Het grote BeyondGaming Dating topic

Ik vond een ONS als single net altijd spannender/explosiever omdat je dan vaak al beiden even niets gehad hebt. In een relatie speelt dat ‘hoogdringende’ niet meer, daar wordt vaak genoeg de druk van de ketel gehaald. Sommige ex-tinderdates durven daarom nog eens iets te sturen, ook al zijn ze in een vaste relatie, omdat die blijven vergelijken, maar imo kan je seks in een relatie en een ONS niet vergelijken.

Ik vond een ONS als single net altijd spannender/explosiever omdat je dan vaak al beiden even niets gehad hebt. In een relatie speelt dat ‘hoogdringende’ niet meer, daar wordt vaak genoeg de druk van de ketel gehaald. Sommige ex-tinderdates durven daarom nog eens iets te sturen, ook al zijn ze in een vaste relatie, omdat die blijven vergelijken, maar imo kan je seks in een relatie en een ONS niet vergelijken.
Ik echt niet.
Een ONS was voor mij meestal wat minder leuk omdat je elkaars lichaam nog niet kent. En achteraf voelde ik altijd zo een leegte.
Geef mij maar iemand waar ik een goeie klik mee heb.

Niet akkoord. Een woord heeft meer betekenis dan dan de 2 woorden waaruit het opgebouwd is.

Maar stel dat we verder gaan met jouw definitie, dan kan ThomasMore ze evenzeer niet toepassen aangezien hij in een relatie na zijn 1e huwelijk zit.
Frankly, I don't care... Of mijn relatie volgens de taalpolitie monogaam of iets anders moet worden genoemd doet me geen seconde minder goed slapen :)

Frankly, I don't care... Of mijn relatie volgens de taalpolitie monogaam of iets anders moet worden genoemd doet me geen seconde minder goed slapen :)
Blij te horen, het is zeker niet de bedoeling om je minder goed te doen slapen. :hug:

Over ONS, zowel erg positieve als negatieve uitschieters gehad. In een vaste relatie is het natuurlijk makkelijker om de juiste knoppen te bedienen, aangezien iedereen anders is. Bij een ONS zijn de positieve uitschieters dan weer memorabele nachten waar ik met plezier aan terugdenk. Als je dan toch single bent en kans hebt op een ONS, waarom ook niet.

Ik veroordeel niet, want ik ben pro-prostitutie, maar ik vraag me af hoe je je dan zo voelt als je daar net buitenkomt?
Veronderstel raamdames of redlights? Is er dan geen gevoel van zieligheid? Of extra leegte achteraf?
What when postnutclarity strikes?
Ik verkies raamdames want je ziet wat je krijgt zonder kans op heavy filter foto's op Redlights al vind je daar ook wel correcte advertenties maar soms kan je ook je kar omkeren als je aan komt.

Qua ramen verkies ik Antwerpen, veiligheid top want rijd constant een combi door s'avonds :unsure: maar ook qua dames en sfeer.
Soms maak ik ook gewoon een praatje met dames waar ik al een paar x ben geweest of zoals nu als het sluit om 23u en die lopen naar de taxi zeggen we goodnight of see you next time als we elkaar kruisen.
Ik ga ook niet elke week of elke keer dat ik er ben effectief ergens binnen, soms wandel ik eens ff rond en zie wat volk er is, niet voor het budgetaire maar op het einde van de dag is het ook maar seks.

Voor de rest qua leegte etc, voor mij is dit gewoon telkens puur een zakelijke transactie, ik weet wat ik uit geef en ik weet wat ik er voor terug krijg.
Overigens heb ik een soft spot voor knappe Roemeense dames , type blond zoals Alexandra Stan of met zwart haar type Antonia Lacobescu en aan knappe Roemeense dames geen gebrek :unsure:

Zolang ge niet de mist in gaat en daar verliefd op valt of heel uw budget aan geeft is het maar een uitgave als een ander, ik vergelijk dat altijd met bv elke week naar een discotheek of dergelijk, gooide ik vroeger ook even veel geld aan op een avond.

Ugh, mensen die ‘ik ben wie ik ben’ op hun datingprofiel zetten…
Nee je bent niet edgy, je bent vervelend en als je echt niks over jezelf weet te vertellen, ook nog eens retesaai.

Bon, nu toch ook al enkele weken verder in het daten. Nog altijd met dezelfde, nu na onze tweede date, is het vervolg pas op 9 januari. Onze agenda's paste niet meer zo goed in december en ik vind toch ook wel dat we het eerst rustig aan moeten doen met mekaar en eerst wat beter te leren kennen en diepgaandere gesprekken te hebben. Ook al is de match perfect en voelt het aan of we elkaar toch al x-aantal jaren kennen. Maar een relatie starten na zo lang vrijgezel te zijn, het zijn plots andere gewoontes hee. Er zal hier en daar wel wat water bij de wijn gedaan moeten worden en langs mijn kant kan dat zeker, al dient het wel wijn te blijven. Nu hebben we 9 januari beslist om een weekendje weg te gaan. Ik heb lang gezocht achter een uniek plekje en denk dat ik het gevonden heb met te boeken in de watertoren in Heerenveen.

Toegegeven ze heeft mij gevraagd op 19 december mee te gaan naar een klassiek ballet concert. Eerlijk, daar heb ik toch maar vriendelijk voor gepast ik ken daar te weinig van en stel ik val daar in't slaap. Dat zal ze nu toch ook niet echt appreciëren denk ik.

Nu knight, misschien naast uw thermoske chocomelk misschien een flesje bubbels meenemen. Dan kunde starten met iets koud maar sprankelend en als het wat kouder begint te worden omdat ge er al een uur zit of zo uwe thermos met Chocomelk bovenhalen en u koekjes. Gegarandeerd dat ge punten scoort want dan hebde ze nog al kunnen vertroetelen. Denk wel aan servetje ofzo want zo'n chocosnor en dan eventueel de kus is geen succes ;)

PS vergeet dan wel geen glaasjes mee te pakken, nee in een plastice bekerke bubbels drinken lijkt me niet aangewezen. Ze is daar niet op survival.

Terug
Bovenaan