Ik veroordeel niet, want ik ben pro-prostitutie, maar ik vraag me af hoe je je dan zo voelt als je daar net buitenkomt?
Veronderstel raamdames of redlights? Is er dan geen gevoel van zieligheid? Of extra leegte achteraf?
What when postnutclarity strikes?
Ik verkies raamdames want je ziet wat je krijgt zonder kans op heavy filter foto's op Redlights al vind je daar ook wel correcte advertenties maar soms kan je ook je kar omkeren als je aan komt.
Qua ramen verkies ik Antwerpen, veiligheid top want rijd constant een combi door s'avonds

maar ook qua dames en sfeer.
Soms maak ik ook gewoon een praatje met dames waar ik al een paar x ben geweest of zoals nu als het sluit om 23u en die lopen naar de taxi zeggen we goodnight of see you next time als we elkaar kruisen.
Ik ga ook niet elke week of elke keer dat ik er ben effectief ergens binnen, soms wandel ik eens ff rond en zie wat volk er is, niet voor het budgetaire maar op het einde van de dag is het ook maar seks.
Voor de rest qua leegte etc, voor mij is dit gewoon telkens puur een zakelijke transactie, ik weet wat ik uit geef en ik weet wat ik er voor terug krijg.
Overigens heb ik een soft spot voor knappe Roemeense dames , type blond zoals Alexandra Stan of met zwart haar type Antonia Lacobescu en aan knappe Roemeense dames geen gebrek
Zolang ge niet de mist in gaat en daar verliefd op valt of heel uw budget aan geeft is het maar een uitgave als een ander, ik vergelijk dat altijd met bv elke week naar een discotheek of dergelijk, gooide ik vroeger ook even veel geld aan op een avond.