer ga hebben met andere mensen, en vica versa. We niet willen dat de andere veranderd, en ik gewoon Polle blijft, en Sarah gewoon Sarah blijft. We gaan rekening met elkaar houden, maar we gaan niet veranderen voor elkaar, en blijven elks apart ook nog los ons goesting doen.

Volgende week ga ik voor de eerste keer haar vriendengroep zien, en die vriendengroep hebben ook allemaal hun nieuwe "aanhangsels" voor de eerste keer bij :unsure: . Ik kijk er wel naar uit iniedergeval.

Wij zitten op heel veel dingen op dezelfde golflengte. Ik kan echt mijzelf zijn en vica versa, wat we beiden niet perse bij heel veel mensen echt kunnen. En dat voelt wel goed, en het is heel zeldzaam dat ik dat op mijn leeftijd nog tegenkom.
Een echt grave griet met heel goeie humor, vorige week waren 'smorgens mijn buikspieren stijf van het lachen. Bij deze nog effe een seksistische opmerking er tegenaangooien, omdat ik de Polle blijf en soms eens tegen mensen hun schenen wil stampen. Maar voor mij hebben de meeste vrouwen niet echt goeie humor. En god wat is het leuk als ik er eentje tegenkom die altijd hillarisch is.

Soit het is een vrouw die ik heel hard ben beginnen apprecieeren en het is lang geleden dat ik met iemand mij nog zo heb geamuseerd, we zien wel hoe het verder evolueerd.

Wat ook mooi is, en dat is mss wel een aanrader tip voor sommige. Mij heeft het allesinds ongeloofelijk veel goed gedaan. Maar wij hebben nooit gecommuniceerd over whatsapp of internet. Wij spreken gewoon practisch af online of via berichten en that's it. Wij hebben elkaar echt leren kennen in het echte leven, en niet over IM. Beiden altijd een zeer sterk punt van gemaakt van in het begin.
En mijn god is dat echt een verademing, wat meestal zit IM daar in vastgeroest in de tijd van vandaag. En naar mijn gevoel is dat echt een ziekte van de moderne maatschappij en het moderne daten dat daar mee ingeweven zit.
Elkaar enkel leren kennen face to face heeft dit alles zoveel natuurlijker en aangenamer laten verlopen.

En nu nog mijn booty calls afbellen, en er gaat er eentje niet goed gezind zijn denk ik :unsure:

TLDR: Laatste drie maanden zijn echt heel plezant geweest, en we zien wel.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan